Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

God morgen :kaffekopp:

Dagen i dag startet tidlig. Vi dro oss opp og ut på treningssenteret, men det var hardt!! Planen i dag var 70min på ergometersykkelen. Men jeg var helt dø - kjente tendens til kaldsvetting etter 5-10 minutter. Jeg håpte det ville gå over, men etter 18 minutter måtte jeg rulle inn håndkle. Det var ikke min dag i dag - kroppen var sliten. Jeg avsluttet derfor med noen mage/rygg øvelser på matte og ball + litt tøyninger. Jaja... kan ikke føle seg i toppform hver dag... Prøver å ikke miste motet. Tror jeg skal droppe løpeturen i kveld også, for å gi kroppen litt restitusjone. Så håper jeg på å være fit for fight igjen i morgen :jepp:

Innom og sier :hallo:

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest gjennom 24 sider, men er stadig innom og titter. Følger med :)

Nei, 24 sider er litt voldsomt, men koselig med alle som er innom en tur :)

Håper du får positiv EL-test snart og at denne månedens :sengekos: fører til en at en liten spire fester seg :)

Takk, me too!

Skal prøve å holde meg litt lenger i ettermiddag, så jeg ikke blir usikker på utfallet av el-testen. Man skal jo egentlig vente minst 4 timer fra siste toalettbesøk. Fikk lurt med meg Ripsymannen i går kveld :sengekos: , selvom vi egentlig var ganske så trøtte. Gøy når han også er ivrig :yvonne:

Ha en fin onsdag dere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi oi!

Håper de kommende dagers :humpe: aktivitet vil bære frukter!

Svaret får vi vel ikke før om en 14 dagers tid... Blir spennende dette Ripsy!

Krysser fingrene jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!

Håper de kommende dagers :humpe: aktivitet vil bære frukter!

Svaret får vi vel ikke før om en 14 dagers tid... Blir spennende dette Ripsy!

Krysser fingrene jeg!

Takk - kjenner jeg har en god følelse for denne prøveperioden, men tiden får vise! Har heldigvis noen travle uker foran meg, så kan få litt annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er likt med meg i syklus du da, Ripsy!! Vi liker oss på "peak" ja... :gjeiper: Lykke til med befruktninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Lykke til!

Takk :klemmer:

Du er likt med meg i syklus du da, Ripsy!! Vi liker oss på "peak" ja... :gjeiper: Lykke til med befruktninga!

Får du "lurt" din kjære denne måneden? Håper han har kommet på andre tanker nå i 2011!!! Tenk så gøy om vi kunne tjatra om gravidtrening! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du "lurt" din kjære denne måneden? Håper han har kommet på andre tanker nå i 2011!!! Tenk så gøy om vi kunne tjatra om gravidtrening! :rødme:

Lurer litt på når han skal komme og si at vi skal begynne, jeg også... ;) Tror liksom det nærmer seg, men.. etter erfaring tar ting LANG tid. Kanskje på tide og etterspørre litt fremdrift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på når han skal komme og si at vi skal begynne, jeg også... ;) Tror liksom det nærmer seg, men.. etter erfaring tar ting LANG tid. Kanskje på tide og etterspørre litt fremdrift :)

Spørre i kveld? :lur:

Har du hatt en liten pause fra pratet om prøving og barn med han nå? Da går det jo an å prøve seg litt forsiktig? Kanskje du iallfall kan få et tidsperspektiv på det, sånn ca når han ser for seg at dere kan begynne å prøve. Jeg begynte iallfall på den måten. Håper 2011 blir året for dere - iallfal for igangsetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for EL og alt som følger med :nigo:

Har også gode følelser for denne PP`en Ripsy! :klemmer:

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at dette er deres månde, Ripsy! :duskedame:

Takk søte dere! :hug:

Og god morgen alle sammen :kaffekopp:

I går ble det sent, var på middag hos et vennepar og var ikke hjemme før over ett... (må huske at vi stod opp tidlig for å trene i går morges!) Og vi som hadde en jobb å gjøre på kvelden :blink: Fikk til slutt gjennomført det vi skulle - men kun med én hensikt. Tror det er første gang vi har hatt et sånnt klart tilfelle av pliktsex... Håper vi har glemt det i kveld og er litt mer lystne. Uansett har vi nok gjort en god jobb, tror el er i dag.

Ha en fin dag dere :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lytter til kroppen min - og i dag sier den :humpe::humpe::humpe:

:skratte:

Uansett,hurra for EL. :hoppe:

Bare til å kjøre på i kveld også. :nigo:

Pliktsex er nesten ikke til å unngå når man er prøver :fnise:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for eggløsning!! KJØR PÅ! :strix::nigo:

Vi gjør vårt beste! :nigo:

:skratte:

Uansett,hurra for EL. :hoppe:

Bare til å kjøre på i kveld også. :nigo:

Pliktsex er nesten ikke til å unngå når man er prøver :fnise:

Nei, det er kanskje ikke det. Fikk nok et smileansikt i dag, tok el-testen i dag egentlig litt for moroskyld, men da fikk jeg vist at el antagelig ikke er før i morgen. Så da må nok mannen bidra enda litt til :gjeiper: Da ser det ut til at jeg har en syklus på 30 dager denne gangen (hvis lutealfasen er 14 dager...). Da blir ikm den 28. januar.

Nå skal jeg straks gjøre meg klar til trening. Styrke underkropp i dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og straks helg :sol:

Håper jeg klarer å fokusere på andre ting frem til ikm denne gangen :sjenert:

Tror nok el er i dagm siden testen ble positiv også i går. Ble ikke noe :humpe: i går kveld :tristbla: , så det spørs om dette vil gå... Nok en gang, tiden får vise.

Over til trening. Hadde en veldig god styrkeøkt i går kveld :trene: Jeg synes det er ganske slitsom å presse seg opp mot 20 rep, ganske uvant for meg egentlig. Jeg var nok en gang utrolig trøtt i dag morges, så kom meg ikke opp sammen med mannen for å sykle... Kanskje det ikke var så dumt så jeg får gjennomført løpeøkten i kveld.

Uka så langt ser slik ut:

Mandag: Løpe OK - 10x200m intervall ++

Tirsdag: Styrke overkropp OK - en halveffektiv time

Onsdag: Sykle + løpe Prøvde å sykle på morgningen, men ble uvel, kun mage/rygg + fleksibilitet, ingen tid til løping på kvelden.

Torsdag: Styrke underkropp OK

Fredag: Sykle + løpe

Lørdag: ?

Søndag: Sykle?

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...