~ Angel ~ Skrevet 30. desember 2010 #421 Del Skrevet 30. desember 2010 Det var da kjipt! Men da for at det er din måned neste måned!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 31. desember 2010 #422 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 31. desember 2010 #423 Del Skrevet 31. desember 2010 Så synd Ripsy.. Da får du skåle ekstra mye ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 31. desember 2010 #424 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei Ripsy!Neste år vil bli vårt år!da skal vi begge bli Prego's jeg vil bare ønske deg et godt nytt år! ha en flott kveld! :skål: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Godt å få litt støtte her inne fra alle dere søte KG'ere Jeg må innrømme at det ikke var en god følelse å se påden blendahvite testen Men nå er det snart et nytt år og nye muligheter og håper vi alle får plantet en liten spire i 2011! Og aller helst at vi rekker å få hilse på vår lille eller i dette året. GODT NYTT ÅR alle sammen Endret 31. desember 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 1. januar 2011 #426 Del Skrevet 1. januar 2011 Det blir nok din tur ganske snart, Ripsy. Jeg holder fingrene krysset og sprer litt babystøv her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 2. januar 2011 #427 Del Skrevet 2. januar 2011 Synd det ikke gikk denne gangen. Men jeg er sikker på at det kommer til å klaffe for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. januar 2011 #428 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år, Ripsy! Synd å lese at det ikke var deres tur denne gangen, men jeg krysser fingra for at 2011 er deres babylykke-år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2011 #429 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt Nyttår Ripsy! I gang med treningen? Kom igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det blir nok din tur ganske snart, Ripsy. Jeg holder fingrene krysset og sprer litt babystøv her inne. Takk Jeg legger det i den magiske boksen som jeg skal ta frem om en ukes tid :gjeiper: Synd det ikke gikk denne gangen. Men jeg er sikker på at det kommer til å klaffe for dere snart Takk, håper du har rett Godt nytt år, Ripsy! Synd å lese at det ikke var deres tur denne gangen, men jeg krysser fingra for at 2011 er deres babylykke-år. Godt nytt år til deg også Yoga Godt Nyttår Ripsy! I gang med treningen? Kom igjen nå! Godt nytt år til deg også Aurelia Treningen er i gang. Hadde en fin økt i går på ergometersykkel - 60 minutter (inkl. oppvarming og nedtrapping). Kommer straks med en ukesplan her! Godt å vite at noen følger med. edit: må legge til at jeg har vært relativt aktiv i ferien oxo Både svømt, gått turer, trent styrke, gått på tur med truger (ganske artig ) + spist mye god mat - men ingen vektoppgang! Endret 3. januar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 #431 Del Skrevet 3. januar 2011 Så flink du er å trene Ripsy!! Tar gjerne imot litt treningsstøv, om du har litt til overs? Og, godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 3. januar 2011 Siden det når er lite å skrive om prøvingen - kommer mitt bidrag til prøve- og- TRENINGsdagbok. Noen fine sitat: "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent" (Schwarzenegger). "If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse". "It's a lifestyle - train like there's no finish line". Uke 1 - Treningsplan Mandag: Ingen trening Tirsdag: Styrke overkropp Onsdag: Sykle + løpe Torsdag: Styrke underkropp Fredag: Sykle + løpe Lørdag: Svømme? Søndag: Sykle eller slalom Ha et godt og flott, nytt treningsår alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Så flink du er å trene Ripsy!! Tar gjerne imot litt treningsstøv, om du har litt til overs? Og, godt nyttår!! Har masse treningsstøv Og gjentar meg selv og Schwarzenegger: "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent". edit: Men treningsstøv gis bare ut i bytte mot babystøv Endret 3. januar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. januar 2011 #434 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan få masse babystøv fra meg, i alle fall! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. januar 2011 #435 Del Skrevet 3. januar 2011 Så flink du er til å trene! Ser ut som du har en god plan fremover Her kommer babystøv fra meg også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 3. januar 2011 Takk Sushi og Lilly - det skal komme godt med denne måneden! *Putter det inn i den magiske boksen min* Her er litt treningsstøv til dere som trenger det :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 #437 Del Skrevet 3. januar 2011 "If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse". Dette likte jeg veldig godt!! Tar imot treningsstøvet med åpne armer -- og som takk skal du få massevis med babystøv! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. januar 2011 #438 Del Skrevet 3. januar 2011 smarte utvekslinger her på sida! heheh Så flott treningsplan, Ripsy! Trener du mye styrke jevnt, eller har du satt skikkelig igang nå? Gøy ikke sant? Truger?? hehe kult. kan tenke meg det var litt jobbigt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 3. januar 2011 #439 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei Ripsy! Innom for å ønske deg et godt nytt år! Kjipern med blendahvit test Kjenner den følelsen BLÆH! Håper 2011 blir et fruktbart år for deg og Ripsymannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. januar 2011 #440 Del Skrevet 5. januar 2011 Snart kommer den positive testen Og det er jo superbra at du er så flink til å trene før du blir gravid, da er det nok lettere å vedlikeholde det under svangerskapet!! *jeg har nemlig ikke vært så flink * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå