Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold ut Ripsy, og vent et par dager til med å teste!

Du klarer det nok!

:klemmer: og ha en fin fin mandag!

So far so good :)

:popcorn: Her er det spennende tider.

Hold ut Ripsy, dette greier du... De siste dagene er alltid værst, men det lønner seg så klart å vente lengst mulig. Min strategi for å ikke teste for tidlig er rett og slett å tisse fortest mulig når jeg står opp og ikke se på skapet der testene ligger :skratte: Når jeg hadde gjort meg ferdig på do, visste jeg at jeg måtte holde ut en dag til.....

Ønsker deg masse lykke til denne mnd :duskedame:

:hoho: Det var akkurat det jeg gjorde i dag morges. Måtte tisse klokka 03.30 i natt - og da forta jeg meg å tisse - og da var det liksom for sent. Og litt for kort tid mellom 03.30 og 06.30 når jeg stod opp i dag morges :lol:

Er ekstra spent på dine vegne denne PP, nå som jeg selv er igang og greier.. Har en god magefølelse og virkelig :heiajente: på deg!!!

Heier på deg og! Er så spennende at du er i gang på ordentlig nå :)

Flink du er som venter! :nigo: Krysser fingre for dere denne måneden! :duskedame:

Takk :klem:

Så flink du er som venter Ripsy! :Nikke: Skjønner godt du er utålmodig og spent! :klemmer:

Takk - ja er litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig positiv følelse de siste dagene, men har jo vært redd for at mage følelsen ikke skulle stemme. I dag våknet jeg 30 min før vekkerklokka og en stemme inni meg sa: "test, test, test!" Så da gjorde jeg det. Og jeg er nok gravid!!! Streken er svak, men det er ikke tvil om at det er en strek der. Klarer ikke juble helt enda siden det gikk dårlig veldig tidlig sist- må nok iallfall vente til etter ikm på fredag. Kommer nok etter det også til å være nervøs frem til den magiske 12-ukers grensen, men jeg har et stort håp om at alt skal gå bra denne gangen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: :danser: :danser: Jippi jippi!

Jeg er sååå glad på dine vegne! Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at du nå har 9 fantastiske måneder foran deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Har hatt veldig god magefølelse jeg også!

Ripsy da!!! :strix::klemmer:

Kommer tilbake for å juble skikkelig senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danser::danser::danser::danser:

Gratulerer! Så utrolig gode nyheter å få på en ellers kjedelig tirsdagsmorgen! Denne gangen går det kjempefint skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh, Ripsy, dette er jo fantastisk.... :rødme: Så utrolig koselig :klem:

Nå er det bare til å satse på at den klorer seg godt fast :tommelsmil:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Positiv test akkurat 1 uke etter meg :nigo:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå!! :rødme: JA! :hoppe: GRATULERER! :duskedame:

Håper spiren klorer seg fast og trives godt i den nye hybelen sin de neste månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, fantastiske nyheter :hoppe::strix: Vet hvordan følelsen er. Man er superglad, samtidig som man bekymrer seg veldig. Men er sikker på det går bra denne gangen!!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser: Jippi jippi!

Jeg er sååå glad på dine vegne! Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at du nå har 9 fantastiske måneder foran deg!

:klemmer:

Håper det - 8 måneder igjen ;)

:rødme:

Har hatt veldig god magefølelse jeg også!

Ripsy da!!!

Kommer tilbake for å juble skikkelig senere..

Håper virkelig du kommer etter om litt Aurelia!!!

Det unner jeg deg virkelig!

:danser:

Gratulerer! Så utrolig gode nyheter å få på en ellers kjedelig tirsdagsmorgen! Denne gangen går det kjempefint skal du se!

Takk - ja, har et stoort håp om at det skal gå bra!

gratulerer sååå mye!! :hoppe:

hvor mange dager er du dpo nå?

Takk! Jeg er bare 11dpo :sjenert: Må nok innrømme at jeg er en testetøs...

Nååååh, Ripsy, dette er jo fantastisk.... Så utrolig koselig :klem:

Nå er det bare til å satse på at den klorer seg godt fast :hoppe:

Positiv test akkurat 1 uke etter meg

Weeehhh! Da kan vi følge hverandre. Dersom dette går bra er foreløpig termin 9. oktober - når er din?

Ååååå!! JA! GRATULERER! :duskedame:

Håper spiren klorer seg fast og trives godt i den nye hybelen sin de neste månedene!

Takk - ja håper h*n trives (oj, det ble plutselig rart når jeg begynte å tenke at det er enten en jente eller en gutt inni der :rødme: )

Ååh gratulerer! :danser:

Takk!

Åh, fantastiske nyheter :strix: Vet hvordan følelsen er. Man er superglad, samtidig som man bekymrer seg veldig. Men er sikker på det går bra denne gangen!!!!!!

Ja, det følger vel med.

Håper du har rett Virre :klem:

Så moro!! :klemmer: Gratulerer så masse!!

Takk :klemmer:

Det har vært en litt rar dag så langt. Tiden frem til jeg kan fortelle det til andre kommer til å gå tregt. Jeg er ikke god på å holde sånnt for meg selv... Men må jo holde det inne en stund til.

Har hatt mye stikkinger i magen i dag. Det hadde jeg ikke sist. Innimellom har det vært litt ubehagelig - men tydeligvis noe som skjer inni der. Ellers ingen symptomer.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! Glad jeg har dere å fortro meg til :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, Ripsy!! :strix: :strix: Fantastiske nyheter! Gratulerer! :klemmer: Har håpet så veldig at du skulle teste positiv nå. Krysser alt som kan krysses for at den klamrer seg fast. Skal komme inn og juble litt ekstra når det er IKM. Sender deg en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra! Gratulerer!! :strix:

Jeg har jo vært i akkurat samme situasjon som deg, med en tidlig SA etterfulgt av ny graviditet. Jeg var ganske bekymret de første par ukene, så har det blitt mye bedre. Selvom jeg jo gleder meg veldig til 12-ukers merket hvor jeg kan senke skuldrene ;)

Håper du klarer å glede deg over graviditeten og at du ikke blir for stresset og bekymret. Husk, i de aller fleste tilfeller går det jo bra! :nigo: Det hjelper hvertfall meg veldig å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeehhh! Da kan vi følge hverandre. Dersom dette går bra er foreløpig termin 9. oktober - når er din?

Min foreløpige termin er første oktober, men tror det blir noen dager før. Min EL var ca 4-5 dager tidligere enn det terminkalkulatorene regner ut. Er nok litt som deg, tør ikke helt å juble og hoppe skikkelig i taket riktig ennå :sjenert: Men hyggelig å følge hverandre fremover :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...