Ripsy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #541 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk jenter! Alt bra her. Har klart åholde meg helt unna godisen, og det føles godt. Hadde en god sykkeløkt på ergometersykkel o går og i dag er planen joggetur. Litt spent på den... Lurer på om jeg har fått synligere blodårer på puppene jeg håper ikke dette bare er innbilninger. Men jeg er forberedt på det, er jo ingen klare tegn. Dessuten er jeg bare 7dpo, så fortsatt egentlig litt for tidlig å tenke symptomer... Blir nok en lang helg... Klem til alle søte kg jenter som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 21. januar 2011 #542 Del Skrevet 21. januar 2011 6 dager til testing nå! Krysser fingrene Ripsy!! Masse god helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #543 Del Skrevet 21. januar 2011 6 dager til testing nå! Krysser fingrene Ripsy!! Masse god helg til deg! Ja, du tror jeg klarer å vente så lenge ja.... Testene som ligger i skapet har begynt å rope på meg allerede i dag! Men jeg skal klare å vente litt til, men 6 dager tror jeg ikke jeg kommer til å klare... I kveld er jeg hjemme alene med pizza og korslaget. Litt for mye tid til å tenke på hva som evt. skjer inni magen min... Og nok en dag der jeg var for treg til å komme i gang med trening. 2 av 2 joggeturer så langt denne uka er skulket Unnskyldningene er at jeg er trøtt etter en hektisk skoleuke. Og det kunne jo vært værre har jo gjennomført 2 økter da! Og det er to dager igjen av uka. Ha en super helg alle sammen Jeg skal skrive, lese og trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. januar 2011 #544 Del Skrevet 21. januar 2011 Er inne her å sniker litt Lykke til med testingen om ikke så lenge ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #545 Del Skrevet 22. januar 2011 Er inne her å sniker litt Lykke til med testingen om ikke så lenge ^^ Så koselig med noen nye snikere Jeg har sett deg i nabolaget, men først nå jeg tok turen innom deg også. Føler meg litt roligere i dag. Det jeg har innbilt meg kanskje kan være små symptomer er nok ikke det, for det har vært forbigåpende. I skrivende stund har jo ingen symptomer på graviditet. Jeg er jo bare 8dpo - så noe annet kan jo heller ikke forventes. Føler jeg har vært litt ekstra urolig denne måneden. Kanskje jeg begynner å kjenne på at tiden går... De første gangen var det bare gøy, men nå begynner jeg å kjenne på at jeg ikke har lyst til at dette skal drøye så veldig mye lenger. Ja,ja skal ikke ta sorgene på forskudd - tiden får vise. Kan ikke gjøre så mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. januar 2011 #546 Del Skrevet 22. januar 2011 Så koselig med noen nye snikere Jeg har sett deg i nabolaget, men først nå jeg tok turen innom deg også. Føler meg litt roligere i dag. Det jeg har innbilt meg kanskje kan være små symptomer er nok ikke det, for det har vært forbigåpende. I skrivende stund har jo ingen symptomer på graviditet. Jeg er jo bare 8dpo - så noe annet kan jo heller ikke forventes. Føler jeg har vært litt ekstra urolig denne måneden. Kanskje jeg begynner å kjenne på at tiden går... De første gangen var det bare gøy, men nå begynner jeg å kjenne på at jeg ikke har lyst til at dette skal drøye så veldig mye lenger. Ja,ja skal ikke ta sorgene på forskudd - tiden får vise. Kan ikke gjøre så mye annet. Åååh, som jeg føle med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 22. januar 2011 #547 Del Skrevet 22. januar 2011 Så koselig med noen nye snikere Jeg har sett deg i nabolaget, men først nå jeg tok turen innom deg også. Føler meg litt roligere i dag. Det jeg har innbilt meg kanskje kan være små symptomer er nok ikke det, for det har vært forbigåpende. I skrivende stund har jo ingen symptomer på graviditet. Jeg er jo bare 8dpo - så noe annet kan jo heller ikke forventes. Føler jeg har vært litt ekstra urolig denne måneden. Kanskje jeg begynner å kjenne på at tiden går... De første gangen var det bare gøy, men nå begynner jeg å kjenne på at jeg ikke har lyst til at dette skal drøye så veldig mye lenger. Ja,ja skal ikke ta sorgene på forskudd - tiden får vise. Kan ikke gjøre så mye annet. Åh, jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver ripsy,prøvingen er stas den første tiden, men etterhvert kan det også oppleves som litt stressende. Det er så mye forventninger og spenning knyttet til prøvingen og ønsket er så høyt. Jeg har nok aldri felt så mange tårer, som under prøvingen. Krysser alt jeg har for deg nå Ripsy og håper spiren sitter som et skudd denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #548 Del Skrevet 22. januar 2011 Så godt å få litt medfølelse! jeg vet jo at 3-4 pp ikke er lenge, men det hjelper liksom ikke når en har noen frventninger inni hodet... Og så hører man gjerne at det klaffer fort etter en SA og siden vi nesten fikk det til på første forsøk så er jo forventningene ganske store. Men nå skal jeg slutte å syte og klage, for har jo egentlig ingen grunn til det. Nå er det full fokus på skole og masteroppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 22. januar 2011 #549 Del Skrevet 22. januar 2011 Krysser fingrene for deg, Ripsy. Jeg kjenner veldig godt til den her utålmodigheten og alle tankene som oppstår når det har gått noen måneder uten resultat. Men du skal se at det klaffer om ikke så lenge. Plutselig står du der med en positiv test i hånda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #550 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) til Andemor! Jeg lovte meg selv etter sa'n i okt/nov at jeg ikke skulle teste før ikm igjen. Men det går jo ikke når man er en sånn testetøs som meg. Er 10dpo i morgen og har lyst til å starte testingen da... Hva syns dere, skal jeg holde ut med dette noen flere dager eller skal jeg svi av en test i morgen tidlig for å få det litt ut av verden? Ialfall for noen dager... I kveld skal jeg på Kongen av Bastøy Endret 23. januar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 23. januar 2011 #551 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmmm. Vanskelig dilemma. Jeg hadde nok ventet til IKM, men de ligger jo der og gløder de testene. Problemet er jo, at hvis den er negativ nå, så kan den alltids bli positiv om noen dager. Så blir det bare enda flere dager med neglbiting. Og hvis den er positiv, så er den gjerne så svak at du kommer til å svi av enda flere tester de neste dagene. Altså: mer neglbiting. Så... Vil noe stille nysgjerrigheten helt? Ikke ifølge et andemor-resonnement som du ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #552 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Og det er jo det du skriver der som jeg vet så altfor godt... Men tenkte kanskje at hvis jeg tester negativt i morgen så klarer jeg iallfall å vente 2-3 dager uten sterk trang til å teste igjen Folk som kjenner meg hadde nok trodd jeg hadde klikka helt hvis de hadde lest det her... Jeg har bare såå lyst på en positiv test :rødme: Endret 23. januar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 23. januar 2011 #553 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, jeg skjønner jo følelsen veldig godt. Det er så utrolig gøy å teste også! Skal ikke være så streng jeg, Ripsy. Det er liksom lett å være logisk på andre sine vegne. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #554 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, jeg skjønner jo følelsen veldig godt. Det er så utrolig gøy å teste også! Skal ikke være så streng jeg, Ripsy. Det er liksom lett å være logisk på andre sine vegne. Lykke til! Det har jeg vært også. Har anbefalt flere å vente til ikm... Kjenner på magefølelsen i morgen jeg, så bestemmer jeg meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 #555 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg stemmer for stålkontroll og venting til IKM! mest fordi jeg er pysete og redd for negativ test, for min egen del... Men vanskelig å vente Må nesten bruke magefølelsen. Krysser fingrene for dere, dere har gode muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. januar 2011 #556 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe, kjenner igjen den der. Vanskelig å vente til etter IKM. Man er jo ikke særlig spent lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #557 Del Skrevet 24. januar 2011 God morgen jenter Tenkte bare jeg skulle opplyse om at jeg har vært flink i dag og holdt meg unna graviditetstesten Så får vi se hvordandet går i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. januar 2011 #558 Del Skrevet 24. januar 2011 Hold ut Ripsy, og vent et par dager til med å teste! Du klarer det nok! og ha en fin fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 24. januar 2011 #559 Del Skrevet 24. januar 2011 Her er det spennende tider. Hold ut Ripsy, dette greier du... De siste dagene er alltid værst, men det lønner seg så klart å vente lengst mulig. Min strategi for å ikke teste for tidlig er rett og slett å tisse fortest mulig når jeg står opp og ikke se på skapet der testene ligger Når jeg hadde gjort meg ferdig på do, visste jeg at jeg måtte holde ut en dag til..... Ønsker deg masse lykke til denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2011 #560 Del Skrevet 24. januar 2011 Er ekstra spent på dine vegne denne PP, nå som jeg selv er igang og greier.. Har en god magefølelse og virkelig på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå