Gå til innhold

Naturlig fødsel

Naturlig Mor

56 stemmer

1. 1. Er du for naturlig fødsel?

• Ja
      33
    • Nei
      19
    • Vet ikke
      4

Anbefalte innlegg

Jeg er totalt i mot naturlige fødsler og jeg synes det burde vært obligatorisk med keisersnitt. Tenk på alle de vide underlivene vi kunne unngått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er totalt i mot naturlige fødsler og jeg synes det burde vært obligatorisk med keisersnitt. Tenk på alle de vide underlivene vi kunne unngått.

Du er klar over at underlivet går tilbake til samme str, gjerne trangere etter en fødsel?

Så lenge man er flink med å knipe, så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at underlivet går tilbake til samme str, gjerne trangere etter en fødsel?

Akkurat det er ikke en universell sannhet akkurat. Da hadde ikke underlivskirurgi vært et tema..

Uansett, tror hun fleipet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som har født under åpen himmel. En av mine formødre gjorde det og datteren ble født i åpen båt i storm på havet. Datteren døde under åpen himmel også, på en fjelltur mange år senere.

Tror de fleste førstegangsfødende i dag ikke har de samme instinktene i behold og ikke den samme psyken. Det gjelder også meg, takker for at jeg fødte på sykehus og at jeg er i livet i dag. Noen fødsler kan være dramatiske både for mor og barn. Hvem skal sy ts? Hva med akutt keisersnitt uten bedøvelse? Hvem kjenner du som har opplæring i det, hvis det går bra... Du kan i verste fall ende opp med et hjerneskadet og multihandicapet barn, hvis dere overlever da.

Du kan også være heldig, men hvis du sjanser på det er du en som barnevernet burde holdt et øye med fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull. Alle vet jo at man blir vid som en låvedør etter en naturlig fødsel. Jeg synes alle menn burde overtale kvinnene sine til keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull. Alle vet jo at man blir vid som en låvedør etter en naturlig fødsel. Jeg synes alle menn burde overtale kvinnene sine til keisersnitt.

Og derfor Vilma, har jeg hatt langvarige forhold etter to fødsler? Tror du single, attraktive menn ville falt for meg og andre damer hvis påstanden din var riktig og vært samboer i x antall år?

Når man ammer, trekkes livmoren sammen og hele underlivet går tilbake til normal størrelse igjen. Å knipe er noe nybakte mødre husker og får opplæring i. Det kan sammenlignes med å drive med riding og å drive med aktiv hestesport. Selvfølgelig kommer du bare med påstander du ikke har kjennskap til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og derfor Vilma, har jeg hatt langvarige forhold etter to fødsler? Tror du single, attraktive menn ville falt for meg og andre damer hvis påstanden din var riktig og vært samboer i x antall år?

Når man ammer, trekkes livmoren sammen og hele underlivet går tilbake til normal størrelse igjen. Å knipe er noe nybakte mødre husker og får opplæring i. Det kan sammenlignes med å drive med riding og å drive med aktiv hestesport. Selvfølgelig kommer du bare med påstander du ikke har kjennskap til.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er ikke en universell sannhet akkurat. Da hadde ikke underlivskirurgi vært et tema..

Uansett, tror hun fleipet jeg.

Man blir like stram igjen, det med underlivskirurgi er vel hvis man revner veldig mye (pga arrdannelser, blir sydd for mye), eller hvis man skjedeveggen detter frem (eller hva det heter).

Jeg har iallfall fått tilbake akkurat sånn som jeg var, eller mer. Selv om det ble ganske stort under fødselen ;)

Skjeden trekker seg også sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...