Ripsy Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 26. april 2011 Det med å slite med å fokusere på studiene skjenner jeg så utrolig godt igjen! Men vi får trøste oss med at det er bare åtte uker til sommerferien! Nå har jo jeg to eksamner jeg skal ta i løpet av sommeren da, men uansett. Ja, jeg er ferdig med det værste i midten av mai allerede - det er deilig, men det betyr jo at jeg har desto dårligere tid på meg... I sommer har jeg fortsatt skolearbeid jeg kan jobbe med, for jeg skal skrive en masteroppgave neste år. Så jo mer jeg kan få gjort før prinsessa kommer jo bedre er det jo. Men blir litt sommerferie også I går gråt jeg mine bitre tårer i armkroken til Ripsymannen - jeg var så sint på meg selv for alt jeg ikke har gjort dette semesteret. Han klarte som vanlig å få meg til å refokusere og ha trua på at det fortsatt er mulig. Nå må jeg logge av kg iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. april 2011 #1022 Del Skrevet 26. april 2011 Lykke til med studiene Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1023 Del Skrevet 26. april 2011 I dag er jeg ganske sikker på at det er en liten jente som driver og kiler mamman sin Jeg har kjent det mange ganger mens jeg har sittet lent over skrivebordet i dag. Til tross for lette distraksjoner fra huleboeren har jeg hatt en effektiv studiedag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. april 2011 #1024 Del Skrevet 27. april 2011 Så koselig Ikke noe som er så konsentrasjons-fremmende som en liten baby som kiler deg på innsiden Lykke til med lesingen! Tenk, før du vet ordet av det så er du ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 27. april 2011 Forfatter #1025 Del Skrevet 27. april 2011 Så koselig Ikke noe som er så konsentrasjons-fremmende som en liten baby som kiler deg på innsiden Lykke til med lesingen! Tenk, før du vet ordet av det så er du ferdig! Takk - ja, ser frem til uka etter eksamen Åhh - nå kiler det inni der igjen . Dette er bare så spennende! Kanskje ikke ho liker at jeg sitter litt lent fremover på stolen? Tid for og artikkellesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #1026 Del Skrevet 27. april 2011 Så koselig med kiling fra småen Håper du har hatt en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 27. april 2011 #1027 Del Skrevet 27. april 2011 Så koselig med kiling i magen Her er det godt over til mer omøblering, men er jo koselig det også Håper du har hatt en flott påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. april 2011 #1028 Del Skrevet 27. april 2011 I dag er jeg ganske sikker på at det er en liten jente som driver og kiler mamman sin Jeg har kjent det mange ganger mens jeg har sittet lent over skrivebordet i dag. Åhh - nå kiler det inni der igjen . Dette er bare så spennende! Kanskje ikke ho liker at jeg sitter litt lent fremover på stolen? Nåååw, så koselig Kos deg med kiling fra lisjejenta og skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. april 2011 #1029 Del Skrevet 27. april 2011 Så herlig at du kjenner kiling inni der Lykke til med lesing! Du er nå så flink, du, Ripsy. Med trening og studielesing og i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 28. april 2011 #1030 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Skjønner godt at du sliter litt med konsentrasjonen, jeg. Det er jo så mye spennende som skjer nå! Stå på! Lurer litt på om den her kilingen rett og slett kjennes bedre når man sitter litt bøyd, jeg? Ser liksom for meg at babyen "sklir" litt framover da... De skal jo være godt beskyttet av livmor og fostervann og det hele, så det burde jo være helt greit... Endret 28. april 2011 av andemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. april 2011 #1031 Del Skrevet 28. april 2011 Så koselig med kiling i magen :) Jeg har ikke kjent noe enda jeg.. Går bare å venter spent, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. april 2011 #1032 Del Skrevet 28. april 2011 Artig å kjenne liv fra babyen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. april 2011 #1033 Del Skrevet 28. april 2011 Herlig følelse, ikke sant?! Okeeeej, jeg skal roe meg litt ned. Tror uansett vi kjenner det litt lettere når vi lener oss fremover. Håper alt går bra med eksamenslesningen, vet godt situasjonen du sitter i, sitter selv med nesa i boka og leser for øyeblikket om homogen og heterogen nukleasjon (oh yes). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 28. april 2011 #1034 Del Skrevet 28. april 2011 så herlig med kiling i magen ,er det første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 28. april 2011 #1035 Del Skrevet 28. april 2011 Hei Ripsy, Lenge siden jeg har tittet innom deg nå. 17 uker... jippi! Det er utrolig koselig når man begynner å kjenne liv inni der Signerer på humørsvigningene når man er gravid. Jeg kunne få noen helt merkelige utbrudd hvor latter gikk over i litt sånn hysterisk latter/gråt. Helt merkelige reaksjoner... Signerer også på barseltårene som hegejenta30 skriver om. Og, du er jo bare helt råflink til å trene og være i aktivitet (... som mor må jeg også få lov å si; du må ikke slite det ut nå Ha en toppers dag, og snaaart er det helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 29. april 2011 #1036 Del Skrevet 29. april 2011 Masse lykke til med eksamene fremover! Har du planlagt når/om du går ut i permisjon noe tid før fødselen, eller venter du til veene setter i gang? Det må være fantastisk å kjenne liv fra lillejenta. Det er virkelig lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 29. april 2011 #1037 Del Skrevet 29. april 2011 Lykke til med eksamen fremover nå. Håper du er mer motivert enn meg, her i gården må jeg virkelig hente motivasjon fra dypet for å få fullført nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 3. mai 2011 Bare en kort tur innom. Koselig med alle dere som legger igjen hilsen her Treningen har det vært litt så som så med nå i eksamensstresset, men sånn har det bare måttet bli. Men i dag kom jeg meg ut på en halvtimes joggetur, det var kjempedeilig og gikk overraskende bra. tempoet var meget rolig, men det er helt greit. Glemte ta med pulsklokka/gps klokka, så ikke sikker på hvor lang turen ble, men tror kanskje det var nesten 4km. Etterpå ble det 10 min mage-/ryggøvelser på gulvet hjemme. Jeg kjøpte meg ny treningsbh her om dagen, og det var litt bedre å løpe med den ja . Med lillemor er alt bra tror jeg. Ikke kjent noen kraftigere spark enda, og noen dager kjenner jeg mindre enn andre, men sånn er det jo så tidlig. I dag har jeg kjent bittelitt kiling. Jeg synes det kjennes ut som små maur som kryper på innsiden av magen jeg Har desverre ikke tid til å oppdatere meg hos dere andre enda - må bruke minst mulig tid her inne nå. Men før jeg skal tilbake til bøkene blir det en liten tallerken havregrøt! Fpr mer lyst til å spise sunt når jeg trener, har desverre hatt noen dager med mye snacking mellom måltidene... Ha en fortsatt fin uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. mai 2011 #1039 Del Skrevet 3. mai 2011 Så flink du er, med trening og eksamensforberedelser! Tenkte bare jeg skulle nevne på, at fysioterapeuten som holdt svangerskapskurset jeg var på, om aktiv bruk av kroppen, sa at det ikke var anbefalt å bruke pulsklokke, og trene ut ifra makspuls etc når man var gravid. Husker ikke heelt hvorfor, men det hadde noe å gjøre med at hjertet slår ca 15 slag ekstra i minuttet når man er gravid (pga økt blodvolum), og man derfor ikke måtte trene etter pulsklokke/pulsmålinger..eller noe i den duren :gjeiper: Lykke til med skolearbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #1040 Del Skrevet 3. mai 2011 Så flink du er, med trening og eksamensforberedelser! Tenkte bare jeg skulle nevne på, at fysioterapeuten som holdt svangerskapskurset jeg var på, om aktiv bruk av kroppen, sa at det ikke var anbefalt å bruke pulsklokke, og trene ut ifra makspuls etc når man var gravid. Husker ikke heelt hvorfor, men det hadde noe å gjøre med at hjertet slår ca 15 slag ekstra i minuttet når man er gravid (pga økt blodvolum), og man derfor ikke måtte trene etter pulsklokke/pulsmålinger..eller noe i den duren :gjeiper: Lykke til med skolearbeidet Takk Jeg synes det er greit å bruke pulsklokke, men mest for å følge med på hvordan pulsen reagerer. Jeg synes det er spennende å se på forskjellene sammenlignet med før graviditeten. Hittil har jeg ikke merket at pulsen er så veldig mye raskere, kanskje noe. En annen grunn til at jeg vil ha med klokka er at jeg har en sånn fancy klokke med gps Da kan jeg følge med på tempo og distanse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå