Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bare kos i ripsyheimen, se rjeg.. :gjeiper:

Good. Viktig med kvalitetstid :yvonne:

:nigo:

He he,man lærer noe nytt hver dag,men tanken var god!

:fnise: ikke så lett å gjette seg til. Men tanken var absolutt god! :klemmer:

Helgen har vært veldig koslig og rolig. Ingen store utskeielser. Kort oppsummert: kjærstetid, restaurant, film, veninnetid, shopping til heimen, rydding og organisering i heimen og trening.

Forrige uke ble til slutt seende slik ut:

Mandag: Ingen trening V ingen trening

Tirsdag: Styrke overkropp X ingen trening!

Onsdag: Sykle + løpe V

Torsdag: Styrke underkropp V

Fredag: Sykle + løpe V kun sykle

Lørdag: Svømme? X ingen trening (men shopping :nigo: )

Søndag: Sykle eller slalom V sykle

Fornøyd med den uka :)

Denne uka blir forhåpentligvis som følger:

Mandag: Løpe

Tirsdag: Styrke overkropp

Onsdag: Sykle + løpe

Torsdag: Styrke underkropp

Fredag: Sykle + løpe

Lørdag: ?

Søndag: Sykle?

Og til slutt må jeg vel skrive litt om prøving også :gjeiper: El-tester er tatt i helgen, men så langt ingen positive. Så jeg venter fortsatt i spenning :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er nok rett rundt hjørnet skal du se!

Det er viktig å kose seg - helaften med 3-rettes, sengehygge og tv-titting er en perfekt kveld!

Lykke til med gjennomføringen av denne ukens treningsprogram.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Ser du gjerne vil ha babystøv, men har desverre ikke noe slikt støv å kaste over. Kan derimot sende over noe EL støv, her er EL ivrig hver mnd!

Flink du er til å trene. Er treningsnarkoman selv og har helt abstinenser om dagen i og med at jeg har ligget syk snart en uke. Blir jo helt gal av sånt. Kjenner det rykker i treningsnerven her :sur: Håper EL snart dukker opp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om dere har hatt ei bra helg!:) Vi er på "leting" etter en ny serie og se på, kanskje vi skal prøve 24? :klø:

Håper uka di blir fin, med EL og alt som hører med :lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er nok rett rundt hjørnet skal du se!

Det er viktig å kose seg - helaften med 3-rettes, sengehygge og tv-titting er en perfekt kveld!

Lykke til med gjennomføringen av denne ukens treningsprogram.

:klemmer:

Takk - mangler bittelitt motivasjon akkurat nå. Men den kommer nok tilbake :enig:

Blir spennende med EL-testing fremover!! :jepp: Krysser fingrene for deg!

God morgen forresten :kaffekopp:

Takk!

Hei,hei.

Ser du gjerne vil ha babystøv, men har desverre ikke noe slikt støv å kaste over. Kan derimot sende over noe EL støv, her er EL ivrig hver mnd!

Flink du er til å trene. Er treningsnarkoman selv og har helt abstinenser om dagen i og med at jeg har ligget syk snart en uke. Blir jo helt gal av sånt. Kjenner det rykker i treningsnerven her :sur: Håper EL snart dukker opp :sjarmor:

El-støv er bra det og :)

God bedring til deg arven1! :klem:

Høres ut som om dere har hatt ei bra helg!:) Vi er på "leting" etter en ny serie og se på, kanskje vi skal prøve 24? :klø:

Håper uka di blir fin, med EL og alt som hører med :lur::nigo:

24 virker bra så langt. Før det var det Dexter (venter på sesong 4 i posten nå), Sopranos (sett alle sesongene), Lost (alle sesongene bortsett fra siste), Prison Break (Jeg gikk lei i 3. sesong, men 1. og 2. var super), The Wire (bare sett 2 sesonger, men ganske bra), The Mentalist (ok, men holder kanskje med 1-2 sesonger, ikke den samme spenningen og handlingen fra episode til episode). Det er det jeg kommer på i farta som vi har sett på sammen.

Negativ el-test i dag også. Ikke overraskende, men den bør bli positiv innen fredag iallfall :)

edit: Må legge til "A modern family", så en episode på fly sist jeg var ute og fløy, den så litt morsom ut :) Noen andre som har sett den serien?

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 virker bra så langt. Før det var det Dexter (venter på sesong 4 i posten nå)

Vi er nettopp ferdig med ses 4 av Dexter, var sinnsykt spennende -- gled dere!! :jepp: Gleder meg til sesong 5! :hoppe:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med litt serie tips. Har hørt mye bra om dexter. Tror jeg må kjøpe sesong 1. Noen billige nettsteder som dere bestiller ifra?

Så flink du er til å trene! Har ikke helt treningsånden over meg,går litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med litt serie tips. Har hørt mye bra om dexter. Tror jeg må kjøpe sesong 1. Noen billige nettsteder som dere bestiller ifra?

Jeg pleier å bestille fra cdon.com, de har ofte serier på tilbud! :jepp: Dexter anbefales virkelig, blir hektet!! Og jeg kan også takke KGjentene som tipset meg om den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å legge igjen litt babystøv i disse EL-dager :strix:

Så flink du er med treningen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Ja, Dexter er absolutt å anbefale! Vi brukte MYE av romjulen til å se på Dexter. Gleder oss til å snart starte på sesong4. I mellomtiden så er vi som sagt godt i gang med 24 - er ganske så spennende det også.

Både jeg og Ripsymannnen er mye på farta, så vi har kjøpt de fleste seriene på Heathrow. Aner ikke hvor stor prisforskjell det er i forhold til f.eks. cdon.com.

Søte mannen min i går som har tenkt på at det nå er en stund siden sist jeg hadde el og lurte på når tiden var inne for han å levere. Jeg blir litt glad når han viser interesse og tenker litt på denne prøvingen. :yvonne: Han sa han må jo passe på å gi litt ekstra power :fnise: Så da får vi håpe manndommen hans kommer frem denne uka og smeller meg på tjukka :gravid:

I går gjennomførte jeg en god treningsøkt med mannen. Vi var ute i totalt 1t og 4min og tilbakela 9,5km (inkludert oppvarming og nedtrapping). Vi trente intervaller, med spurter på 200mx10. Følte meg i jättego' form :hoppe: Men kjente på kvelden at jeg var litt sliten i kroppen, tror kanskje det var etter sykkelturen på søndag. I kveld blir det styrke overkropp og badstue etterpå :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å legge igjen litt babystøv i disse EL-dager :strix:

Så flink du er med treningen forresten!

Takk :pasha:

Føler meg i god treningsform om dagen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en negativ el-test. Håper ikke jeg tisset for tidlig. Klarte ikke å holde meg mer enn 3 timer denne gangen... Just in case får jeg kanskje lure med meg Ripsymannen i kveld :lur: Uansett kanskje lurt siden jeg er 99% sikker på at el vil finne sted senest lørdag en gang, tror egentlig den kommer tidligere.

Ikke så spennende lesning for dere andre det her... :sjenert: sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda,sånt er spennende lesning for oss vet du.... :mrgreen:

EL er et av høydepunktene i mnd :nigo:

Kan sikkert være greit å få med Ripsymannen med på litt :humpe: i kveld for sikkerhetsskyld :lur: Er greit å begynne noen dager før EL så er man i hvertfall på den sikre siden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger spent med. Håper EL kommer snikende snart, så dere kan få festet en liten spire :)

Joda,sånt er spennende lesning for oss vet du.... :mrgreen:

EL er et av høydepunktene i mnd :nigo:

Kan sikkert være greit å få med Ripsymannen med på litt :humpe: i kveld for sikkerhetsskyld :lur: Er greit å begynne noen dager før EL så er man i hvertfall på den sikre siden :jepp:

:ler: Fint jeg klarer å undeholde dere.

Litt usikker på om jeg har sett deg i boka mi før Ms Raggsokk? Du får unnskylde meg hvis jeg er glemsk nå. Hvis ikke: :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...