Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Aravis~

Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din :)

Utrolig trist med SA. :( Håper spiren sitter fort nå! :) Jeg har nettopp hatt EL, så jeg krysser fingrene for oss begge. :)

Ha en strålende søndag! :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aravis: :velkommen: utrolig imponerende at du har lest alt...

Lykke til for deg og! Håper vi begge har bedre lykke denne pp! :klem:

angel: tanta di har visst allerede dratt i forveien ho har jeg hørt rykter om... :nigo:

Kjenner jeg gleder meg veldig til EL nå. Det var jo veldig spennende rundt den tiden der med el-testing og så det store spørsmålet om et liv blir plantet eller ei. Jeg gleder meg sånn til å få positiv test igjen :rødme:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god ide det der med å sende tanta på ferietur! Støtter den!! Sender en drøss med feriepenger, i form av babystøv, kanskje det hjelper? :fnise::strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

(er nok til alle KGtanter som vil dra på tur)

Håper den sitter denne måneden Ripsy!! :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god ide det der med å sende tanta på ferietur! Støtter den!! Sender en drøss med feriepenger, i form av babystøv, kanskje det hjelper? :fnise::strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

(er nok til alle KGtanter som vil dra på tur)

Håper den sitter denne måneden Ripsy!! :klemmer:

:lol: takk takk - det kommer helt sikkert godt med! Vil jo ikke at de skal komme tilbake for tidlig fordi de har blitt blakke...

Jeg har også et stort håp! (samtidig som jeg er redd det vil ta tid...) Men håpet er absolutt tilstede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angel: tanta di har visst allerede dratt i forveien ho har jeg hørt rykter om... :nigo:

Kjenner jeg gleder meg veldig til EL nå. Det var jo veldig spennende rundt den tiden der med el-testing og så det store spørsmålet om et liv blir plantet eller ei. Jeg gleder meg sånn til å få positiv test igjen :rødme:

Hehe, jeg håper virkelig det, forhåpentligvis kommer hun ikke hjem til helga ;)

Masse lykke til! Jeg har tro på at det går fort denne gangen også! :jepp::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støver til siden din litt jeg også....

*puff* :strix: *puff* :strix:

Håper du koser deg i førjulstria og at tanta blir borte langt ut i det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Krysser fingrene for deg! :jepp:

Her er det småkvalme og ømme pupper. Mulig innbillning, men det får vi se på tirsdag. Da skal det testes!

Ha en strålende søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp er bra!

Det klaffa jo kjemperaskt sist, er ingenting i veien for at det kan gjøre det igjen!

Ja, jeg velger å beholde håpet!

Hehe, jeg håper virkelig det, forhåpentligvis kommer hun ikke hjem til helga

Masse lykke til! Jeg har tro på at det går fort denne gangen også! :jepp:

Takk Angel! Lykke til med neste PP for deg også. Synd det ikke klaffet for dere første PP - og irriterende at kroppen lurte deg sånn... :klemmer:

Er innom med en :klem: til deg. Håper du har en fin dag! Nå er det din måned

Hei! Nå er det VÅR måned Plutseliten :klemmer:

Sender i alle fall over masse babystøv :strix: :strix: :strix:

Åhh - takk - ruller meg godt i alt babystøvet :rulle:

Støver til siden din litt jeg også....

*puff* :strix:

Håper du koser deg i førjulstria og at tanta blir borte langt ut i det nye året.

Så flott! :pasha: :pasha: Bare bra med meg - hatt en god treningsøkt i kveld - og da føles alt så godt!

Krysser fingrene for deg! :jepp:

Her er det småkvalme og ømme pupper. Mulig innbillning, men det får vi se på tirsdag. Da skal det testes!

Ha en strålende søndag! :klemmer:

Krysser fingrene for deg også - spennende tider i boka di nå :popcorn:

God natt alle sammen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Sovet lenge i dag og er klar for en super uke :nigo: Ingen store planer, men fra onsdag blir det el-testing :hoppe: Regner ikke med el er før til søndag, men starter litt tidlig, sånn tilfelle.

Gikk på vekta i dag, og den viste 2kg mer enn for 2 måneder siden. Jeg har hatt en utrolig usunn tid og lite trening. Jeg skal ikke gå inn på alle unnskyldningene her nå, men jeg har faktisk en god del halvgyldige årsaksforklaringer. Men nå er det slutt!

Vi har nettopp flyttet, så dagen i dag skal jeg bruke til å rydde i diverse esker og rot, og så skal jeg bestille garderobeskap fra ikea.

Ha en flott uke alle dere andre som stikker innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en finfin mandag! Kos deg! Oog, spennende tider nå framover! :hoppe: Sender over et tonn med babystøv :strix. :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en finfin mandag! Kos deg! Oog, spennende tider nå framover! :hoppe: Sender over et tonn med babystøv :strix. :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

:pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

Det er så spennende at el nå nærmer seg. Husker den spenningen fra forrige gang :) I morgen ettermiddag starter testingen. :hoppe:

Hadde for en stund siden en treningsdagbok her på KG. Og tenkte jeg nå skulle skrive ned litt hvordan det går med treningen om dagen.

Plan for denne uka:

Mandag: Ingen trening

Tirsdag: Jogge

Onsdag: Sykle

Torsdag: Svømme

Fredag: Løpe + styrke

Lørdag: Svømme + sykle eller jogge

Søndag: Gå tur med min kjære :yvonne:

Blir spennende å se om dette var for ambisiøst... :sjenert: Men jeg skal gjøre mitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det burde være gjennomførbart med den planen du har satt opp!

Men om du har vært inaktiv en stund vil det sikkert være tungt å komme i gang - og jeg vet av egen erfaring at tre dager i uka er nok å strekke seg etter når man skal starte på'n igjen etter en rolig tid.

Men tur med kjæresten på søndag ser jeg for meg som ukens høydepunkt!

Ønsker deg masse lykketil med gjennomføringen av treningsplanen! Tror du klarer dette jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med EL-testing! Har ikke gjort det selv enda. Men hvis det ikke klaffer denne måneden skal jeg vurdere å gjøre det fra neste PP.

Håper det klaffer for deg denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy!

Godt humør, treningsglede og håpet er på topp... :)

trening er gøøøy, og gjør at vi takler all verdens motgang noe bedre.

Håper dagen din er fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...