Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

God morgen :kaffekopp:

Deilig med pledd og te på kalde november morgener.

Og venninne lunch :-)

Også en desember med prøving.. hihi.. prøving er gøy :-)

Håper på at det kommer en liten julegave til Ripsy og Ripsy mannen i løpet av desember!

God helg Ripsy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og ønsker deg god helg! :hoppe:

Venninnelusnj og julegaveshopping høres kjemepkoselig ut!

Håper lørdagen din blir fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Aurora: ja gleder meg til neste pp starter :D Tenkte jeg skulle kjøpe litt ekstra sexy undertøy når vi nærmer oss EL :fnise:

MonThe: håper du også har hatt en super helg og at julebordet ble bra uten alkohol.

VirreVapp: ja, har et håp. Håper du har hatt en god helg tross kvalmen...

:klemmer: til dere alle!

Er forresten utrolig kvalm ... Men av andre grunner enn de fleste her inne - jeg har nemlig hatt en skikkelig godtehelg og null trening hele uka :( uff, føler meg ikke vel nå... Er ikke hjemme, så jeg synes det da er veldig utfordrende å få til trening. Også er det jo så altfor kaldt ute... Brrr... Men snart er det ny uke med nye muligheter :nigo:

i kveld blir det film på tv. Anbefalinger? Har to valg: atonement (om forlatelse) eller Collateral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

det ble Collateral på søndagskvelden. Bra film, men ikke sikkerpå om jeg likte slutten.

Hadde trodd tanta skulle kommet senest i dag, men eneste tegn på at det ikke er langt unna er kvisene som popper ut :( jo lenger det drøyer, jo lenger blir det å vente med :sengekos: ... Men kan jo øve oss da :jepp:

Gleder meg til å starte prøvingen for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitets-øving er viktig når man skal prøve på å få til en baby!

Krysser fingrene for at tanta dukker opp snart og ikke minst at desember blir din måned!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tanta dukker opp en av de nærmeste dagene, for deretter å holde seg vekke i laaang, laang tid!! :hoppe:

:klemmer:

Signerer denne altså :jepp::hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trodd tanta skulle kommet senest i dag, men eneste tegn på at det ikke er langt unna er kvisene som popper ut :( jo lenger det drøyer, jo lenger blir det å vente med :sengekos: ... Men kan jo øve oss da :jepp:Gleder meg til å starte prøvingen for fullt!

Signerer den :lur::jepp: Viktig å :humpe: bare for kosens skyld også :lur:

Viktig å ikke glemme å være kjærester i prøveperioden også... Jeg glemmer det til tider i hvertfall. Blir så ivrig når EL er underveis og tar han nesten med tvang,stakkars :herremann: blir helt sjokkert innimellom, men syntes det er stas også da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stakkars :herremann: blir helt sjokkert innimellom, men syntes det er stas også da :nigo:

Eegentlig heldige mannen da! :lur: Kos dere alt dere kan i prøveperioden, her har det vært skikkelig tørke etter at spira satt, så er glad vi :humpe: oss "frampå" :ler:

------

God helg Ripsy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HURRA!!! Nå har julekvelden kommet her i stua :strix: Tanta har endelig kommet på besøk! Sitter her med et stort smil - for nå kan prøveperiode 1 etter SA'n starte!

Synes jeg hørte tanta mumle i stad at hun kunne tenke seg en lang ferietur snart - jorden rundt på 9 måneder :fnise: og så sa hun at hun hadde tenkt til å ta med seg noen andre tanter oxo :nigo:

Jeg skal nå bestille el-tester så vi er klare. Hvis jeg regner at vi går tilbake til 29 dagers syklus er forventet el 19. Desember og ikm 2. Januar!

Håper alle dere andre har en super helg! Takk for koselige meldinger alle sammen! Sitter og skriver på iphone'n og er så vanskelig å svare en og en da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HURRA!!! Nå har julekvelden kommet her i stua :strix: Tanta har endelig kommet på besøk! Sitter her med et stort smil - for nå kan prøveperiode 1 etter SA'n starte!

Synes jeg hørte tanta mumle i stad at hun kunne tenke seg en lang ferietur snart - jorden rundt på 9 måneder :fnise: og så sa hun at hun hadde tenkt til å ta med seg noen andre tanter oxo :nigo:

Så bra at Tanta dukket opp og prøvingen kan starte igjen.... :skravle: Tanken på å sende tanta på jordomseiling i ca ni mnd var en god ide. Håper tanta di har lyst til å ta med tanta mi :sjenert::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at Tanta dukket opp og prøvingen kan starte igjen.... :skravle: Tanken på å sende tanta på jordomseiling i ca ni mnd var en god ide. Håper tanta di har lyst til å ta med tanta mi :sjenert::skratte:

jeg skal nevne det for ho at tanta di gjerne kunne tenkt seg en tur oxo :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god helg. :)

Takk og god helg til deg og Yoga :)

må ta meg tur innom og se hvordan det går med treninga om dagen. Og kanskje finne litt motivasjon :jepp: Tok litt fra Aurelia her om dagen, og jammen fikk det meg på trening i går :trene: SKAL ta meg en tur igjen i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...