Ripsy Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 14. desember 2010 Det burde være gjennomførbart med den planen du har satt opp! Men om du har vært inaktiv en stund vil det sikkert være tungt å komme i gang - og jeg vet av egen erfaring at tre dager i uka er nok å strekke seg etter når man skal starte på'n igjen etter en rolig tid. Men tur med kjæresten på søndag ser jeg for meg som ukens høydepunkt! Ønsker deg masse lykketil med gjennomføringen av treningsplanen! Tror du klarer dette jeg! Tror jeg skal klare det - det er kun motivasjon og vilje det står på. For jeg har jo egentlig trent hele livet og elsker det jo Og inaktiv for meg betyr vel egentlig trening x1 per uke. Men alltid fint med de som heier på meg. LYKKE TIL!! Takk det samme! En ukes tid så er du igang igjen Spennende med EL-testing! Har ikke gjort det selv enda. Men hvis det ikke klaffer denne måneden skal jeg vurdere å gjøre det fra neste PP. Håper det klaffer for deg denne måneden Jeg synes det er veldig gøy å teste litt :gjeiper: Gjør det hele litt ekstra spennende + sjansen er jo kanskje litt større for at en får det til å klaffe med el. Hei Ripsy! Godt humør, treningsglede og håpet er på topp... trening er gøøøy, og gjør at vi takler all verdens motgang noe bedre. Håper dagen din er fin Flott sagt og helt enig! Dagen min forøvrig har vært altfor lite effektiv... Må få gjort litt nå før min kjære kommer hjem. Fortsatt esker og rot her, selvom jeg fikk ryddet og ordnet en del i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 14. desember 2010 #362 Del Skrevet 14. desember 2010 Syntes også det var litt gøy med EL test. Eller det var gøy å se at det kunne bli to streker. Synd det var en EL test og ikke en sånn annen en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) God morgen! Sitter nå i sofaen med min fantastisk gode cappucino og et knekkebrød med makrell i tomat etter en god økt i svømmebassenget Uka så langt: Mandag: Ingen trening Tirsdag: Jogge Ingen trening Onsdag: Sykle V + + litt styrke overkropp Torsdag: Svømme V (1400m, hvorav 1000m crawl) Fredag: Løpe + styrke Lørdag: Svømme + sykle eller jogge Søndag: Gå tur med min kjære Fornøyd så langt. Tirsdagen ble det dårlig med trening fordi jeg og Ripsymannen rett og slett brukte kvelden til å småkrangle pga. dumme misforståelser, for deretter å bli gode venner igjen I går var jo planen å begynne med el-testing. Jeg vurderte å utsette det en dag eller to, for var ganske sikker på at el kommer tidligst søndag. Men jeg tok en test likevel - og gjett hva: Det ble et stort smileansikt Så dette er et godt eksempel på at det kan lønne seg å teste Så da ble det i går kveld. Tenkte jeg skulle ta en test til i dag, bare for å se om det fortsatt er - for på selve el-dagen skal den vel ikke lenger være positiv? eller? Åhh - så spennende dette blir :rødme: Kjenner meg desverre litt negativ, men tror bare det er et overlevelsesinstinkt så jeg ikke skal bli skuffet. Men dere som har: Sende meg masse babystøv!!! Endret 16. desember 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 16. desember 2010 #364 Del Skrevet 16. desember 2010 Oi, så spennende tid dere har foran dere!! Og det må være så rart og plutselig for alvor. Hysj, ikke si dette til noen, men vi blir kanskje, les kanskje kanskje, prøvere til neste år vi óg. Men hysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 16. desember 2010 Oi, så spennende tid dere har foran dere!! Og det må være så rart og plutselig for alvor. Hysj, ikke si dette til noen, men vi blir kanskje, les kanskje kanskje, prøvere til neste år vi óg. Men hysj... Åhh- så gøy Yoga - skal ikke si det til noen Ja for alvor i går altså - så blir spennende de neste 2 ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 16. desember 2010 #366 Del Skrevet 16. desember 2010 Så spennende! Den smileyen der var meg som hopper og vrikker av meg så mye babystøv som jeg bare klarer, forresten! Satser på at det funker, jeg har visst massevis av det siden jeg har to små nurk inni meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Så spennende! Den smileyen der var meg som hopper og vrikker av meg så mye babystøv som jeg bare klarer, forresten! Satser på at det funker, jeg har visst massevis av det siden jeg har to små nurk inni meg! Takk Dalmore! Ruller meg som bare det i alt babystøvet! Ser ut til at jeg har el i dag El-testen var nå negativ. Da er forventet ikm 30. desember og jeg kan skrive meg inn på desembertråden likevel Endret 16. desember 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. desember 2010 #368 Del Skrevet 16. desember 2010 Sender over litt babystøv jeg også Håper dette blir måneden din! Kanskje det blir to blå på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 16. desember 2010 #369 Del Skrevet 16. desember 2010 Uka så langt: Mandag: Ingen trening Tirsdag: Jogge Ingen trening Onsdag: Sykle V + + litt styrke overkropp Torsdag: Svømme V (1400m, hvorav 1000m crawl) Fredag: Løpe + styrke Lørdag: Svømme + sykle eller jogge Søndag: Gå tur med min kjære Imponerende treningsliste altså! Kjenner jeg fikk litt dårlig samvittighet her. Tror kanskje jeg stjeler den ideen med sånn liste hvis det er greit. Men blir etter nyttår, for nå vil jeg bare soooooooove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. desember 2010 #370 Del Skrevet 16. desember 2010 Innom med bøtter og spann med babystøv!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 16. desember 2010 Sender over litt babystøv jeg også Håper dette blir måneden din! Kanskje det blir to blå på nyttårsaften? Det hadde vært fantastisk med en alkoholfri nyttårsaften Fanger opp babystøv Imponerende treningsliste altså! Kjenner jeg fikk litt dårlig samvittighet her. Tror kanskje jeg stjeler den ideen med sånn liste hvis det er greit. Men blir etter nyttår, for nå vil jeg bare soooooooove... Kan hjelpe litt på motivasjonen og ha en sånn ukesplan. Du kan jo starte med en liste allerede nå, bare ikke fylle opp med 6 dager i uka... Men hva betyr denne trøttheten?? Innom med bøtter og spann med babystøv!!! :strix: :strix: :strix: Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 17. desember 2010 #372 Del Skrevet 17. desember 2010 Kan hjelpe litt på motivasjonen og ha en sånn ukesplan. Du kan jo starte med en liste allerede nå, bare ikke fylle opp med 6 dager i uka... Men hva betyr denne trøttheten?? Trøttheten betyr nok bare at det er mørketid og jeg trenger ferie. Har ikke mye tro på noen positiv test denne perioden må jeg si. Sånn er det nå en gang... Ha en super helg, Ripsy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hallo Da er EL over for denne gang og den laaaange ventetiden har startet... Oppsummering for denne prøveperioden: Mandag 13/12: Onsdag 15/12: Torsdag 16/12: EL + Da har vi gjort vårt iallefall I kveld skal vi på fest. Jeg som trodde el var på søndag hadde tenkt til å ta meg en real fest... Men nå blir det nok å begrense seg til maks ett glass vin tenker jeg. Men det blir nok koslig likevel. Det blir en stor festpyntet gjeng, champagne og godt humør Jeg skal ikke la fravær av alkohol ødelegge stemningen Resten av helga blir det trening, pepperkakehusbaking (deigen er satt), kjærstekos på lørdagskvelden med god mat og antagelig en film og ingen stress for alle gaver er innkjøpt Ha en flott helg alle KG damer! Endret 17. desember 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 17. desember 2010 #374 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå er det noen dager siden jeg var innom deg. Og jeg ser jo at du skal teste dagen etter meg Tenk om vi begge sitter med en liten spire i magen før 2011 ankommer Hadde vært spennende å kunne følge hverandre fremover i tilfelle! Nå får vi som best vi kan få dagene til å gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå er det noen dager siden jeg var innom deg. Og jeg ser jo at du skal teste dagen etter meg Tenk om vi begge sitter med en liten spire i magen før 2011 ankommer Hadde vært spennende å kunne følge hverandre fremover i tilfelle! Nå får vi som best vi kan få dagene til å gå fort! Ja, gøy å følge hverandre når vi ligger helt likt i løypa. Tenk så gøy om det hadde klaffa Håper tiden går "fort" (merk anførselstegn) nå som det er jul og mye koslig som skjer. Krysser fingrene for oss begge for at 2011 bringer noe helt nytt med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. desember 2010 #376 Del Skrevet 17. desember 2010 kos deg på fest i kveld! Spennende med ny periode nå, dere har jo virkelig jobba hardt så kanskje kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. desember 2010 #377 Del Skrevet 17. desember 2010 Du får babystøv fra meg også: :strix: :strix: Kos deg på fest i kveld, det sitter nok et lite frø før du aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. desember 2010 #378 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Høres ut som om dere har en fin helg foran dere! Ooog, for god innsats under EL God fredag Ripsy Endret 17. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 19. desember 2010 kos deg på fest i kveld! Spennende med ny periode nå, dere har jo virkelig jobba hardt så kanskje kanskje? Kanskje :rødme: Du får babystøv fra meg også: :strix: :strix: Kos deg på fest i kveld, det sitter nok et lite frø før du aner det Takk *lilly* Høres ut som om dere har en fin helg foran dere! Ooog, for god innsats under EL God fredag Ripsy Vi har hatt en veldig bra helg så langt Festen på fredag var gøy og det ble vel tilsammen maks ett glass champis. Litt sdårlig samvittighet for at det havnet litt champagne i vasken underveis... :gjeiper: Uka så langt: Mandag: Ingen trening Tirsdag: Jogge Ingen trening Onsdag: Sykle V + + litt styrke overkropp Torsdag: Svømme V (1400m, hvorav 1000m crawl) Fredag: Løpe + styrke V - kun styrke, ingen løping. Lørdag: Svømme + sykle eller jogge V Kun svømming, ingen sykling eller jogging Søndag: Gå tur med min kjære Ellers ikke noe spennende å meddele når det gjelder prøving... Prøver så godt jeg kan å være tolmodig Ha en fin søndag folkens - i dag blir det håndballfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. desember 2010 #380 Del Skrevet 19. desember 2010 Ble jo virkelig håndballfest Og så flink du har vært å trene denne uka! Burde virkelig se å komme igang igjen jeg og... Klarer du å vente til IKM/etter IKM med å teste?? Håper søndagen har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå