Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ripsy!Neste år vil bli vårt år!da skal vi begge bli Prego's :)

jeg vil bare ønske deg et godt nytt år!

ha en flott kveld! :skål:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få litt støtte her inne fra alle dere søte KG'ere :hug: Jeg må innrømme at det ikke var en god følelse å se påden blendahvite testen :sukk: Men nå er det snart et nytt år og nye muligheter og håper vi alle får plantet en liten spire i 2011! Og aller helst at vi rekker å få hilse på vår lille :babyjente: eller :babygutt: i dette året.

GODT NYTT ÅR alle sammen :vin:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok din tur ganske snart, Ripsy. :klemmer:

Jeg holder fingrene krysset og sprer litt babystøv her inne. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det ikke gikk denne gangen. Men jeg er sikker på at det kommer til å klaffe for dere snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, Ripsy!

Synd å lese at det ikke var deres tur denne gangen, men jeg krysser fingra for at 2011 er deres babylykke-år. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok din tur ganske snart, Ripsy. :klemmer:

Jeg holder fingrene krysset og sprer litt babystøv her inne. :strix:

Takk :hoppe: Jeg legger det i den magiske boksen som jeg skal ta frem om en ukes tid :gjeiper:

Synd det ikke gikk denne gangen. Men jeg er sikker på at det kommer til å klaffe for dere snart :)

:klemmer:

Takk, håper du har rett :klem:

Godt nytt år, Ripsy!

Synd å lese at det ikke var deres tur denne gangen, men jeg krysser fingra for at 2011 er deres babylykke-år. :klemmer:

Godt nytt år til deg også Yoga :klem:

Godt Nyttår Ripsy!

I gang med treningen? :trene:

Kom igjen nå! ;)

Godt nytt år til deg også Aurelia :klem: Treningen er i gang. Hadde en fin økt i går på ergometersykkel - 60 minutter (inkl. oppvarming og nedtrapping). Kommer straks med en ukesplan her! Godt å vite at noen følger med.

edit: må legge til at jeg har vært relativt aktiv i ferien oxo :jepp: Både svømt, gått turer, trent styrke, gått på tur med truger (ganske artig :) ) + spist mye god mat :nigo: - men ingen vektoppgang!

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene Ripsy!! Tar gjerne imot litt treningsstøv, om du har litt til overs? ;)

Og, godt nyttår!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det når er lite å skrive om prøvingen - kommer mitt bidrag til prøve- og- TRENINGsdagbok.

Noen fine sitat:

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent" (Schwarzenegger).

"If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse".

"It's a lifestyle - train like there's no finish line".

Uke 1 - Treningsplan

Mandag: Ingen trening

Tirsdag: Styrke overkropp

Onsdag: Sykle + løpe

Torsdag: Styrke underkropp

Fredag: Sykle + løpe

Lørdag: Svømme?

Søndag: Sykle eller slalom

Ha et godt og flott, nytt treningsår alle sammen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene Ripsy!! Tar gjerne imot litt treningsstøv, om du har litt til overs? ;)

Og, godt nyttår!! :klemmer:

Har masse treningsstøv :strix::strix:

Og gjentar meg selv og Schwarzenegger: "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent".

edit: Men treningsstøv gis bare ut i bytte mot babystøv :jepp:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene! Ser ut som du har en god plan fremover :klemmer:

Her kommer babystøv fra meg også:

:strix::hoppe::danser::strix::hoppe::danser::strix::hoppe::danser::strix::hoppe::danser::strix::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sushi og Lilly - det skal komme godt med denne måneden! *Putter det inn i den magiske boksen min*

Her er litt treningsstøv til dere som trenger det :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse".

Dette likte jeg veldig godt!! :jepp:

Tar imot treningsstøvet med åpne armer -- og som takk skal du få massevis med babystøv! ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smarte utvekslinger her på sida! ;) heheh

Så flott treningsplan, Ripsy! Trener du mye styrke jevnt, eller har du satt skikkelig igang nå? :trene: Gøy ikke sant?

Truger?? hehe kult. kan tenke meg det var litt jobbigt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy!

Innom for å ønske deg et godt nytt år!

Kjipern med blendahvit test :kjefte: Kjenner den følelsen :tristbla: BLÆH!

Håper 2011 blir et fruktbart år for deg og Ripsymannen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer den positive testen :jepp: Og det er jo superbra at du er så flink til å trene før du blir gravid, da er det nok lettere å vedlikeholde det under svangerskapet!! *jeg har nemlig ikke vært så flink :sjenert: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...