AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hvordan får man til denne streken over e'en ---> é (har kopiert fra et annet sted). Klarer rett og slett ikke å finne det ut. Hilsen en uteknisk jente.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Trykk ned Alt Gr mens du holder nede knappen med dette tegnet på: \ Når du har gjort det hender det ingenting, men når du trykker e, vil denne få strek over seg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Skal jeg holde ned de tegnene samtidig som jeg trykker på e? Det eneste tegnet jeg får frem er €...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Skal jeg holde ned de tegnene samtidig som jeg trykker på e? Det eneste tegnet jeg får frem er €... Nei, du trykker først ned Alt Gr, og mens du holder den nede trykker du \. (Nederst til høyre på den knappen der er det en liten strek, det er denne streken du får ved å trykke Alt Gr). Slipp knappene, og når du har gjort det trykker du tegnet du vil ha streken oppå, i dette tilfellet e. Da vil det komme frem en é. Pass på at det er Alt Gr du trykker, ikke Alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå