Fluffe Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Trenger litt hjelp her. Hjernen min har slokna helt på ideer og tanker fortiden. Noen her som vet om hva som er lurt å kjøpe på ebay til bryllupet og evt hva jeg da skal søke på? Engelsken min er ellendig. Skal ha vinter bryllup neste år og tenkte jeg skulle begynne å kjøpe litt så jeg ikke får sjokk + at det er seint å handle vinter ting/tema neste år
Gjest Imsdal Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 (endret) På ebay kan du kjøpe Løpere til å ha på midten av bordet (søk på feks. wedding table runners). Pass på at disse ikke er delt opp i lengder om du skal ha langbord, noen er delt opp i 2 meter, så får du kanskje 10 løpere à 2 meter. Servietter. Noen tilbyr personlige servietter der du kan velge trykk selv, feks navn og dato (søk på personalized wedding napkins). Du kan også få kjøpt ferdig brettede servietter, som du bare slår ut når du skal dekke på. (Er ikke sikker på hva du søker på da, men fold napkin eller noe) Evt. serviettringer om du ikke skal brette serviettene. Lys og lysfat. (Candle og candle plate) Bordkort holdere (Wedding - card holders) Ballonger Annen borddekorasjon, feks konfetti, potteskjulere/vaser. Kaketopp, sånn brudepar e.l. til toppen av kaka. Om du søker på Winter Wedding på Ebay får du opp en del, eller så har de en del dekorasjon til vinterbryllup her Winter Theme Wedding. Om du trenger inspirasjon er det bare å google Winter wedding, så får du opp mange sider og bildekollasjer Hilsen ei som også drømmer om vinterbryllup :snø: Edit: Du kan også kjøpe slik som strømpebånd (Bridal Garter), jakke til å ha over kjolen, underskjørt (Wedding petticoat) osv. Slik er ofte mye dyrere her og mye dårligere utvalg. Endret 28. september 2010 av Imsdal
Anglofil Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Til nå har jeg kjøpt følgende på ebay: * Brudekjolen * Slør * Undertøy * Organzaløper til bordene (organza runner) * Bordkort (place cards) * Personlige servietter * Bukettholder * Roseblader i silke * Gjestebok * Penn til gjesteboka * Kaketopp * Sommerfugler i silke som skal festes til treklyper (til bordkortene) * Underskjørt * Ballonger * Tiara * Klistremerker til invitasjonene * Ringpute * Veske * Hårnåler * Hjertepynt til bordene Har snart tenkt til å kjøpe brudepikekjole, personlige Love Hearts og kakespade på ebay. Mvh Yvonne
Gjest Imsdal Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Har snart tenkt til å kjøpe brudepikekjole, personlige Love Hearts og kakespade på ebay. Personlige Love Hearts, er det bare innpakningen som er personlig da, eller er det selve dropsene?
Anglofil Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Tror man kan få tak i begge deler, men de vi har funnet er det kun personlig på selve papiret rundt. Dvs at det står "Marry Me" på dropsene. Mvh Yvonne
Gjest Imsdal Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Så koselig Du husker vel ikke tilfeldigvis navnet på selgeren på ebay? Har søkt på alt jeg kan tenke meg, men finner bare en type
Fluffe Skrevet 28. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2010 Har fått handlet litt snøkrystaller som skal på bordkortene og ligge rundt på bordene... en begynnelse ihvertfall
Fluffe Skrevet 28. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2010 hva heter de løper stoffene som er gjennomsiktig(i farger) som består av masse tråder? fant de ikke..vannskelig å forklare. er veldig forte på bordene til de som selger litt dyrere lys osv
lilleGrethe Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Før du begynner å kjøpe alt som nevnes over, så bør du tenke over hva du vil ha, og hva dere trenger. Skal dere dekke bordene selv, er det klart det kan lønne seg å kjøpe bordpynt og servietter på eBay. Men hvis lokalet deres har servietter og dekketøy, så er det ikke sikkert dere trenger alt dette. Vi trengte verken servietter eller sugerør, dette sto lokalet vårt for. Hvis dere har bestemt dere for lokale, sjekk hva dere må ordne selv. Deretter, bestem hvilken stil dere vil ha, og hva dere ønsker å pynte med, så kan du evt se på eBay når du vet dette. Jeg kjøpte vel bare bordkort på eBay (hvite som man dekorerer selv). Mye av det som nevnes over, hadde vi ikke i det hele tatt.
Fluffe Skrevet 28. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2010 (endret) Servietter kommer jeg nok til å kjøpe på ikea uansett Har planer om å ha samme lokale som min bror hadde for ett år siden så jeg er så og si sikker på hva de har og ikke har Yvonne: det er litt mere papiraktig Endret 28. september 2010 av mirandaa
Gjest Imsdal Skrevet 29. september 2010 #12 Skrevet 29. september 2010 hva heter de løper stoffene som er gjennomsiktig(i farger) som består av masse tråder? fant de ikke..vannskelig å forklare. er veldig forte på bordene til de som selger litt dyrere lys osv Er det det noen kaller englevev på norsk du tenker på? Da tror jeg det heter sizoflor..
Fluffe Skrevet 29. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2010 Er det det noen kaller englevev på norsk du tenker på? Da tror jeg det heter sizoflor.. wohoooo tusen takk
Fluffe Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2010 kvinner. jeg trenger hjelp igjen. aner ikke hva jeg skal søke på,men hva heter det Arwen bruker rundt hode? http://www.freewebs.com/lotreverything/photogallery.htm hun bruker også ett litt mere dramatisk ett i slutten av Return of the kings
MonThe Skrevet 2. oktober 2010 #15 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) kvinner. jeg trenger hjelp igjen. aner ikke hva jeg skal søke på,men hva heter det Arwen bruker rundt hode? http://www.freewebs.com/lotreverything/photogallery.htm hun bruker også ett litt mere dramatisk ett i slutten av Return of the kings Det heter pannetiara Du kan søke på tiara på ebay, da finner du mange Endret 2. oktober 2010 av MonThe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå