Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner meg så skuffet å lei nå :tristbla:

3 år som prøvere - pcos og tett eggleder. Endelig for ett par uker tilbake fikk vi klarsignal på IVF med beskjed om å ringe inn neste mens. I brevet fikk jeg også en anbefaling om å ta ny celle prøve hvs det var mer enn 2 år siden sist. Dagene har sneglet seg fremover i påvente av mens for endelig å kunne ringe inn mens.

Så fikk jeg brev fra legen fredag - det var funnet lette celleforandringer og jeg var blitt henvist til gynekologisk for en større prøve. Lørdag fikk jeg allerede innkallingen. Fylte forøvrig 37 denne dagen å kjente meg nok bedrøvet fra før i forhold til alder osv. Jaja - syntes det var rart at jeg ble innkalt direkte til gynekologisk da det sto i brevet lette celleforandringer. Ringte sykehuset i dag. Her var store celleforandringer :trist: , og må belage meg på undersøkelse - operasjon å flere måneders venting. Har aldri tidligere hatt noen celleforandring. Tårene bare rant å jeg kjenner meg skikkelig oppgitt her jeg sitter. Noen som har vært gjennom det samme? Hvor lang tid tar ting? Fikk bytta undersøkelsestimen min til denne uken allerede da heldigvis å :pls: til høyere makter om at denne viser seg å være fin.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...