Plutseliten Skrevet 22. desember 2010 #401 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom for å ønske deg god jul Håper du får en fin julefeiring, og at du får to blå som ekstra julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. desember 2010 #402 Del Skrevet 23. desember 2010 :rødme: to blå i nyttårsgave hadde jo vært helt supert! *krysse fingrene* Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 23. desember 2010 Takk for alle julehilsener! Håper alle her inne får en fin jul med eller uten to blå! GOD JUL Har forresten såvidt forberedt meg på symptomjakten Bare fordi jeg synes jo det er litt gøy også. Lite å melde om så langt. Bare småting som kan være så mangt. Var utrolig trøtt i går kveld og lurer på om jeg kjenner noe rart i lysken innimellom. Det gjorde jeg sist også, men tror vel egentlig det er litt tidlig med symptomer 7dpo... Den murringen jeg hadde sist er enn så lenge fraværende. Håpet er der, men hvor er tolmodigheten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 23. desember 2010 #404 Del Skrevet 23. desember 2010 tålmodighet er en dyd Tror nok d skal gå bra for dere. Tenk så nære på det var sist gang GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. desember 2010 #405 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper dere går det nye året i møte med vedens beste julegave!! God jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. desember 2010 #406 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Ripsy!! Håper du får slappet av og kost deg masse med god mat og familie! Blir spennende å titte innom etter jul.. krysser fingre for to blå i løpet av 2011! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. desember 2010 #407 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Ripsy!! :snø: Kos deg masse masse med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. desember 2010 #408 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg har så langt hatt en kjempefin jul fortsatt noen dager til ikm, er 10dpo i dag. Ingen store symptomer å meddele. Kjente i går litt metallsmak i munnen, men det er mulig hodet lurer meg... I stad spottet jeg bittelitt, lysebrun utflod. Litt tidlig med mens spotting, men tør ikke satse på festeblødning heller... Det blir bare spekulasjoner, så jeg får fortsette å kose meg med jul, familie og venner, så får vi se om et par dager. til alle KG damer fra Ripsy Endret 26. desember 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 27. desember 2010 #410 Del Skrevet 27. desember 2010 Det blir spennende å følge med! Ser det er 2 dager til testing, så spennende! Da må jeg titte innom da Håper du får en flott romjul Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2010 #411 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan går det Ripsy? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. desember 2010 #412 Del Skrevet 27. desember 2010 Fint å høre at du har hatt en fin jul så langt! Ikke mange dagene til testin nå, ser jeg. Så spennende! Krysser fingrene for at det blir to blå å se straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke så mye nytt å meddele her. Har en ganske sterk følelse på at jeg ikke er gravid... Men kan jo ikke vite det sikkert enda. Tror den spottingen var mensspotting, for det liknet egentlig litt på det... Jeg skal prøve å vente til onsdag eller torsdag med å teste. IKM-dagen er på torsdag. Men når man har en dårlig følelse, så er det igrunn ikke så veldig spennende. Ripsymannen har heller ikke trua denne måneden. Forrige gang var han sikker på at jeg kom til å teste positivt, og det gjorde jeg jo. Men ellers er alt bra Koser meg masse med juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 28. desember 2010 #414 Del Skrevet 28. desember 2010 Håper alt er bra med deg Ripsy Er kjempespent på dine vegne til testingen i morgen. Gleder meg til å gå inn her til spennende lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. desember 2010 #415 Del Skrevet 29. desember 2010 Håper, håper, håper spiren sitter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 29. desember 2010 Åhh, så koselig å få besøk av deg Virre! Leste i boka di, og det var godt å høre at alt er bra Det blir nok ingen spire på meg denne gangen Testen i dag var blendahvit... Det var en clearblue pluss. Så nå er det bare å vente på tanta, hun er forventet hjem i morgen, evt i løpet av de neste par dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 29. desember 2010 Og der kom tanta jaja, håper vi treffer bedre neste gang. Og nå trenger jeg iallfall ikke bekymre meg for å skåle på nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 29. desember 2010 #418 Del Skrevet 29. desember 2010 Drikk champagne og kos deg på nyttårsaften Ripsy! Kjedelig at tanta skulle komme tilbake fra ferie så tidlig, men da er bare å tylle i henne rikelig med kaffe og baylis og sende henne på en skikkelig langtur neste gang ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. desember 2010 #419 Del Skrevet 29. desember 2010 Så synd det ikke klaffet denne måneden Ripsy På en annen side så er det bra den kom nå, før nyttårsaften, slik at du kan kose deg med champagne og masse digg!! Er sikker på at det nye året kommer til å bringe dere en liten spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. desember 2010 #420 Del Skrevet 29. desember 2010 åhhh, Syns den skulle ha funnet turen til meg isteden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå