Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

i det siste har jeg hatt skikkelig cravings mot godteri, og inntaket har blitt mye større enn det burde. Derfor skal jeg nå, for enkort periode, frem til ikm, holde meg helt unna godis og sjokolade! Hjelp meg å passe på! :)

ha en fin dag alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er ikke lett å holde seg unna... Det er jo såååååå fristende!

Håper du er sterk og klarer motstå fristelsen!

Siden du er så flink og bestemt på treningen er jeg sikker på du klarer å motstå dette sukkeret også!

Ha en fin tirsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, d er kjmpevanskelig... Prøver å holde meg unna alt for mye sukker og salt jeg også, men allerede i går falt jeg for fristelen å spiste litt potetgull :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vanskelig å holde seg unna sukker... Jeg er egentlig generelt veldig flink til å spise sunt, alle de ordentlige måltidene mine er megasunne. Men så sprekker jeg innimellom og da gofler jeg i meg usunnheter. Må bryte den onde sirkelen med et totalt avhold en liten stund. I dag har det gått fint :)

Treningen har jeg også gjennomført som planlagt. 55min spinningtime og 15 minutter mage/rygg etterpå :nigo:

4dpo... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God treningsøkt på deg i dag! :)

Det er viktig å unne seg noen usunnheter/usunne gleder innimellom. Livet blir så mye mer morsomt å leve da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God treningsøkt på deg i dag! :)

Det er viktig å unne seg noen usunnheter/usunne gleder innimellom. Livet blir så mye mer morsomt å leve da.. ;)

Helt enig! Men nå har jeg hatt noen dager hvor jeg har spist litt for store "porsjoner" godis om gangen - og da må jeg bryte den onde sirkelen. Er bare halvannen uke til - så håper jeg på å kunne unne meg litt (men begrense meg) i helgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Men nå har jeg hatt noen dager hvor jeg har spist litt for store "porsjoner" godis om gangen - og da må jeg bryte den onde sirkelen. Er bare halvannen uke til - så håper jeg på å kunne unne meg litt (men begrense meg) i helgene :)

Ja, ser den. Selv prøver jeg å unngå og spise snop i hverdagen, for heller å kunne unne meg litt med god samvittighet i helgene. Har jeg hatt lengre perioder med mye snop er erfarningene mine at det tar ca tre dager med litt sukkerabstinenser, før det går veldig greit å holde seg unna snop igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MonThe :pasha:

I dag morges kjente jeg et kraftig stikk i magen som varte i noen sekunder, var ordentlig vondt og jeg måtte bøye meg sammen og holde på magen. Kan man ha festesmerter så tidlig? :sjenert: Det var nok noe helt annet... Kjenne litt sånn rar bobling nå, men har akkurat spist en litt sterk suppe... Uff, kan ikke begynne denne symptomjakten allerede... Er jo bare 5dpo :filer:

Ellers må jeg krype til korset og innrømme at det ikke blir noe trening i dag. Jeg har altfor mye skolering å gjøre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til virker det som ALT er mulig i gravidverden... damer som føder barn uten å være gravide, være gravid men ha mensen, stor, liten, osv osv... uendelig med variasjoner av ulike ting..

so here we go.. jakta er igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til virker det som ALT er mulig i gravidverden... damer som føder barn uten å være gravide, være gravid men ha mensen, stor, liten, osv osv... uendelig med variasjoner av ulike ting..

so here we go.. jakta er igang ;)

Uff, ja - vi blir skrullete av det her. Jeg synes det er litt gøy, men ikke så gøy når jeg ikke klarer å vente litt lenger med å starte denne jakta... Kunne jo iallfall venta til 10dpo :scorpis:

Men fikk en litt sånn rar følelse i dag altså :bond:

Husker ikke om jeg har skrevet dette før, men jeg spurte jo mannen min om magefølelsen den første gangen vi prøvde. Da var han sikker på at jeg kom til å teste positivt - og det gjorde jeg jo (selvom det endte i sa). Neste gang (i jula) var han sikker på at jeg ikke var gravid - og testen ble jo som kjent negativ. Denne gangen hadde han ingen magefølelse, det kunne gå begge veier. Om halvannen uke regner jeg med at jeg vet resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er spennende som prøver.. Opp og nedturer...

Så får vi håpe at det ender godt og at hele prosessen beriker livene våre i stor grad ;)

Vet ikke heeeelt om jeg tror på magefølelsen.. men den har kanskje rot i virkeligheten ved at underbevisstheten både til deg og mannen fanger opp små symptomer og kan VITE at det er enten slik eller slik? Tror mer på underbevissthet enn bevissthet, iallfall vi jenter.. vi tror jo vi er gravide HVER mnd.. nesten iallfall.

Ha en flott kveld Ripsy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager du går i møte Ripsy. Skjønner godt at du kjenner etter symptomer jeg,perioden mellom EL og IKM kjennes ut som et år.

Jeg kan skrive under dette med magefølelse. Jeg har jo hørt flere som sier at "jeg visste at jeg var gravid" også har jeg tenkt at åssen vet de det ? :sjenert:

Når jeg og sambo startet denne PPen var det akkurat som jeg visste det skulle klaffe.. :roll:

Spør meg ikke hvorfor de tankene kom, de var bare der. :klø: Turte aldri helt å stole på det da... Jeg har også hatt mnd hvor jeg bare har visst at det IKKE er noe der, men stort sett har jeg ikke visst. :filer:

Etter EL var jeg helt rolig på at dette går veien, nesten litt rart. Når jeg tok testen var jeg også helt rolig,jeg pleier å ha skikkelig hjertebank v testing. Når den ble positiv, var tanken "jeg visste det" :tongue:

Med andre ord, magefølelser er rart og nesten litt skremmende. Kjæresten din har nok en velutviklet sjette sans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var gøy å følge deg denne gangen arven1, for du virket som du også skriver nå, så rolig og sikker på at denne gangen var det klaff. Ognå er du preggie :gravid:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper denne måneden bringer med seg en liten spire hos deg Ripsy! :hjerte:

..når det gjelder magefølelse, så "visste" jeg det første gangen jeg var gravid. Hadde en følelse, av at kroppen var annerledes, og at det var noe som skjedde. Den andre gangen var jeg sikker på at jeg ikke var gravid, og tok heldigvis feil. Så rart med det! :fnise:

Ønsker deg en finfin dag, og slenger over litt babystøv med det samme jeg er innom ;):strix: :strix: :strix: :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var gøy å følge deg denne gangen arven1, for du virket som du også skriver nå, så rolig og sikker på at denne gangen var det klaff. Ognå er du preggie :gravid:

:strix:

Preggie faktisk :skratte: Den var ny for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...