Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for klemmer og gode ord alle sammen :) Føler meg bedre, selvom jeg har vært litt bekymret. Hadde også kanskje to dråper brun spotting i går og pittelitt i dag. Men det er kjempelite. Så håper virkelig ikke jeg skal miste igjen. Dersom det kommer mer blod og flere episoder med så sterke ubehag skal jeg ta kontakt med legen. Enn så lenge venter jeg og ser an.

Har litt verking i puppene i dag, og det er jo iallfall ikke negativt. Ellers ingen symptomer, kun litt stikking i magen innimellom.

Jeg er litt berg og dalbane om dagen - men velger følge Aurelias råd om å ta en dag av gangen!

Og så må jeg ønsker mita86 :velkommen: i boka mi :)

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good Ripsy! Det er ikke noe annet du kan gjøre..

Nyt hver dag, enn så lenge så ser alt lovende ut og du bærer frem et barn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo igrunn ikke annet man kan gjøre enn å ta en dag av gangen...

Håper spiren klorer seg fast og at alt er bra!

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdejenta

Innom med en stor :hug:

Håper formen din holder seg bra! :tommelopp: Jeg er så klar for å følge deg frem til fødsel. Moro at det har klaffet for begge, og at det bare er noen dager forskjell :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: bare en kort tur innom. Takk for klemmer dere :klemmer:

Ikke så mye nytt her, tiden går sakte syns jeg... Det eneste jeg merker har gått på er trettheten, har mest lyst til å legge meg å sove akkurat nå. Ellers grugleder jeg meg til kvalmen plutselig kommer.... Mange begynner vel å kjenne den en gang mellom uke 5 og 7??

Heldigvis ikke noe mer spotting eller blødning, så håper alt er bra!!

Ha en fin dag dere!

Zzzzzzz.......

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :hug:

Håper formen din holder seg bra! :tommelopp: Jeg er så klar for å følge deg frem til fødsel. Moro at det har klaffet for begge, og at det bare er noen dager forskjell :jepp:

Kjempegøy at du ligger rett etter! Tenk for et spennende år vi har i vente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at du slipper kvalmen, Ripsy. Jeg kjente den i et par-tre uker, men nå er det egentlig over. Og det var ikke så ille da det varte heller. Så det går an det også. Hvis ikke får du tenke at kvalmen er et godt tegn. :)

Håper du får en ellers fin dag! Så får du legge deg og slappe av så fort du får sjansen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk energien på å grue deg til noe som kanskje kommer, du kan jo være en av de som slipper unna! :)

Håper dagen din er fin, hvil og kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en enorm påkjenning for kroppen å være gravid i de første ukene. Leste en plass at det var som å løpe et maraton løp daglig! Så legg deg ned og slapp av når du har muligheten - rett og slett fordi du fortjener det!

Og ikke finn på å ha dårlig samvittighet for at du er trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare innom å gi deg en :klemmer:

Og det er alltids ikke sikkert kvalmen kommer i det hele tatt!

Håper du får en kjempefin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andemor: det er jo godt å høre at noen slipper lettere unna :)

MonThe: Jeg prøver å ikke tenke på hva som kan komme. Men jeg har en uke til som jeg MÅ komme meg gjennom. Så langt ser det bra ut :)

Hegejenta: skal prøve :) det er litt vanskelig når en egentlig har tusen ting en skulle ha gjort, også blir jeg liggende i sofaen å se hotel caesar isteden :sjenert:

Men i dag er jeg positiv - for jeg er jo GRAVID :rodmer: og jeg har kjøpt gravid bladet som jeg skal kose meg med :)

Ha en fin helg alle sammen :sol:

Må også legge til at jeg elsker Ripsymannen som er så søt og omsorgsfull. Han passer på og vil at jeg skal slappe av, ikke ta for varme bad :fnise: , vil at jeg bare skal spise økologisk mat og masse fisk. Haha han er søt og :hjerte: Tror han gleder seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige mannen din! :hjerte:

Ta godt vare på hverandre, og kos deg masse med blad og helg og den lille spira i magen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig når mennene viser så mye omsorg! :rodmer:

Kos deg med bladet på sofaen og være rett og slett litt dronning i dagene som kommer!

Ønsker deg en GOD HELG!

:klemmer:

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Du er gravid! :biggrin: Det er virkelig noe å glede seg over! Så koselig at mannen passer på deg. :) Tror nok han vil føle seg mer involvert i det hele da, faktisk. Hva er det med før varme bad, forresten?

Hva synes du om gravid-bladet? Jeg har vært på nettsiden der, og likte nok den best.

God helg, Ripsy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse første ukene er skummle, mye værre enn jeg hadde sett for meg. Har også hatt litt spotting denne uken, ikke gøy! Heldigvis er det ikke uvanlig :)

Søte Ripsymannen :rodmer: Så herlig at han passer sånn på deg :)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...