AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hva er din beste sex opplevelse?
Gjest Marie73 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hva er din beste sex opplevelse? Definitivt når typen min kom hjem etter en tur på byen forrige helg. Han hadde med seg en kompis som overnattet hos oss, på vårt soverom
Gjest anonym mann Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Har ikke en beste sex opplevelse. Har mange "beste sex opplevelser" som var forskjellige. Men den første dama som fikk meg til å bli høylytt var jo en bra opplevelse. Hadde alltid vært helt stille fram til da, sånn at det var damene som lavde lyder og ikke meg. Men hun fikk slutt på det, ja :rødme:
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Min beste sexopplevelse må være med ei milf jeg hadde sex med sist helg! Tror aldri jeg har fått så sykt vanvittige mange og sterke orgasmer som hun ga meg den helga:)Jeg sprella, rista og stønna som en gal nesten hele helga, fysøren så digg as:)
Gjest birry93 Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Det må være en gang da jeg og typen var på telttur nå i sommer, var kåte så å si hele dagen, og da vi gikk til sengs på kvelden var det ikke nødvendig med så mye forspill, for å si det sånn, men vi holdt det gående ganske lenge, holdt igjen når det holdt på å gå, igjen og igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå