Nurken Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Er på jakt etter Mac-koster på ebay, det er jo betraktelig rimeligere enn å kjøpe i butikkene....MEN, jeg syns på en måte det er skam-billig. 12-15 koster for $25!! Er ikke det så billig at man kan lure på om det er fake, eller? Og ville dere turt å handle fra en selger som ikke har noen tilbakemeldinger? (han er vel helt ny, antar jeg....men...) Hvor kjøper dere Mac-kostene da? Lurer og på om noen har prøvd Coastal Scents eller Sigma sine koster?
Maneo Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Jeg har nettopp mottatt mine Sigmakoster, har ikke prøvd dem enda, men har hørt at de er like gode som MAC sine, bare billigere. Men nei, jeg hadde ikke stolt på en selger uten feedback.
Nurken Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Jeg har nettopp mottatt mine Sigmakoster, har ikke prøvd dem enda, men har hørt at de er like gode som MAC sine, bare billigere. Men nei, jeg hadde ikke stolt på en selger uten feedback. Har også hørt de skal være veldig gode og kopier av Mac sine. Kan jeg spør hvor du bestilte, hvor mange du kjøpte og hva du betalte? Har hørt noe om at nettsiden deres, gjør etteller annet slik at vi kan bestille over 200 og likevel slippe toll...(?)
cindarella Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Kostene fra Mac på ebay er som regel falske. Noen selger selvsagt ekte, men å finne de som gjør det er ikke så enkelt. Fraråder deg å kjøpe derfra. Når man får 12-15 koster for $25 trenger man ikke å lure på om det er fake engang, da ER det fake. Anbefaler også Sigma sine koster, gode "mac-kopier" til en billig penge De bestiller du fra sigmabeauty.com, så sjekk priser der utfra hva du vil ha. Jeg kjøpte flere koster engang, og da spurte jeg om de kunne skrive ned verdien. Det gjorde de uten problem, og jeg slapp tollen Mine mac-koster kjøper jeg hos Mac eller allcosmeticswholesale.com.
Eske Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 (endret) Sigma er supert! Nå har jeg aldri testet MACs koster, men jeg elsker Sigma sine, så jeg føler ikke noe behov for å betale i dyre dommer for MAC. Jeg anbefaler absolutt Sigma :-) Endret 28. september 2010 av Eske
Maneo Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 (endret) Har også hørt de skal være veldig gode og kopier av Mac sine. Kan jeg spør hvor du bestilte, hvor mange du kjøpte og hva du betalte? Har hørt noe om at nettsiden deres, gjør etteller annet slik at vi kan bestille over 200 og likevel slippe toll...(?) Jeg bestilte - her - . Jeg visste ikke hvordan de forholdt seg til toll og moms, så jeg bestilte i to omganger. Første omgang: Flat Top Synthetic Kabuki - F80 ($16.00 = ca. 90 kr) Eye Shading - E55 ($9.00 = ca. 50 kr) Denne pakken mottok jeg idag, og da hadde de skrevet lavere verdi på pakken, og sendt den som en gave (da blir maksgrensa 1000 kr). Så egentlig hadde jeg ikke trengt å bestille i to omganger, menneh. Andre omgang: Concealer - F75 ($9.00 = ca. 50 kr) Duo Fiber Powder/Blush - F15 ($16.00 = ca. 90 kr) Porto kom på ca. 50 kr. Btw: Skal jeg ha flere koster fra denne siden (og det skal jeg sikkert) kommer jeg ikke til å bry meg om 200-grensa. Endret 28. september 2010 av Maneo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå