Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

titter innom jeg :klem:

Så leit at det ikke klaffet denne gang. Er noe dritt men de sier alt har en mening..

Nå vet du hvertfall at dere kan få barn så satser på spiren sitter neste gang.

Vi får holde sammen vi som fremdeles prøver... :sukk::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,

jeg er her inne og titter til stadig, så det er jammen meg på tide at jeg legger igjen et spor. :Nikke:

Så leit at det ikke gikk slik du håpet på forrige gang, jeg krysser fingrene for at det snart kommer en liten spire i magen din.:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med alle som stikker innom og legger inn en hilsen :) sender en stor klemtil dere alle :klemmer:

Jeg er bare en kort tur innom for en oppdatering. El-slim her, så det ser ut til at jeg har gått rett inn i normal syklus :) desverre er ripsymannen langt av gårde :( men om 2 uker starter forhåpentligvis vår neste pp :nigo: Om 4 uker blir :sengekos: og babylaging :hoppe:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har gått rett inn i normal syklus!! :hoppe: Heier på at spiren sitter om en drøy måned da :jepp::nigo:

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom med en :klem: og ønsker om at du får en fin dag! :biggrin:

:klem: til deg også Plutseliten. Det går bra med meg om dagen - prøver å tenke på andre ting enn prøving (selvom det ikke er så lett bestandig :sjenert: ) frem til 12. desember.

Så bra du har gått rett inn i normal syklus!! :hoppe: Heier på at spiren sitter om en drøy måned da :jepp::nigo:

Ha en super dag :klem:

Ja, håper!

Hei Ripsy! :vinke:

Håper du har en fin dag! :)

Takk :klemmer:

hei :vinke:

håper du har hatt en fin helg?

Har hatt en fin og rolig helh og har passet på å kose meg med :vin:

Ha en flott uke alle sammen! Ikke så mye spennende som skjer her om dagen, men prøver å følge med litt hos alle dere andre! Forhåpentligvis kan jeg bidra med litt spenning nærmere jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så søte dere er alle sammen :) Og velkomen til boka mi Pinkyh!

Ikke så mye som skjer her om dagen... Så har rett og slett ikke så mye å skrive. Det mest spennende i mitt liv om dagen er når mensen dukker opp til helga, evt. begynnelsen av neste uke :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest spennende i mitt liv om dagen er når mensen dukker opp til helga, evt begynnelsen av neste uke :hoho:

Denne prøververden altså :fnise:

..håper du har andre ting og tenke på innimellom også Ripsy, og at du og din kjære tar godt vare på hverandre for tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle sammen :sol: Koser meg i sofaen med en stor kopp te :kaffekopp: , pledd og sportssending :) Blir en bytte med julegaveshopping og venninnelunch etter hvert. Resten av helgen skal etter planene gå ned til skolearbeid.

Føler jeg har klart å slappe av litt i forhold til prøvingen, men gleder meg selvfølgelig til neste el. Og er som sagt spent på om mensen kommer snart. Dersom dagen med blødning i forbindelse med SA'n hadde vært første mensdag burde jeg fått mensen i dag eller i morgen. Men hadde el slim søndag og mandag for to uker siden. Kommer nok til å kjøpe el-tester denne prøveperioden siden det har vært litt kluss.

Don't worry - be happy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...