Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet flere ganger her inne. Traff en fantatsisk mann for litt over 1 år siden. Jeg gikk gjennom en skilsmisse rett før jeg traff han så det har ikke vært enkelt for noen av oss, men vi har holdt sammen og komt oss gjennom dette.

Jeg har savnet lidenskap i forholdet. Det begynnte veldig bra, men selv om sexen aldri har vært det helt store. I startfasen hadde vi jevnlig sex med maks 3 dagers mellomrom, selv om det er vanlig å være kaniner når man er nyforelsket. For 6 mnd siden dabbet det av og det siste halve året har vi kun hatt sex 1 gang per mnd og det er nå 2 mnd siden sist. Jeg svaner sånn det å ha en mann som jeg kan ha jevnlig sex med. Vi har snakket og snakket om dette. Jeg har vært tolmodig osv osv.

Den siste mnd har vi ikke hatt det bra. Vi bor kun sammen og ingen har klart å gi av seg selv så vi er inne i en ond sirkel. Likegydlighet var på vei til å ta over. Jeg har prøvd å snakke med han, skrevet mailer ol. Jeg kjenner han ikke igjen. Han som var så bevisst på at vi alltid skulle snakke sammen og pleie kjærligheten.

Igår toppet det seg og jeg tok opp samtalen. Det kom ikke frem så mye nytt der, men det at han har hatt det tøffere en han har gjort utrykk for. Jeg skjønner at det har vært en stor utfordring for han. Han skjønner ikke selv hva som har gått galt eller når det gikk galt. Han vil ikke at vi skal gi opp, men samtdig så ser han nok ikke andre muligheter nå. Han gråt som en unge. Spørte om den eneste løsningen er å gi slipp. Han viser at han ikke vil det, men samtdig så klarer han ikke si eller gjøre noe med det. Han gråt som en unge. Vi holdt hender og jeg satt i armkroken hans og sovnet til slutt utmattet begge to.

Jeg merker det er sterke føleser mellom oss, men ingen klarer å gjøre noe med det og ingen har noe å gi.

Jeg vet at hadde lidenskapen vært der så hadde jeg ikke sluttet å kjempe, men er livredd for å fortsette pga det ikke er der og vet at jeg ikke kommer til å være lykkelig om vi ikke har det. Siden han ikke sier så mye så er det ikke godt for meg å vite hva han tenker. Jeg tror han vil like mye som meg, men klarer ikke gjøre noe med det. Han sier at jeg er det mest fantastsike og beste som har skjedd han. Han sier at jobben krever så utrolig mye av han. Han har jobbet seg opp i et firma. Han hadde alt for mye fokus på jobben sin og at den var viktig for han og jeg kunne ikke sette meg inn i det.

Men at man proiterer jobben framfor kjærligheten er helt feil i mine øyner. Tenker om han mener det han sier. Hvordan kan ha la oss gå så langt og vil gi slipp på meg om det er det jeg vil.

Jeg vet ikke hva jeg vil, men jeg vil ikke ha det sånn. Jeg merker jo at jeg har mye føleser for han, men kanskje det er pga alle drømmene vi hadde i starten. Han er jo en flott mann og har mangen positive sider. Kanskje vi er for like og ikke passer sammen som kjærester. Det å ha en mann som er så komplisert når det gjelder sex er vanskelig for meg. Jeg trenger nærhet, lek og lidenskap i livet mitt ellers så dør noe inni meg. Kanskje tryggheten gjør at jeg har det sånnt, at ungene er så knyttet til han og fordi jeg er veldig glad i han. Men er det nok?

Jeg er så langt nede nå. Energien er sugd ut av meg og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Virker som han har gitt opp og da er det ikke så mye mer jeg kan gjøre.

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en sms fra han nå der det stod: Jeg har ikke ord for hvor masse du betyr for meg. Det gjør vondt og jeg er på gråten hele tiden. Jeg vil også at du skulle tatt et tak, slik at vi sammen skulle fått det til. Som du sier har det gått langt og kanskje alt for langt. Jeg klarer ikke være den du vil jeg skal være nå. Sjøl om jeg vil det aldri så masse. Du er virkelig ALT for meg. Han skriver at jobben hans krever mye nå og enda mer fremover og at han ikke klarer å ha det fokuset om dagen. Jeg er tydligvis ikke konstruert slik.

Føler meg helt dårlig av å lese det. Han sier at jobben hans er mer viktig nå :(

Skrevet

Fikk en sms fra han nå der det stod: Jeg har ikke ord for hvor masse du betyr for meg. Det gjør vondt og jeg er på gråten hele tiden. Jeg vil også at du skulle tatt et tak, slik at vi sammen skulle fått det til. Som du sier har det gått langt og kanskje alt for langt. Jeg klarer ikke være den du vil jeg skal være nå. Sjøl om jeg vil det aldri så masse. Du er virkelig ALT for meg. Han skriver at jobben hans krever mye nå og enda mer fremover og at han ikke klarer å ha det fokuset om dagen. Jeg er tydligvis ikke konstruert slik.

Føler meg helt dårlig av å lese det. Han sier at jobben hans er mer viktig nå :(

Jobber han overtid og lange kvelder?

Er det deg han drar på ferie med?

Jeg tror han kan sette foten ned på jobben og si:" onsdag og fredag går jeg hjem senest 1800 . Helga er fri."

Hvis han nekter å begrense seg på jobben, så får du kaste han ut. Det at han mangler seksuell kapasitet og jobber mye overtid får det til å kime i varselklokkerr for meg.

Skrevet

Det virker ut som han er veldig glad i deg, men dere sitter lissom fast får jeg inntrykk av. Kanskje samlivsterapi eller noe kan hjelpe dere videre eller finne ut av ting? klem til deg

Skrevet

Jobber han overtid og lange kvelder?

Er det deg han drar på ferie med?

Jeg tror han kan sette foten ned på jobben og si:" onsdag og fredag går jeg hjem senest 1800 . Helga er fri."

Hvis han nekter å begrense seg på jobben, så får du kaste han ut. Det at han mangler seksuell kapasitet og jobber mye overtid får det til å kime i varselklokkerr for meg.

Nei han kommer hjem til seinest til kl 16.30 hver dag, men han sier jobben krever så mye av han at han ikke klarer å holde fokuset. Han trener fotball flere ganger i uka og kamp i helgene. Han har en del kundekvelder med mat og drikke i helgene, men jeg ser ikke det som et problem bare det ikke skjer hele veien. Han sier mellom linjene at jobben hans krever alt av han og at han ikke kan være den jeg vil at han skal være. Jeg føler meg ikke for storkrav. Jeg trenger kjærlighet og nærhet og ha en å samarbeide med, en som kan ta et tak i huset innimellom. Vi er nok på to vidt forskjellige nivå og kanskje han savner det livet han hadde som singel mer en han vil inrømme. Men jeg ser ingen andre løsninger en å gi slipp siden ingen har mer å gi og vi begge ønsker at den andre skal ta i et tak. Veldig synd siden det er sterke føleser i sving for oss begge, men det hjelper jo ikke om han har dne holdningen iforhold til jobben sin og det går ut over vårt forhold.

Skrevet

Nei han kommer hjem til seinest til kl 16.30 hver dag, men han sier jobben krever så mye av han at han ikke klarer å holde fokuset. Han trener fotball flere ganger i uka og kamp i helgene. Han har en del kundekvelder med mat og drikke i helgene, men jeg ser ikke det som et problem bare det ikke skjer hele veien. Han sier mellom linjene at jobben hans krever alt av han og at han ikke kan være den jeg vil at han skal være. Jeg føler meg ikke for storkrav. Jeg trenger kjærlighet og nærhet og ha en å samarbeide med, en som kan ta et tak i huset innimellom. Vi er nok på to vidt forskjellige nivå og kanskje han savner det livet han hadde som singel mer en han vil inrømme. Men jeg ser ingen andre løsninger en å gi slipp siden ingen har mer å gi og vi begge ønsker at den andre skal ta i et tak. Veldig synd siden det er sterke føleser i sving for oss begge, men det hjelper jo ikke om han har dne holdningen iforhold til jobben sin og det går ut over vårt forhold.

Jeg har ikke bildet her. Forstår ikke hva det er. Sex betyr for folk flest "verdens beste rekreasjon og avkobling i mykhet og kjærlighet". Og gutten er så sliten at han ikke orker avkobling. Det er jo ikke manglende mosjon det står på heller.

Jeg forstår at gutten er sliten. Er du veldig krevende i senga? Kan du tenke deg å bare kose med han på en rolig måte mens han ligger på ryggen og slapper av 100%? Prater du hull i hodet på gutten?

Hva er det egentlig han vil (eurosport på tv?)?, og hva er det egentlig han trenger når han kommer hjem?

Skrevet

Jeg har ikke bildet her. Forstår ikke hva det er. Sex betyr for folk flest "verdens beste rekreasjon og avkobling i mykhet og kjærlighet". Og gutten er så sliten at han ikke orker avkobling. Det er jo ikke manglende mosjon det står på heller.

Jeg forstår at gutten er sliten. Er du veldig krevende i senga? Kan du tenke deg å bare kose med han på en rolig måte mens han ligger på ryggen og slapper av 100%? Prater du hull i hodet på gutten?

Hva er det egentlig han vil (eurosport på tv?)?, og hva er det egentlig han trenger når han kommer hjem?

Han vil heller gi et kyss eller ha en klem. Han liker heller å spille på iphonen sin, eller være sammen med gutta når han skal koble av. Sexen har aldri fungert. Det begynnte med at han hadde prestasjonsangst. Det gikk seg til og vi hadde et par mnd der det var bra. Jeg er ikke krevedens, men har nok fått en reaksjon på dette. Har savnet å føle meg ønsket, små blikk, leken i hverdagen. Det har liksom manglet noe, men jeg har vært så glad i han og er det enda at jeg har ikke klart å stoppe. Det ble vanskeligere og vanskeligere å innse at han ikke var den typen som trenger sex. Han tenker så mye og som han sier selv. Hovedfokuset hans er jobben og at han ikke klarer å gi meg det jeg trenger. Han vil nok ha me kjærtegn fra meg, men jeg klarte ikke å få kjæresteføleser for han pga nærheten jeg savnet. Vi er to om dette og begge to har nok klart å ødelegge dette, men det er trist å innse at han ikke klarer mer og føler vel at jobben blir en unskuldning.

Skrevet

Hvis du orker å gi det en sjanse, så foreslår jeg en sexkreativ idèdugnad her på KG. Da vil du få en del idèer, gode og dårlige, brukelige og ubrukelige, og kan vurdere om noe kan lede til noe godt.

Min første idè. Når dere kommer hjem, spis litt , gå rett opp i senga. Sett Iphone i dokkingstasjonen, legg dere på ryggen og bare hvil til musikken. Kryp så inntil hverandre og nyt. Null stress, rekreasjon og nytelse. Sett igang med behagelige kjærtegn og bare slapp av.

Poenget med min tanke er å koble sex og rekreasjon. Og det skal ikke være krevende, uansett hva han jobber med.

Hvorfor synes han sex er krevende? Hva mener han er problemet? Er han redd for ikke å få ereksjon når tunge jobbtanker forstyrrer? I så fall hjelper det å jekke ned ambisjonsnivået til forsiktig kosing og kyssing, og når det skjer, så kan jo plutselig ting bli mer heftig allikevel.

Skrevet

Dere bør jo velge. Vinn eller forsvinn. Forsvinn er enkelt. Vinn krever ønske , vilje og innsats fra dere begge to.

Skrevet

Det er blitt slutt. Følte på en måte samtalen vår var en siste samtale. Jeg orket ikke se han idag etter flere smsèr frem og tilbake. Jeg har mer en nok med å holde masken ovenfor ungene mine og klarer ikke forholde meg til han nå. Har grått i hele dag og føler meg helt for jævlig. Han sier han har det like grusomt, at han elsker meg, at han ikke vet hva som har skjedd, at jeg er så spesiell, at jeg er det beste som har hendt han og det kommer jeg alltid til å være :(

Jeg mener om dette stemte så hadde han ikke gitt slipp nå og da hadde vi nok heller aldri komt dit vi er idag. Vi har jo snakket om sexproblemene mangen ganger og det ble ingen fremgang. Det måtte vel bare ende slik. Jeg hadde virkelig håpt at han klarte overbevise meg. Han sier han ikke kan gi det jeg trenger idag, da har han selv tatt et valg.

Jeg har ungene mine som trenger meg og jeg skal nok klare meg, men må inrømme at dette er beintøfft, vondt og fryktelig trist. Jeg har ingen i familien i nerheten og alle mine nærmeste venner bor i en annen by/sted, men jeg får bruke de jeg har her. Idag har jeg ikke behov å snakke med noen. Gutten min har birsdag imorgen og det er hans dag så er fokuset mitt nå. Men kjenner at jeg holder på å knekke helt sammen.

Hvorfor er det så vondt å bry seg om noen og jeg føler meg helt håpløs. Jeg klarte ikke være tolmodig nok med han og det resulterte i at jeg mistet han.

Skrevet

Jeg har bare lyst å ringe han og be han komme ikveld og at alt skal bli bra. Men klarer ikke legge bak meg alle nedturene og følesen av at kjæresten ikke har lyst på meg. Vi var aleine på kjæreste uke for 6 mnd siden og jeg gav virkelig av meg, men han var sliten og vi hadde sex en gang iløpet av den uka. I sommer var vi i syden i 3 uker og han viste ikke noe interesse for sex og det ble kun en gang på den ferien også, selv om vi hadde ungene med da så er det heilt feil fom min del. Jeg har nok store forventinger etter å ha brennt meg skikkelig, men føler det ikke er så mye å forlange en å ha jevnlig sex. Jeg er også kjempe sliten i perioder og vet hvordan det er å ikke ha lyst. (slet med det i mitt tidligere ekteskap), men etter kun 1 år skal det ikke være sånn. Skulle ønske vi kunne hoppet over det som har vært og starte på blanke ark, selv om det er helt umuli :(

Skrevet

jeg tror du gjore det riktige, selv om det er vanskelig nå. Virker som han fyren bare prioriterte jobb over deg, selv om han sikkert er veldig glad i deg. Men når det er så mange problemer allerede er det ikke et godt tegn.

Skrevet

Nå har du kuttet ut en som faktisk ikke er sexkompatibel med deg. det er stor forskjell på hvor glade folk er i kos og sex, og jeg håper og tror du finner en på ditt nivå. For å si det rett ut. Med så lite sex kunne du liksågodt vært sammen med venninna di.

Jeg var veldig klar på at jeg skulle finne ei dame som likte kos når jeg var på sjekkern, så jeg testet henne ut på første date. Jeg klappet henne forsiktig og kjærlig i nakken, og merket at hun likte det. Jeg vil ikke si at hun malte som en kattunge, men du skjønner kanskje tegninga.

Så jeg synes du skal gjøre som meg, finne ut om den du dater er kjælen før du involverer deg noe. Det går an å spørre også.

Så nå ønsker jeg deg ett nytt og bedre liv, og at du møter kjælen kjærlighet.

Skrevet

Takk for støtten begge to. Han var veldig kosete i starten, men der stoppet det og han sa til slutt at han var ikke noe særlig opptatt av sex. Han har så mangen andre kvalitetet som jeg setter høyt så kunne nok klart å gjort alt for han, men som dere sier da kan man heller leve sammen med en venn. Livet går videre og jeg vet at det er noe bedre som venter på meg der ute en gang.

Skrevet

JEg syntes ikke din kjære har lov å si at jobben er mer viktig!!

Skrevet

JEg syntes ikke din kjære har lov å si at jobben er mer viktig!!

Jeg sa det samme, men han påstår at det ikke er sånnt ment.

Skrevet

Jeg sa det samme, men han påstår at det ikke er sånnt ment.

syntes det er dumt, jeg sitter egentlig på samme plan som deg klarer ikke bestemme meg om jeg bør holde ut... hva er vitsen med en som sier at du er alt men også at jobben er viktigere :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...