Ripsy Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #801 Del Skrevet 14. mars 2011 Heisann Er ikke så mye nytt å skrive om dagen egentlig.Tiden går heldigvis ikke så altfor sakte. Vi har fortalt nyheten til ganske mange venner nå, men gleder meg til neste uke når jeg runder 12 uker og det hele kan bli offisielt Nå har vi funnet et sted å laste ned Dexter, sesong 5 Så i går så vi første episode - og jeg gleder meg til minst én episode til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. mars 2011 #802 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, tenk nå passerer du snart den magiske grensen du også. Gled deg til å gjøre nyheten offentlig, det er kjempe stas. Syntes det var så gøy og hyggelig og syntes det var like rart å høre meg selv hver gang jeg sa " jeg er gravid" høyt Litt sånn, jøss var det jeg som sa det.... Ha en fin kveld med Dexter, veldig bra serie. Vært helt hektet vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 14. mars 2011 #803 Del Skrevet 14. mars 2011 Kjekt med offentliggjering! Når det er førstemann er det jo ekstra stas (sånn er det jo). Me har ikkje informert nokon ennå, men ser fram til å 'gå ut med det' om ei veke eller så. Ser mest fram til å informere jobben, samtidig som det er det eg gruar meg mest til... Anyways! Dexter? Aaaldri høyrt om... Kunne googla, men er det ein serie som tidligare har gått på teven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ja, tenk nå passerer du snart den magiske grensen du også. Gled deg til å gjøre nyheten offentlig, det er kjempe stas. Syntes det var så gøy og hyggelig og syntes det var like rart å høre meg selv hver gang jeg sa " jeg er gravid" høyt Litt sånn, jøss var det jeg som sa det.... Ha en fin kveld med Dexter, veldig bra serie. Vært helt hektet vi også. Ja, det er litt rart å fortelle det. Er jo helt uvirkelig før magen har begynt å vokse og en ikke kjenner noe liv. Men gleder meg masse til å fortelle det til fler Har dere sett sesong 5? Vi har vært fornøyd med alle sesongene Sett episode 2 i kveld og nå tror jeg det snart blir enda en episode. Kjekt med offentliggjering! Når det er førstemann er det jo ekstra stas (sånn er det jo). Me har ikkje informert nokon ennå, men ser fram til å 'gå ut med det' om ei veke eller så. Ser mest fram til å informere jobben, samtidig som det er det eg gruar meg mest til... Anyways! Dexter? Aaaldri høyrt om... Kunne googla, men er det ein serie som tidligare har gått på teven? Hvor gammel er den minste din igjen? Nå husker jeg heller ikke om det var jente eller gutt? Dexter er en bra serie som passer for både meg og mannen iallfall. Ikke alltid like lett å finne serier som passer for begge, men vi har funnet noen som har vært stor suksess edit: link til info om dexter: http://no.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV-serie) Endret 14. mars 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mars 2011 #805 Del Skrevet 14. mars 2011 Ses. 5 av Dexter var den beste synes jeg Kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mars 2011 #806 Del Skrevet 14. mars 2011 oh, Dextersnakk Da måtte en hemmeligsnoker stige frem fra skyggene og melde seg på i rekken av Dexterfansene. Her nærmer vi oss slutten av sesong 3, og det er sååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mars 2011 #807 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) oh, Dextersnakk Da måtte en hemmeligsnoker stige frem fra skyggene og melde seg på i rekken av Dexterfansene. Her nærmer vi oss slutten av sesong 3, og det er sååå spennende! Åh, du er heldig som har så mange epsioder igjen å se enda!! Endret 14. mars 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 15. mars 2011 #808 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Så gøy at du endelig snart kan fortelle det til folk! Det er så utrolig stas det! Er det meg, eller har det her gått litt fort? Fikk ikke du nettopp positiv test a? Vi har også sett Dexter, og ferdig med sesong 5 hvis jeg ikke husker helt feil. Utrolig sprø serie egentlig. Men hvis jeg har noen favoritt på serier, så er det Twin peaks. Den bør dere se hvis dere ikke har gjort det! Endret 15. mars 2011 av andemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2011 #809 Del Skrevet 15. mars 2011 Det blir nok kjempeartig å endelig kunne si det til folk! Er lenge til jeg kan gjøre det, men gleder meg utrolig mye likevel!! Jeg har ikke sett Dexter, men har alltid hatt inntrykk av at det er en kjedelig, gammel detektivserie? Mulig jeg er HELT på villspor Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #810 Del Skrevet 15. mars 2011 Ses. 5 av Dexter var den beste synes jeg Kos dere!! Så bra oh, Dextersnakk Da måtte en hemmeligsnoker stige frem fra skyggene og melde seg på i rekken av Dexterfansene. Her nærmer vi oss slutten av sesong 3, og det er sååå spennende! Ja, det er ikke lett å bare se én episode om gangen når en først har satt i gang. Så gøy at du endelig snart kan fortelle det til folk! Det er så utrolig stas det! Er det meg, eller har det her gått litt fort? Fikk ikke du nettopp positiv test a? Vi har også sett Dexter, og ferdig med sesong 5 hvis jeg ikke husker helt feil. Utrolig sprø serie egentlig. Men hvis jeg har noen favoritt på serier, så er det Twin peaks. Den bør dere se hvis dere ikke har gjort det! Gikk kjeeeempetregt frem til 8-9 uker, nå har tiden begynt å gå bittelitt fortere Men den kan gjerne gå enda litt fortere. Da skal jeg sjekke opp twin peaks etter hvert. Takk for tips! Det blir nok kjempeartig å endelig kunne si det til folk! Er lenge til jeg kan gjøre det, men gleder meg utrolig mye likevel!! Jeg har ikke sett Dexter, men har alltid hatt inntrykk av at det er en kjedelig, gammel detektivserie? Mulig jeg er HELT på villspor Ha en fin tirsdag! Da er du litt på villspor Absolutt ingen tradisjonell detektivserie. Syns du burde gi det en sjans! Nå har jeg satt rundstykkedeig til heving Så det blir en deilig lunsj etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 15. mars 2011 Mmmmm... ferske, grove rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 15. mars 2011 #812 Del Skrevet 15. mars 2011 Mmmmm... ferske, grove rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. mars 2011 #813 Del Skrevet 15. mars 2011 Mmmmm... ferske, grove rundstykker er så godt med gjærbakst, også lukter det så godt i heimen når man har bakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2011 #814 Del Skrevet 15. mars 2011 Noe av det aller beste jeg vet må være nybakte boller med brunost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. mars 2011 #815 Del Skrevet 15. mars 2011 Åh, ferskt grovbrød med leverpostei Minner meg om da jeg var liten, og er fortsatt noe av det beste jeg får. Med iskald melk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #816 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja, det var kjempegodt Men jeg forspiste meg litt... Orket nesten ikke middag... :gjeiper: Nå er det snart lunsjtid igjen og gjett hva jeg skal spise? Den siste uka har det vært utrolig dårlig med trening, av ulike grunner. Jeg har beveget meg en del, men også hatt noen dager som har vært meget stillesittende. Men i dag skal jeg komme meg på trening igjen Ingen unnskyldninger!! Tror det blir en kombinasjon av kondisjon og styrke/coretrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. mars 2011 #817 Del Skrevet 16. mars 2011 Savner trening jeg. Er jo i basseng og sånn, men når man har begrensninger er det liksom ikke helt det samme. Savner følelsen av å ha tatt den helt ut på trening, og den deilige følelsen når man står i dusjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2011 #818 Del Skrevet 16. mars 2011 Uff, hos meg har det vært minimalt med trening de siste to ukene! Jeg som trener flere ganger i uken til vanlig. Men skal bli flinkere fra og med neste uke. Denne uken jeg har ikke tid! Ha en fin (vår)dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #819 Del Skrevet 17. mars 2011 I går ble det heldigvis trening Dog veldig lett trening, kun 20 min på sykkelen som oppvarming, deretter 40 minutter coreøvelser. Men det er en start. I kveld må jeg få til en kondisjonsøkt! Må juble litt for 11 uker Kjenner jeg nærmer meg de magiske 12 ukene - og det føles veldig godt! I går var jeg ikke trøtt heller - kanskje energien er på vei tilbake? Håper det! Ha en fin torsdag dere som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 17. mars 2011 #820 Del Skrevet 17. mars 2011 Lett trening? Hadde det der vært meg, så hadde jeg vært kjempefornøyd! Synes du er veldig flink, jeg! Ja, og for 11 uker!! Her krysser vi av den ene uka etter den andre! Ha en fortsatt fin dag! Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå