Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Rørt*

Gratulerer gratulerer gratulerer!!! :hoppe::duskedame::hoppe:

Nyt det! For NÅ er du gravid, selv om du ikke aner hva morgendagen bringer.. Lev i nuet, og gled deg til fremtiden!

Du er bare sååå fruktbar... pliiiiiis kom inn til meg og gi meg litt av det gode støvet snart :helen:

Så klippet fra sist link, virkelig rørende og fantastisk. Og dette skjer inni deg??? wow :hakeslepp: Det er helt magisk! ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde meg tilbake til linken jeg la til i oktober. Husker jeg syntes det var så fantastisk :rodmer:

http://www.babycentre.co.uk/video/pregnancy/weeks-1-to-9-pregnancy/

Oj,den har jeg ikke sett før,jeg feller tårer for alt om dagen og nå ble det jammen noen tårer til...Har du sett den nye reklamen for Libero bleier? :rodmer: Jeg griner hver gang jeg ser den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er virkelig rørende den filmen. Og forklarer så fint hva som foregår inni kroppen. Kan liksom ikke skjønne det :rodmer:

Helgen er godt i gang - og jeg har kost meg masse på lørdagsmorgenen med hvit te og peiskos + en liten times tur med hunden til mamma og pappa i skogen, med sol og rim på trærne :hjerte:

I dag har jeg ingen symtpomer. Føler meg ganske lite gravid. Venter liksom på at puppene skal bli ømme, men enn så lenge kjenner jeg ingenting (begraver tankene om at kanskje det ikke er liv inni der likevel... ).

Kjenner meg bittelitt oppblåst i magen da - klarer ikke holde den inne lenger :fnise: I går var jeg på besøk og måtte kneppe opp knappene på olabuksa... Ingen som så det under genseren heldigvis. Det er ganske ubehagelig med press på nedre del av magen. Så nå går jeg i behagelige innebukser.

Tenker jeg skal fortelle det til mamma og pappa i kveld, og kanskje søstra. De visste jo om SA'n i okt/nov - så de er jo forberedt på at det kan komme slike nyheter når som helst. Venter litt lenger med å fortelle svigermor. Hun bor langt unna og vet ingenting om at vi prøver. Er veldig spent på hennes reaksjon. Tenker vi venter til uke 7-8 kanskje. Ellers har jeg fortalt det til én venninne - godt å ha noen å snakke med.

Nå skal jeg lese en artikkel eller to! :vinke: God helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i tankene, om at det kanskje ikke er noe der allikevel.. Men det er det Ripsy, og plutselig en dag kjenner du det på hele kroppen at ting foregår! :rodmer:

Kos deg med te og artikler og lørdag!

God helg! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

symptomjakten fortsetter selv etter positiv test, skjønner jeg ;)

Blir jaggu meg santen spennende fremover. Det beste er jo igrunn minst mulig symptomer, men at du kan leve som normalt og føle deg tipp topp. ;)

Oppblåst mage er litt kjedelig.. Er vel en periode der man føler seg litt "uvel" istarten, før magen synes skikkelig. Man ser liksom bare litt smålubben ut.. ;) Vær stolt selv av oppblåstmagen din, den er igang nå ;)

Nyt kvelden da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her jeg! :vinke: Gratulerer så mye med graviditeten! :rodmer: Har lest gjennom deler av dagboken din og ser at du har hatt en SA før, krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :) Vi begynner på PP3 nå, håper jeg blir :gravid: snart også... Kjenner meg igjen i å være utålmodig for å si det slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær stolt av oppblåstmagen din du :nigo: Håper du har hatt en nydelig helg og at du får en fortsatt fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: Sitter her med en kopp grønn te. Prøver å kutte ned på koffeinen, så tenkte jeg ikke skulle drikke kaffe hver dag.

Takk for hilsener søte dere og velkommen til boka mi Lillywhite :velkommen: Håper du veldig snart kommer etter og at el-tester vil gjøre susen for deg Plutseliten :tommelopp:

I natt har jeg sovet kjempedårlig. Startet med at jeg våknet kl 2 og hadde skikkelig ubehag i magen og var uvel. Jeg fikk karret meg opp på do. Tenkte det kanskje ville hjelpe å tisse, men jeg ble bare værre, kaldsvettet, svimmel og småkalm. Orket ikke å gå tilbake til senga, så ble liggende på de varme flisene på badet med beina opp på en krakk. Tror jeg sovnet der i kanskje 20 min og følte meg litt bedre etterpå. Kom meg iallfall i seng igjen og sovnet. Etter det har jeg vært våken flere ganger, mye tanker i hodet. Livredd for at det er en SA på vei og hvis ikke er jeg redd svangerskapet skal bli sånn... Enn så lenge føler jeg meg ok, så får håpe jeg slipper så dårlige episoder igjen. Kan ikke ta sorgene på forskudd.

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Ripsy!

Grønn te går det en del i her også. Drikker ikke svart kaffe jeg da - men prøver å kutte ned på koffein inntaket. Vanlig svart te inneholder jo en del koffein det også...

Det høres ikke ut som en særlig behagelig opplevelse du hadde i natt!

Håper det bare er morgenkvalmen som kommer snikende og ikke noe annet alvorlig.

:klemmer: til deg og håper mandagen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at det bare er morgenkvalmen som kommer snikende. Min begynte også å komme snikende rundt kl 03 om natten ca 4 uker på vei....

Kaldsvette og de andre symptomene du beskriver er jo også vanlig ved kvalme.... Rett og slett ubehag.

Håper dagen din har vært fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What a night! :trist:

Høres mer enn kjipt ut, særlig at du fikk masse negative tanker..

Kan bare gi deg et råd, og det er: se hver dag an, lev en dag av gangen. Ingen vet hva morgendagen bringer.. på godt eller vondt! (husk det kan gå begge veier, det kan komme masse godt din vei).

Du må nok smøre deg med masse tålmodighet en stund, vennen ;)

Jeg krysser fingrene for deg og heier deg frem :heiajente:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'morgen :klem:

Håper du har sluppet flere sånne skremmende opplevelser på nattestid som du hadde til igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...