AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Del Skrevet 27. september 2010 Hvis du hadde en bil du må betale 3000 på i måneden som er firehjulstrekk og fem dører og kunne bytte mot en bil som du da får 150 000 på bok, men har forhjulstrekk og to dører. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg ville solgt den og kjøpt bruktbil med firehjulstrekk og fem dører for 150 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 27. september 2010 #3 Del Skrevet 27. september 2010 Kommer helt an på om jeg virkelig hadde trengt firehjulstrekken og bakdørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ville solgt den og kjøpt bruktbil med firehjulstrekk og fem dører for 150 000. Hæ? Hvis jeg bytter bilen min, vil jeg sitte igjen med 150 000 på konto! Jeg vil få en ok bil, og penger på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #5 Del Skrevet 29. september 2010 Kommer helt an på om jeg virkelig hadde trengt firehjulstrekken og bakdørene. Per i dag trenger jeg ikke noen av delene. Jeg har ingen oppsparte midler og har ikke penger til uforutsette utgifter. Bytter jeg bil vil jeg ha en buffer i bakhånd. Jeg har ikke lyst til å måtte spørre foreldre eller samboer om penger hvis uforutsette utgifter dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #6 Del Skrevet 29. september 2010 Hæ? Hvis jeg bytter bilen min, vil jeg sitte igjen med 150 000 på konto! Jeg vil få en ok bil, og penger på konto. Ja det skjønte jeg. Men trodde du syntes det var et minus med forhjulstrekk og to dører. Hvis ikke, skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt spør? Er vel bare å bytte i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epifant Skrevet 29. september 2010 #7 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde byttet til 2-dørs forhjulstrekk. En buffer på 150 000,- gjør det aller meste mye lettere. Dessuten kan du vel leie en større firehjulstrekker de få gangene (?) i året du faktisk trenger en? Jeg har gjort nøyaktig det motsatte selv, men da var det ren entusiasme som gjaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2010 #8 Del Skrevet 29. september 2010 Ville nok byttet bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå