ferdig Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 er det den beste som vinner eller den sleipeste? har fulgt den serien i noen år nå og ser jo at de som er sterkest/best blir fort stemt ut av de andre, i minne øyne er det da den sleipeste og mest utspekulerte taperen som taper, eller har jeg virkelig misforstått noe her?
makkapakka Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Har inntrykk av at det er spillet som regjerer i 71g nord ikke at de som er med er i fysisk god form. De som er best på spill er som regel de dårligste på fysikk. Ved fysisk utfordringer så handler det mest om å være best selv i spillet må du ha med deltakere for å komme noen vei.
Gjest Nanne70 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Synes faktisk at programmet var bedre før, spesielt før han der Tom Stiansen (eller hva han heter)overtok. Han er rett og slett en helt elendig programleder.
Lillemeg25 Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Det var mye bedre før. De siste sesongene har jeg ikke giddet å sett på en gang.
Gjest Spinell Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Alle realitykonsepter med utstemming er vel slik at både de dårligste og de beste gjerne ryker ut. De beste (fysisk) utgjør en trussel fordi de er for sterke konkurrenter. De dårligste er en trussel fordi de sinker gruppa som helhet. Dermed blir det en fordel å være midt på treet. Jeg liker Tom Stiansen som programleder, jeg! Elin Tvedt, derimot...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Det varierer hvilken type deltaker som vinner. Fjorårets vinner (Tarjei) var vel blant de sterkeste fysisk, mens hun som vant i 2008 (Benedicte), ikke var helt i toppen der, men (blant annet) hadde mye flaks med de siste konkurransene så vidt jeg kan huske. Ellers har det vel aldri skjedd at den absolutt svakeste fysisk har vunnet (ikke det at det har vært deltakere i svært dårlig fysisk form med, men noen er jo bestandig den "svakeste"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå