Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva meddenne kaken? Var det ikke noen som snakket om snøkrystaller o.l til pynt? Synes den var veldig søt, fikk lyst til å gifte meg på vinteren jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Gjest var meg...Var visst litt ivrig, så jeg glemte å logge meg inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Den var kjempestilig! Skjønar kva du meinar - vinterbryllaup kan bli veldig stemningsfulle og flotte! Men sommarbryllaup har jo sine fordeler det òg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kaken var kjempeflott og det var jo mange flere ideer til utsmykning av vinterbryllup der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Gjest var meg...Var visst litt ivrig' date=' så jeg glemte å logge meg inn :oops:[/quote'] Junibrud04 tusen takk for en kjempe god link :D Gifter meg i slutten av februar og har lett etter vinter tema ideer og dette var jo genialt. Tusen tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det var bare koselig, Snurre! Hyggelig du fant noe nyttig.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå