Gå til innhold

Hva betyr mote for dere`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørrre, for det virker ikke som om noen her inne bryr seg noe særlig om mote og stil overhodet, det er iallefall ingen som har peiling på hva som er in, og antrekkene folk beskriver i den tråden om hva man har på seg tyder på at de færreste her bryr sweg om mote og stil. Er alle her inne middeladrende damer sombare har gitt opp å se bra ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middelaldrende, tja.. Jeg er 28, og bryr meg lite om mote, mer om stil. Hva som er "in" kunne ikke brydd meg mindre. Om jeg går med et moteplagg er det fordi jeg synes plagget er fint, ikke fordi det er "in". Skinnyjeanstrenden hoppet jeg glatt over fordi det ikke ser flatterende ut på meg, og jeg ser daglig mennesker som burde ha hoppet over den ;)

Jeg tenker aldri over om mennesker går med klær som er in, men jeg legger merke til om det er flatterende, og om stilen passer til personen.

Skrevet

Mote er alt for meg !! :yvonne: jobber med egen kleskolleksjon :)

Skrevet

Spørsmålet er godt, sjølv om resten av innlegget ditt var litt vel tendensiøst... Ikkje gløym at det truleg er mange som svarer i tråden om kva dei har på seg når dei har komme heim og har skifta...

Kva tyder mote for meg? Vel, eg har vakse frå å gå med kva som helst berre fordi det er moderne, og kler meg no berre i det som ser bra ut på meg. Altså ikkje pufferme og empireliv, sjølv om empireliva lukkelegvis ser ut til å vere på veg ut. Eg er oppteken av å kle meg pent, og plukkar opp dei delane av motebiletet som kan sjå bra ut på meg. Dei siste åra har eg brukt mykje støvlettar og korte kjolar, men ikkje rysjer og anna jævelskap som får meg til å sjå ut som om ein har blitt overfalt av ein UFF-konteinar... Ofte resirkulerer eg plagg med godt snitt, og så oppdaterer eg tilbehøret.

Skrevet

Mote betyr lite eller ingenting for meg. Men jeg liker fortsatt å se bra ut, dvs. at jeg selv er fornøyd med de klærne jeg har på meg. Disse to trenger slett ikke å være motsetninger, som TS skriver.

Skrevet

Jeg bryr meg kun om hva som kler meg og som passer i min stil. Det er ikke aktuelt å gå med pelsvest og Uggs fordi det er på moten. Stil og klasse er interessant, mote som ikke går inn i stil og klasse-bildet er uinteressant. Dette er nettopp fordi jeg VIL se bra ut, og ikke se ut som om jeg ikke eier et speil.

Skrevet

Man trenger da ikke gå med det som er in for å se bra ut. Jeg liker å gå med fine klær, og jeg tegner og syr mye klær selv, men hva som er in eller ikke bryr jeg meg fint lite om. Jeg har min stil og holder meg til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...