Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tørr alt, ALT bortsett fra EN ting, det er å fortelle den jeg er forelsket i at jeg er forelsket. Ellers kan jeg prate om alt av andres sine forelskelser, men jeg blir helt stiv å fortelle en jeg er forelsket i at jeg er forelsket i han :(

Jeg vil nok aldri, uansett hvor mye jeg prøvde å vise det, men selv når jeg ikke sier det, klare å få han pga det tror jeg...

Så føles det som at uansett om jeg sa det ville det ikke gå nå. Jeg måtte ha ventet i noen år, men jeg er så redd fordi jeg er sååå forelsket i han. Han er den nærmeste "kopien" av meg jeg noengang har møtt.

Vi gjør alt sammen når vi er sammen, men vi er sjeldent sammen. Så vi mailer hverandre å chatter, men har blitt så mye mindre av det nå. Jeg merker at det plager meg, og jeg tror jeg vet hvorfor. Fordi jeg har fått følelser.

Hvordan kan jeg skrive det til han, hva skal jeg gjøre?

Nå har det seg sånn at de som forteller meg at de liker meg, har jeg ikke samme følelser for, men de jeg liker klarer jeg verken å finne ut eller si noe om forelskelse. Jeg bare lyver med en gang å sier at jeg er ikke interessert i noen å elsker det, men det er løyn. :(

Så etter en løyn tørr jeg ikke å innrømme det, noe som kanskje kunne ha hjulpet meg å finne ut litt mer. Hadde jeg bare ikke løyet for vennene hans, da kunne de ha hjulpet meg...

Jeg er sååå forelsket, å lider av det siden jeg er redd, føler at jeg ikke kommer lenger å det gjør vondt å være så forelsket syns jeg.

Jeg oppfører meg så tøff, utrolig tøff. Den tøffeste jenta du noensinne har sett, men jeg er egentlig den mest pysete jenta som finnes.

Jeg er helt i klemma...Får alle andre, men jeg vil bare ha den ene for meg selv å elske han, å bli gjengjeldt det samme fra han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...