Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Herlige mannen din! :hjerte:

Ta godt vare på hverandre, og kos deg masse med blad og helg og den lille spira i magen!

:klemmer:

Det skal jeg gjøre! Du også MonThe :klemmer:

Herlig når mennene viser så mye omsorg! :rodmer:

Kos deg med bladet på sofaen og være rett og slett litt dronning i dagene som kommer!

Ønsker deg en GOD HELG!

:klemmer:

Ja, ser nye sider ved ham :hjerter_rundt: Ha en fantastisk helg du også :hug:

Så snill og omsorgsfull mannen din er, kjempesøtt. Håper dere får en nydelig helg :klemmer:

Takk! God helg til deg og - håper testene slår positivt ut i løpet av helga :strix:

Stemmer! Du er gravid! :biggrin: Det er virkelig noe å glede seg over! Så koselig at mannen passer på deg. :) Tror nok han vil føle seg mer involvert i det hele da, faktisk. Hva er det med før varme bad, forresten?

Hva synes du om gravid-bladet? Jeg har vært på nettsiden der, og likte nok den best.

God helg, Ripsy!

Ja, og det betyr mye for meg også kjenner jeg, at han er interessert når jeg forteller. Han kan liksom ikke så mye om det her, helt blank - så han er så søt :rodmer:

Jeg har bare skummet gjennom bladet så langt, det er helt ok. Gøy å lese, men ikke noe revolusjonerende informasjon.

Noen som vet hvor ofte det gis ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Goooood helg, Ripsy ;)

Åhh idag så jeg to nyyyyydelig små mager (ca 3-4 mnd på vei). Det så bare helt herlig ut. Tenkt at du er er gravid ;)

Nyyyt helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Du glemte meg :sjenert:

Sikkert fordi vi skrev ca samtidig, så du er unnskyldt altså :fnise:

Disse første ukene er skummle, mye værre enn jeg hadde sett for meg. Har også hatt litt spotting denne uken, ikke gøy! Heldigvis er det ikke uvanlig :)

Søte Ripsymannen :rodmer: Så herlig at han passer sånn på deg :)

Ha en fin helg :klemmer:

Ånei, beklager. Ønsker selvfølgelig deg også en fin helg :hug:

Og det er alltid godt å høre at andre har opplevd det samme, men at alt har gått bra likevel. Vi krysser iallfall fingrene for at alt er bra med både din og min sin lille spire :rodmer:

Ville bare innom å gi deg en :klemmer:

Og det er alltids ikke sikkert kvalmen kommer i det hele tatt!

Håper du får en kjempefin helg :)

Og så hadde jeg oversett deg også. Takk for klemmen - her er en tilbake :klemmer:

Goooood helg, Ripsy ;)

Åhh idag så jeg to nyyyyydelig små mager (ca 3-4 mnd på vei). Det så bare helt herlig ut. Tenkt at du er er gravid ;)

Nyyyt helga ;)

Åhh som jeg gleder meg til magen vises :gravid:

Ikke lenge til trøtte Ripsy skal finne senga. Hjemmekveld med tv og kos i dag. Kjente jeg hadde veldig lyst på et glass rødvin eller to i stad - men heldigvis skal jeg holde meg unna slikt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Innom og oppdaterer meg hvordan det står til med den nygravide :popcorn: Ser ut som alt er på stell her.

Ha en riktig god helg alle tre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns tiden gikk utrolig seint i starten, men så går det bare raskere og raskere! Plutselig sitter du der med mage og sprellende liten baby :hjerte: Ser du har kjøpt Gravid-bladet, jeg syns det danske er veldig bra og har kjøpt det de siste gangene. Litt mer å lese der syns jeg, og dansk er jo nesten som norsk :gjeiper:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Innom og oppdaterer meg hvordan det står til med den nygravide :popcorn: Ser ut som alt er på stell her.

Ha en riktig god helg alle tre :nigo:

Takk :) Håper du også hadde en fin helg!

Kos deg masse i helgen med spire i magen! Det gjør jeg! :biggrin:

oj, oj oj, hva er det jeg leser? :strix: Må skynde meg inn i boka di og lese :strix::hoppe:

Jeg syns tiden gikk utrolig seint i starten, men så går det bare raskere og raskere! Plutselig sitter du der med mage og sprellende liten baby :hjerte: Ser du har kjøpt Gravid-bladet, jeg syns det danske er veldig bra og har kjøpt det de siste gangene. Litt mer å lese der syns jeg, og dansk er jo nesten som norsk :gjeiper:

God helg! :klemmer:

Kanskje jeg skal gå til innkjøp av det også :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp:

Jeg har hatt en fin og rolig helg. Har fått trent litt også, og det føltes godt. Det var jo dårlig med trening ellers den uka som var... Men lørdag ble det en kjempegod styrkeøkt :trene: og på søndag ble det svømming. Godt å føle seg i form.

Men uansett hva jeg leser og hva folk sier, så er jeg litt bekymret. Hadde trodd jeg skulle klare å unngå det, men jeg vil så gjerne ha litt symptomer som sier at det er noe på gang... Og ja, jeg vet jo at det er tidlig og jeg vet at det er mange som ikke kjenner noe så tidlig, men det hjelper liksom ikke... Uff, gleder meg til å snakke med legen etter hvert.

Men hvis alt er bra - så har vi nådd en bitteliten milepæl i dag :rodmer: For i følge babyverdens terminkalkulator begynner det lille hjertet å slå i dag :hjerte::hjerte::hjerte:

Forrige uke leste jeg i boka til lilly om kremer o.l. som kan brukes for å forebygge mot strekkmerker. Så jeg gikk da til innkjøp av to produkter fra Mama Mio: Tummy rub stretch mark oil og Boob toob. Vet jo ikke det er vitenskapelig bevist at man kan forebygge strekkmerker, men det skader iallfall ikke å prøve... Må innrømme at jeg har lite lyst på de strekene på magen etterpå...

Ellers, som sagt lite nytt å meddele her. Prøver å glede meg og kose meg, men det går litt opp og ned. Håper så inderlig at dette skal gå bra. :hjerter_rundt:

Edit: Må jo legge til en stor :klemmer: til Angel som er GRAVID :gravid: GRATULERER :strix:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mandags- :klemmer: og håper du klarer å ikke bekymre deg så mye. Det er din tur nå, vet du. :)

Takk Andemor! :hug:

Så forresten at jeg hadde glemt å svare på spørsmålet ditt om varme bad. Tror ikke det er så farlig, men man skal vel passe på så man ikke blir for varm. Derfor man skal holde seg unna badstue og sånn også. Men jeg er ikke veldig bekymra for å ta et godt, varmt bad hjemme!

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra. ;-)

så deilig med svømming. Jeg får komme meg til svømmehallen en dag,det er en digg treningsform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Andemor! :hug:

Så forresten at jeg hadde glemt å svare på spørsmålet ditt om varme bad. Tror ikke det er så farlig, men man skal vel passe på så man ikke blir for varm. Derfor man skal holde seg unna badstue og sånn også. Men jeg er ikke veldig bekymra for å ta et godt, varmt bad hjemme!

Jeg googlet det jeg! Antagelig er det ikke så bra når vannet har gått på grunn av bakterier. Men ellers er det visst helt greit. Og som du sier; hjemme hos en selv. Badestamper skal vi visst holde oss unna på grunn av bakterier og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet det jeg! Antagelig er det ikke så bra når vannet har gått på grunn av bakterier. Men ellers er det visst helt greit. Og som du sier; hjemme hos en selv. Badestamper skal vi visst holde oss unna på grunn av bakterier og sånt.

jeg var hos legen idag og spurte henne om jeg kunne benytte meg av badestampen vi har på hytta. Hun sa at her er det ulike meninger. Men så lenge vi forholdt oss til de anbefalte hygiene tiltakene med tanke på rens osv så var det ikke noe fare. Det blir bare benyttet av familien og de bakteriene har vi jo uansett. Og et varmt bad vil bare være deilig for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader her hjemme uten bekymringer, men holder meg unna badstu etc.. Akkurat det er ikke noe stort tap for meg.. får fullstendig klaus i badstu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg litt! Tenk at det lille hjertet har begynt å slå :rodmer: Håper du ikke bekymrer deg for mye, for dette kommer nok til å gå kjempefint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, det er ganske fantastisk å tenke på at det er to hjerter som banker inni kroppen min nå :rodmer: Mannen ville gjerne sjekke om han kunne fange opp hjertefrekvensen med pulsklokka :fnise: (han var ikke helt seriøs altså :lol: )

Ellers har jeg hatt en noe bedre dag i dag. I går var jeg sikker på at det ikke var noe liv. Så i dag bestemte jeg meg for å kjøpe en CB m/ukeindikator :sjenert: Vet jo ikke det kan si så mye, men psykisk så hjalp det litt å se på at 3+ lyste mot meg ganske fort :nigo: Og frem til lunsjtider følte jeg meg litt småuggen - kanskje er kvalmen på vei... Vi får se hvor lenge jeg jubler over symptomene... Ellers er jeg TRØTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Og frem til lunsjtider følte jeg meg litt småuggen - kanskje er kvalmen på vei... Vi får se hvor lenge jeg jubler over symptomene... Ellers er jeg TRØTT!

Jeg er også småuggen frem til ved lunsjtider.. Og TRØTT er bare fornavnet. Føles som jeg går i søvne og løper maraton om hverandre.. :skratte:

Får håpe at du kanskje slipper kvalmen, men at du har andre litt "hyggeligere" symptomer. :rodmer:

Skal du på tidlig UL forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...