Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første dag bøyd over doskåla :kvalm: Var uggen frem til ca klokka ett, når jeg fikk kastet opp følte jeg meg mye bedre :nigo: Fikk i meg et stort glass sjokolademelk og et knekkebrød med gulost (som er den nye favoritten). Godt med små tegn på at noe skjer, så lenge jeg ikke blir sittende med hue over doskåla hele dagen...

Jeg er positiv og fokuserer på den fantastiske utviklingen :rodmer: Håper nå på å komme i gang med litt skolearbeid... Bare en episode til med jordmødrene først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, formen var visst ikke så fin allikevel den :gjeiper: Håper det ikke langvarig! :troest:

Kos deg med "Jordmødrene" (og etterhvert skolearbeid)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, huff! Håper det blir kortvarig henging over doskålen, hørtes ikke noe godt ut :klemmer:

7 Uker :danser:

Tiden går så fort!

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmødrene på Nrk er på en måte "skole" det også nå... Det er iallfall en måte å forberede seg litt på hva som venter etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min går ut av stua når jeg setter på det han. :ler: Noen liker å forberede seg (som meg), mens andre helst vil leve i uvissheten (som min kjære). :ler:

Håper kvalmen er på et kjapt besøk bare, Ripsy! Hvis ikke får du trøste deg med at det er et godt tegn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Husk at babyen har det veldig, veldig bra når du er kvalm. Litt fint å tenke på midt i all elendigheten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lyst å se på jordmødrene jeg også... aldri sett det, bare sykehuset.. gøy det også!

kjedelig med kvalme da, Ripsy!! Ugg Ugg... Satser på du får en good natts søvn i natt :natti:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg, ser symptomene kommer en etter en her.

Jammen meg mye mindre morsomme symptomer man skal gjennom i løpet av en graviditet. Har krysset av for en del av de selv. Men er super takknemlig for at jeg aldri behøvde å stifte noe nærmere bekjentskap med den hvite porselenen. Så føler med deg :klemmer:

*Weeeee* for 7 uker!

Blir spennende å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Nok en formiddag over doskåla :kvalm: Utrolig slapp og føler meg rett og slett lat...

Så ferdig siste episode av jordmødrene i går. Anbefaler det Aurelia! Jeg så sesong 1 i høst når jeg startet prøvingen og akkurat ferdig med sesong 2 nå.

Leter etter bittelitt motivasjon og energi til å skrive oppgave :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler sånn med deg! :klemmer: Du er absolutt ikke lat, du er sliten! Kroppen bruker veldig mye energi på å drive å kaste opp, samtidig som den ikke får tatt opp noe særlig næring når maten er i kroppen så kort tid... Drikk masse farris, for saltbalansen i kroppen kan komme helt på avveie når du spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 7 uker. Du er akkuart to uker lenger enn meg ;-) Når begynte kvalmen å innhente deg?

Er mange fine infosider på nett. Synes babyverden er veldig bra. Der kan man også lese uke for uke,samt at de skriver om fostret,mor og far. Koselig å lese :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg føler sånn med deg! :klemmer: Du er absolutt ikke lat, du er sliten! Kroppen bruker veldig mye energi på å drive å kaste opp, samtidig som den ikke får tatt opp noe særlig næring når maten er i kroppen så kort tid... Drikk masse farris, for saltbalansen i kroppen kan komme helt på avveie når du spyr.

Kjøpte meg farris i går, men orka ikke tanken på det... Men vann går fint ned og så kjøpte jeg meg potetgull... :sjenert: Har iallfall fått i meg salt...

Mne jeg har uansett ikke kasta opp mye, bare en gang torsdag og en gang fredag, så det er ikke noe fare for meg. Det er ingenting iforhold til det du har vært igjennom Sushi.

Gratulerer med 7 uker. Du er akkuart to uker lenger enn meg ;-) Når begynte kvalmen å innhente deg?

Er mange fine infosider på nett. Synes babyverden er veldig bra. Der kan man også lese uke for uke,samt at de skriver om fostret,mor og far. Koselig å lese :-)

Takk! Gratulerer med 5 uker og 2 dager :strix: Jeg har vært uggen i ca halvannen uke, men ikke direkte kvalm. Torsdag var første dag jeg kastet opp, og det var bare en gang og en gang i går. Så skal absolutt ikke klage. Det er nesten værre med latskapen/trettheten.

Men i dag er det en ny dag med nye muligheter. Jeg har tatt meg en lang dusj og endelig fått "shava" legger. Det var godt - i går orket jeg ikke tanken på å stå i dusjen. Nå venter jeg bare på at håret skal tørke, så skal jeg gå meg en tur i det fine været :sol: Det blir godt med litt frisk luft! Dette skal bli en bra dag :danse:

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der postet vi samtidig MonThe :) Som du ser, så har jeg så langt en bedre dag, og satser på at resten av dagen også blir strålende :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at dagen i dag er mindre symptomsbelastet! :)

Jeg synes det er så herlig å kunne følge svangerskapsdagene dine! Takk for at du deler de med meg! :klemmer:

Ønsker deg en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...