Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 La oss si at det er ei jente som er utrolig betatt av en gutt, skikkelig avstandsforelsket, og hun forteller venninnen sin om dette. Etter en liten stund får denne jenta seg kjæreste, og etter noen måneder blir venninna hennes sammen med denne gutten jenta var så avstandforelsket i. Men nå har vel jenta ingenting hun skulle sagt, sin hun har jo allerede kjæreste.. Innspill? hvordan hadde du reagert?
Mann_30 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Du kan jo ikke få både i pose og sekk, du er jo kjæreste med en annen fyr.
Gjest Nille Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Har hun funnet seg en annen enn han hun var forelsket i, har hun vel glemt han...så da er det fritt fram for venninda å ta han...det er vel ingen regler som sier at vi ikke kan forelske oss i en som er fri?...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Du kan jo ikke få både i pose og sekk, du er jo kjæreste med en annen fyr. Nei, selvsagt ikke.. men er det ikke galt av min venninne å gjøre noe slikt? eller burde det være helt akseptabelt? det blir jo nesten som å bli sammen med x til venninna.. synes nå jeg
Gjest ThatWoodcut Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Hvis den forelskede jenta fant seg enn annen, er det ingenting som sier at venninnen ikke kan bli sammen med den "dumpede". Hvis man skal unngå alle de gamle forelskelsene til venninner blir det problematisk til slutt.
JumboJenny Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Det er greit at mange har avtaler om at man skal ikke røre venninner`s eks! Men han er jo ikke din eks engang.. kun en du har vært avstandsforelsket i. Dessuten har du funnet deg en annen?
Elensire Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Nei, selvsagt ikke.. men er det ikke galt av min venninne å gjøre noe slikt? eller burde det være helt akseptabelt? det blir jo nesten som å bli sammen med x til venninna.. synes nå jeg Nei, det gjør faktisk ikke det. I og med at jenta aldri ble sammen med denne gutten, men fant seg en annen, så kan a) følelsene ikke ha vært så sterke at en annen ikke klarte å ta denne plassen b) i og med at de aldri var sammen så er ikke minnene som er forbundet med en eks der, ei heller såre følelser etc. Jeg vil si det er fritt frem for venninen. følelser kan en styre fint lite over. og i og med at jenta fant seg en annen så er jo begge lykkelige sammen med sine respektive da hadde det vært en eks så ville jeg sagt at hun burde sjekket med jenta...men situasjonen kan ikke sammenliknes mener jeg
Bringebærjenta Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 det hadde vært noe annet om du fremdeles var avstandsforelsket og ikke hadde valgt å bli sammen med en annen. Uansett ville jeg, om jeg var god venninne med hun som hadde vært avstandsforelsket, sagt ifra om at det var noe på gang og hørt hva hun syntes. Men det er hva jeg ville gjort. Hvis min venninne da hadde sagt at jeg ikke fikk gå ut med fyren fordi hun en gang var forelsket i han så hadde jeg syntes hun var fryktelig smålig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå