Gå til innhold

Vanskelig forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Forholdet vårt var kjempe fint, helt til jeg opplevde noe jeg syns var trist og vanskelig. Vet jeg har vært rar, men jeg syns selv jeg har grunn til det. Han blir da sur og sier at han ikke gidder og høre på meg for det er ikke noe å være lei seg for. Synes han er kjempe fin, helt til jeg trenger han som støtte. Har jeg vært lei meg mer en 1 dag, blir han sur og lei.

Er det bare meg som syns en partner skal svelge litt dårlig oppførsel ved vansklige tider?

Nå begynner jeg å tenke at hvis ikke han kan være der på både bra og dårlige dager, er egentlig forholdet bare en bløff.

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Enig med deg. Skal man være i et forhold, må man tåle dårlige dager også. Selvfølgelig kan det bli for mange dårlige dager, men da må en ta tak i det og jobbe med det.

Kanskje han virker sur fordi han ikke helt vet hvordan han kan hjelpe deg? Menn vil gjerne fikse ting, og når de føler seg maktesløse kan de bli frustrerte.

Skrevet

Nei tror ikke det bare er at han ikke vet råd, han gidder rett og slett ikke bruke tid på det. Han syns det er kjedelig og blir lei.

Skrevet

Han ønsker at du bare skal ha gode dager, og ønsker ikke å være der for deg når du sliter. Er det realistisk å tenke at man bare vil ha gode dager gjennom et helt samliv?

Jeg ville satt meg ned med han, og forklart han hva det gjør med deg når han er som han er på dine dårlige dager. Ikke bebreid han, men forklar han hvor lei deg du blir, for at du føler at han ikke er der og støtter deg.

Skrevet

Han ønsker at du bare skal ha gode dager, og ønsker ikke å være der for deg når du sliter. Er det realistisk å tenke at man bare vil ha gode dager gjennom et helt samliv?

Jeg ville satt meg ned med han, og forklart han hva det gjør med deg når han er som han er på dine dårlige dager. Ikke bebreid han, men forklar han hvor lei deg du blir, for at du føler at han ikke er der og støtter deg.

Vi hadde en prat for noen dager siden, og jeg trodde da at vi hadde blitt enige og at han forsto meg.

Men med engang det er noe igjen, gidder han ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...