Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Gratulerer med å ha kommet til uke 14! :D :hoppe:

Utrolig flink du er på trening, her går det bare i gåturer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 14! Så deilig. :) Det er så artig å følge med på utviklingen til de små spirene våre, og den skjer helt skremmende fort. Du er 14 uker nå, og jeg er nesten åtte. Min spire er ca. en cm lang. Det vil si at fra nå av vokser den over en cm i uken! Og DET er jo helt sykt! Man blir virkleig imponert over for fort dem vokser. Om ikke så mange ukene så kjenner du vel liv også. :)

Ja - det er kjempegøy å lese litt nytt fra uke til uke :rodmer: Lille nurket vårt holder på å dekkes med hår nå :gjeiper:

Og ja, de vokser utrolig fort, synes ikke det var lenge siden 9 ukers ul og den lille var under 3cm!

I dag tror jeg kroppen har gitt meg beskjed om at jeg må ta det litt rolig med treningen... Er kjempesliten og trøtt i dag. Tror iallfall det er derfor, eller om det bare er klorvannet som gjør det :vetikke: Men jeg må nok passe meg så jeg ikke blir for ivirg. Problemet er at det kjennes helt greit ut når jeg trener, men det er først etterpå jeg tenker at det kanskje var litt mye. Skal iallfall ikke ha dårlig samvittighet for 2 dager fri fra trening nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha kommet til uke 14! :D :hoppe:

Utrolig flink du er på trening, her går det bare i gåturer. :fnise:

Hei :) Der postet vi samtidig - så du ser hvordan det går med treningen, har nok en tendens til åbli litt for tøff, er vant til å pushe meg selv en del under trening, men må jo godta nå at kroppen ikke klarer alt det samme som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, titter innom her en tur. Gratulerer med 14 uker :danse:

Nå er det ikke lenge til du kommer til å merke både mage og bevegelser :) Når skal du på UL forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen av å bli helt utmattet etter trening. Blir det selv også enkelte dager. Da er jeg helt energiløs og vil egentlig bare slappe av....

Tenker at det er viktig som du gjør å bare lytte til hva kroppen vil. Den jobber jo tross alt ganske hardt med å "bake baby" trenger masse energi til det. Denne uken har kroppen min nektet å trene. Har prøvd men blir sliten og trøtt med engang. Så denne uken blir det bare noen hyggelige gå turer for min del. Eier ikke energi....

Ha en fortsatt god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mary Poppins :) Håper jeg er av de heldige som kjenner spark litt tidlig. Enn så lenge er lille nurket ikke sterk nå.

Arven: Ja, godt å høre at det er flere som kjenner litt på det samme. Det er vel bare kroppens måte å si ifra at nå må du la den lille babyen få litt energi også :rodmer: Og når jeg tenker etter så har jeg trent mye de siste dagene: fre, lør, søn, fri man, tirs, ons, tors. Et par av øktene var ganske harde også, så da er det ikke så rart kroppen sa ifra.

Fri i dag og jeg fikk "overraskelse" i posten. Klær fra asos.com :hoppe: Jeg beholder alt :) Det eneste som ikke passa helt var de to tightsene, men de blir kanskje bedre når magen vokser. De var uansett ikke så dyre, så det er ikke så farlig om de ikke var helt topp.

Her er linker til det jeg endte opp med:

Leggings: http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-3/4-Leggings/Prod/pgeproduct.aspx?iid=700525&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

Lange leggings: http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Full-Length-Soft-Touch-Leggings/Prod/pgeproduct.aspx?iid=821929&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

Enkel 3/4 arm topp (kremfarget): http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-3/4-Sleeve-Wrap-Bust-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1576677&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Cream

Kjole fra mama licious (kremfarget/latte) http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Mio-Lace-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1475688&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Latte

Kjole fra mama licious (kjøpte 2, en svart og en blågrå) http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Roma-Nursing-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1475803&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

Lang singlett (hvit) http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Luxury-Longline-Seamless-Vest/Prod/pgeproduct.aspx?iid=831033&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Opt+White

Kjole (rødrosa) http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Exclusive-Short-Sleeve-Jersey-Wrap-Bust-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1498158&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blue

Var fornøyd med det meste egentlig :) Trengte noen flere enkle kjoler til å bruke utover våren og sommeren. Ingenting er mer behagelig enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte du ikke den pakken nå nettopp?? Så mye fiiint! Fikk veldig lyst å bestille noe selv, men tror jeg må være litt fornuftig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du ikke den pakken nå nettopp?? Så mye fiiint! Fikk veldig lyst å bestille noe selv, men tror jeg må være litt fornuftig...

Jo, det gikk kjempefort :) Det stod når jeg bestilte at jeg kunne forvente den til den 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke legge ut link på så fine klær, Ripsy! Da får jeg lyst til å shoppe mer! :ler: Jeg bare elsker kjoler, og ser liksom for meg at det blir veldig behagelig og fint med kjoler over gravidemagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine klær! Likte spesielt gensertoppen og den siste kjolen. :) Blir sikkert å ta sjansen på å handle litt der jeg også. :) Man kan jo tross alt levere tilbake om det ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, så kjapp de var å levere varene, Tar jaggu lengre tid å bestille pakke fra H&M... Så gøy at det meste falt i smak! :)

Ønsker deg en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så utrolig nydelig klær! Likte spesielt "ASOS MATERNITY 3/4 Sleeve Wrap Bust Top". :rodmer:

Ha en riktig god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte klær! Likte godt kjoler, det er digg.. og den lange singleten mistenker jeg kommer til å bli masse brukt ;)

God Helg Ripsy!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke legge ut link på så fine klær, Ripsy! Da får jeg lyst til å shoppe mer! :ler: Jeg bare elsker kjoler, og ser liksom for meg at det blir veldig behagelig og fint med kjoler over gravidemagen. :)

:fnise: Ja, kjoler blir nok en gjenganger i sommer :)

Så fine klær! Likte spesielt gensertoppen og den siste kjolen. :) Blir sikkert å ta sjansen på å handle litt der jeg også. :) Man kan jo tross alt levere tilbake om det ikke passer.

Og når man først har bestilt én gang fra et sted, så er det nok lettere å bestille igjen, for da vet man jo hvordan merkene og størrelsene er :) .

Åj, så kjapp de var å levere varene, Tar jaggu lengre tid å bestille pakke fra H&M... Så gøy at det meste falt i smak! :)

Ønsker deg en fin helg! :klemmer:

Takk! Håper du også har en fin helg! :klem:

Så utrolig nydelig klær! Likte spesielt "ASOS MATERNITY 3/4 Sleeve Wrap Bust Top". :rodmer:

Ha en riktig god helg! :klemmer:

Den var en helt enkel topp i bomull, men jeg liker godt sånne topper, så blir fint å ha noen flere som er lang og som strekker seg litt.

Håper du også har hatt en fin helg Delphina :klem:

Så flotte klær! Likte godt kjoler, det er digg.. og den lange singleten mistenker jeg kommer til å bli masse brukt ;)

God Helg Ripsy!! ;)

Ja, som sagt tror jeg kjoler blir midt i blinken fremover! Den hvite singletten var faktisk litt annerledes enn jeg trodde i stoffet, og den satt kjempestramt, men det var meningen tror jeg, for masse stretch i den. Alltid greit å ha singletter da :)

Håper du også har hatt en fin helg :klem:

Jeg har ikke så mye spennende å fortelle fra helgen så langt. Har hatt det veldig bra og to dager treningsfri. I dag skal jeg prøve meg igjen :) Ikke helt bestemt meg hva jeg skal trene enda, men noe skal det bli!

Ellers blir det lesing og skriving på oppgave i dag - begynner å bli litt stressa til eksamen nå ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Fikk gjort en del på oppgaven i går, så det var deilig. Men kom meg aldri på trening... :sjenert: Så det ble visst med 3 treninger forrige uke. Jaja...

Vært litt småuggen i dag, trodde det hadde gått helt over nå som jeg er godt inn i 2. trimester, men det er visst noen dager innimellom som ikke er like gode. Sulten og småkvalm, men har ikke lyst på noe... Prøvde nå med en kopp kaffe for å se om det funker :kaffekopp:

Jeg har en del jeg må få gjort i dag også, så håper arbeidslysten sniker seg på nå! Skal starte på drøftingen på oppgava - og det er alltid litt hardt å komme i gang med de første setningene.

Synes magen er bittelitt mer definert og hard hver morgen nå :rodmer: Kjenner livmora tydelig - veldig gøy. Men er fortsatt lite synlig for andre. Er ikke rart det tar lang tid når jeg tenker på det mange ganger om dagen :sjenert:

Er det flere som meg? Noen ganger kunne jeg ønske jeg kunne "glemme" det et par dager så tiden hadde gått litt fortere... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der, ja. Tenker på det HVER dag! Enkelte dager mindre enn andre selvsagt, men jeg føler hjernen blir mer og mer enspora. :fnise: Bare vent til du kjenner liv; da blir det enda "verre"! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der, ja. Tenker på det HVER dag! Enkelte dager mindre enn andre selvsagt, men jeg føler hjernen blir mer og mer enspora. :fnise: Bare vent til du kjenner liv; da blir det enda "verre"! :biggrin:

Godt det ikke bare er meg :fnise:

I går ble det 1t sykkeltur - deilig :) Tror jeg skal ta treningsfri i dag. Har fortsatt ikke kommet i gang med lesinga, så må nok sitte en stund utover ettermiddagen og kvelden i dag. Mannen er ikke hjemme, så det passer forsåvidt greit.

Vi skal på ultralyd igjen på torsdag :strix: Da er jeg 15 uker på vei og håper veldig vi kan se om det ligger en liten :babygutt: eller en liten :babyjente: inni der. Noen som vil tippe?

Selv har jeg ikke så stor magefølelse, kanskje jente... :vetikke: Mannen tipper jente.

Tippeliste

:babyjente:

Ripsymannen

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...