State of Art Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hei, jeg er en situasjon der det er en jente jeg liker vedlig godt. Jeg treffer henne 2-3 ganger i uken. De gangene jeg treffer henne er når vi begge er på skolen, hun er ofte sammen med venner. Hun er ganske sjenert, noe som gjør det litt vanskelg for meg å si om hun liker meg eller ikke. Hun smiler mye når vi snakker med hverandre, eller kan det være hun smiler så mye til vanlig? Hvis jeg hadde kjente henne bedre, hadde jeg nok vist svaret. De gangene jeg har vært alene med henne har vi ikke hatt så veldig lange samtaler. Som oftest har jeg eller hun gått tom for samtaleemne, som har resultert i at samtalen har blitt avsluttet. For min del sliter jeg en del med å tolke de singalene som hun sender ut. Jeg opplever noen ganger at jenter som førter med meg, bare flørter fordi de liker å flørte. Det gjør det litt vanskelig for meg å tolke signalene til de jentene som faktisk vil noe mer med flørten. En positiv ting er at jeg har aldri sett henne med en kjæreste Jeg vil gjerne finne ut hvilken sivilstatus hun er i. Jeg vil liksom ikke prøve meg på en jente som alerede har kjæreste. Det hadde nok vært ganske flaut hvis jeg hadde gjort det. Hvordan kan jeg finne ut hvilken svilistatus hun er i, uten å spørre direkte? Jeg vil liksom ikke virke desperat. Håper på seriøse svar
påtuppa Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hva med å bli venn med henne på facebook og sjekke hva som står der?
State of Art Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 TS her. Hun viser desverre ikke sivilistatusen sin på facebook. Ikke alle som har kjæreste viser det på facebook, selv om de fleste gjør det.
påtuppa Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 TS her. Hun viser desverre ikke sivilistatusen sin på facebook. Ikke alle som har kjæreste viser det på facebook, selv om de fleste gjør det. Ah. Du kjenner ikke noen av vennene hennes, da? Eller kan du legge det inn i en samtale på en naturlig måte?
State of Art Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Kjenner desverre ikke noen av vennene hennes. Får vel kanskje prøve som du sier å legge det inn i samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå