Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Skrevet 7. oktober 2003 Hva meddenne kaken? Var det ikke noen som snakket om snøkrystaller o.l til pynt? Synes den var veldig søt, fikk lyst til å gifte meg på vinteren jeg nå!!
April Skrevet 7. oktober 2003 #2 Skrevet 7. oktober 2003 Gjest var meg...Var visst litt ivrig, så jeg glemte å logge meg inn :oops:
Pip Skrevet 7. oktober 2003 #3 Skrevet 7. oktober 2003 Den var kjempestilig! Skjønar kva du meinar - vinterbryllaup kan bli veldig stemningsfulle og flotte! Men sommarbryllaup har jo sine fordeler det òg...
Gjest MrsL Skrevet 7. oktober 2003 #4 Skrevet 7. oktober 2003 Kaken var kjempeflott og det var jo mange flere ideer til utsmykning av vinterbryllup der også
Snurre Skrevet 7. oktober 2003 #5 Skrevet 7. oktober 2003 Gjest var meg...Var visst litt ivrig' date=' så jeg glemte å logge meg inn :oops:[/quote'] Junibrud04 tusen takk for en kjempe god link :D Gifter meg i slutten av februar og har lett etter vinter tema ideer og dette var jo genialt. Tusen tusen takk
April Skrevet 8. oktober 2003 #6 Skrevet 8. oktober 2003 Det var bare koselig, Snurre! Hyggelig du fant noe nyttig.. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå