AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hvordan skal jeg gjøre det når jeg skal skrive en oppgave som jeg skal diskutere et tema?
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Du skriver rett og slett om flere sider av saken, både for- og mot-argumenter. Du trenger ikke å avgjøre hva som er riktig.
Independent_ Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Du introduserer problemstillingen først og fremst. Så disktuerer du for og imot som du ellers ville gjort muntlig eller her på forumet f.eks. Husk å ta med både positive og negative ting. Så kan du ha med dine egne meninger, men du må gjøre det helt klart at det ikke er rett det som DU mener. Så kommer du med en konklusjon.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Du introduserer problemstillingen først og fremst. Så disktuerer du for og imot som du ellers ville gjort muntlig eller her på forumet f.eks. Husk å ta med både positive og negative ting. Så kan du ha med dine egne meninger, men du må gjøre det helt klart at det ikke er rett det som DU mener. Så kommer du med en konklusjon. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå