Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble jo virkelig håndballfest :hoppe:

Og så flink du har vært å trene denne uka! Burde virkelig se å komme igang igjen jeg og... :sjenert:

Klarer du å vente til IKM/etter IKM med å teste??

Håper søndagen har vært fin! :klemmer:

Søndagen har også vært fin ja :) Stille og rolig, men fikk jammen i meg skvist inn nok en økt. Joggetur på 8,5km, veldig rolig tempo, brukte 57 minutter. Herlig etterpå. Spesielt etter å ha dyttet i seg x antall non stop og seigmenn etter pepperkakehusbygging...

Så da ble til slutt uken slik:

Mandag: Ingen trening

Tirsdag: Jogge Ingen trening

Onsdag: Sykle V + + litt styrke overkropp

Torsdag: Svømme V (1400m, hvorav 1000m crawl)

Fredag: Løpe + styrke V - kun styrke, ingen løping.

Lørdag: Svømme + sykle eller jogge V Kun svømming, ingen sykling eller jogging

Søndag: Gå tur med min kjære 8,5km joggetur (57min) ingen gåtur

FORNØYD

Om jeg kommer til å klare til å vente? Ja, det blir jo det store spørsmålet...Har jo sagt til meg selv at jeg skal vente denne gangen... Men dersom jeg kjenner noen symptomer som virker relativt klare er det nok mulig jeg ikke klarer å holde meg...

Enn så lenge er jeg kun 3dpo :filer:

:flagg::hoppe: litt for håndballjentene :hoppe::flagg:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer d ting, ser jeg. Lykke til.. Bra jobba med all den :sengekos: hehe. Blir nesten sjalu her :D

:babysmokk::babyjente::babygutt:

:skratte:

Er ikke hver uke det er så mye action her... Men gøy når mannen også er ivrig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen vært flink med tanke på treningsplanen du satte opp! Selv om du ikke fikk gjennomført alt - så er det kjekt å ha noen mål å strekke seg etter!

Blir spennende å se om tanta kommer eller ikke i romjula nå da ;)

Ønsker deg en fin uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er på treningsfronten! :jepp: Hehe, blir spennende å se om du klarer vente til IKM med testing eller ikke. Er alltid vanskelig å holde seg om man har mistanke om noen symptomer. Blir spennende og følge med fremover :klem:

Håper du får en fin uke!

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er så mye nytt å meddele på prøvefronten fortsetter jeg å logge treningene mine. Jeg synes det hjelper på motivasjonen og er greit å ha en plan for uka. Jeg hadde jo tidligere en treningsdagbok her på kg - så kanskje dette egentlig skulle vært "Ripsys prøve- og trenedagbok"...?

Denne uka blir forhåpentligvis som følger:

Mandag: Sykle (ergometer) + noen få core øvelser

Tirsdag: Jogge

Onsdag: Styrke

Torsdag: Sykle (ergometer) + noen få core øvelser

Fredag: :nissekonekyss: JULAFTEN :nisse:

Lørdag: Treningsfri

Søndag:Jogge

Ha en flott uke Plutseliten, Hegejenta30 og alle andre som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt tilfelle hadde det blitt "andemors prøver-å-trene-dagbok" :fnise: (jada, er fullstendig klar over at det er en fryktelig dårlig vits..)

Ha en fin uke, og god jul når den tid kommer! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle hadde det blitt "andemors prøver-å-trene-dagbok" :fnise: (jada, er fullstendig klar over at det er en fryktelig dårlig vits..)

Ha en fin uke, og god jul når den tid kommer! :nisseblunk:

:fnise:

Håper tanta di ikke melder sin ankomst i dag!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene da. :klappe: Flnk til d meste du, både pule å trene :fnise: uff, nå var jeg litt stygg her!! Har meldt meg inn i treningsstudio jeg også, men er vel mer et støtte medlem! :klaske:

God jul :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene da. :klappe: Flnk til d meste du, både pule å trene :fnise: uff, nå var jeg litt stygg her!! Har meldt meg inn i treningsstudio jeg også, men er vel mer et støtte medlem! :klaske:

God jul :nissekonekyss:

:hoho: Ja, vi får håpe jeg er flink til å lage barn oxo.

Anbefaler å lage planer for uka hvis du har lyst til å komme i gang med treninga, Boobla. Også hjelper det å skrive det ned her på kg, for da er det jo litt flaut hvis man ikke klarer å holde seg til planen :fnise:

Har akkurat nå bladd meg bakover i boka mi og lest om perioden mellom el og ikm forrige pp, som endte i positiv test. Litt morsomt å lese. Desverre tror jeg at jeg kommer til å være like opptatt av det denne gangen... :sjenert:

Leste at jeg meldte om kremaktig utflod 4dpo sist, og det har jeg i dag også (sorry detaljer...). Greit å skrive opp, så man vet hva som kan være normalt dersom det ikke ender med to blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr 5dpo?

Jeg krysser fingrene for at du får en ny spire i magen snart! :klemmer:

Ønsker deg en riktig fin dag! :)

5dpo = 5 days past ovulation --> altså 5 dager etter eggløsningen og en del dager igjen å vente før jeg kan ta en test. Forventet mens er på ca 14dpo, eller ikm som = ikke kommende mens :)

Fin dag til deg også Yoga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til! Håper du tester positivt! Det tar ekstra lang tid når du venter på noe! (føler i alle fall slik) ;) GOD JUL! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg kommer til å klare til å vente? Ja, det blir jo det store spørsmålet...Har jo sagt til meg selv at jeg skal vente denne gangen... Men dersom jeg kjenner noen symptomer som virker relativt klare er det nok mulig jeg ikke klarer å holde meg...

Bare husker du sa sist, at du ikke skulle teste før IKM mer. Er jo en "risiko" å ta, å teste tidlig. Men nå skal selvfølgelig ikke det skje mer, så jeg venter i spenning sammen med deg! :) Håper dere koser dere med juleforberedelser og alt som hører med :nissekonekyss: (synes nissedama er så søt, så tenker meg at hun sender ut kysser på kinnet og en god klem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Håper du tester positivt! Det tar ekstra lang tid når du venter på noe! (føler i alle fall slik) ;) GOD JUL! :nissegutt:

Takk Angel! Og GOD JUL til deg også

Jeg krysser fingrene for deg, Ripsy. :klemmer:

Kanskje du får verdens fineste julegave, å får to blå på julaften! :rødme:

Takk for det Isabellaa. Julaften blir nok i tidligste laget, men til nyttårsaften bør det være større håp.

Bare husker du sa sist, at du ikke skulle teste før IKM mer. Er jo en "risiko" å ta, å teste tidlig. Men nå skal selvfølgelig ikke det skje mer, så jeg venter i spenning sammen med deg! :) Håper dere koser dere med juleforberedelser og alt som hører med :nissekonekyss: (synes nissedama er så søt, så tenker meg at hun sender ut kysser på kinnet og en god klem)

Det stemmer, og jeg prøver å minne meg selv på det. Men jeg tviler litt på at jeg skal klare det... :sjenert: Uansett altfor tidlig nå...

:nissekonekyss:

Ellers lite spennende å skrive om her... Tiden går IKKE fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...