Gå til innhold

Damer og seksuelle tilbakemeldinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan love dere at hvis en dame gir meg en helt spesiell opplevelse, så får hun høre det. Har erfaring fra flere forhold, og jeg opplever damer som lite flinke på tilsvarende tilbakemeldinger. Hun ene som aldri hadde hatt orgasme bare ved samleie - før med meg. Hvorfar sa hun det ikke...Og en annen som i et halvtår gikk rundt og var kåt på jobben og samtidig tenkte at hun aldri hadde hatt det slik tidligere med andre. Hvorfor delte hun ikke dette med meg. Dette er bare noen eksempler på settinger der tilbakemeldingene kunne gjort godt for selvtilliten. I stedet kommer informasjonen enten frem ved tilfeldigheter eller i en bisetning. Gjerne også ved at man må spørre og grave litt. Er det ikke naturlig å ville fortelle at den man er sammen med er spesiell? Og være litt konkret i stedet for sånne generelle som at "det er helt supert" eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Min første tanke var at de ikke mente det ;)

Ser for meg at jeg har helt middels grei sex med en mann, som deretter begynner å spørre og grave litt om hvordan det var. Personlig hadde jeg nok sagt sannheten, men jeg er en svært sanntalt person. Jeg vet derimot at det ikke er alle damer som hadde hatt hjerte til å si "du, det var helt passe."

Dama som ikke hadde hatt orgasme før med deg, hun var nok flau fordi hun trodde hun var seksuelt avvikende, hun trodde nok hun var unormal og ville ikke snakke om det. Da hun fant ut at hun kunne få orgasme, ble hun glad og ville fortelle det til deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...