Gå til innhold

Kranglefanten !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det ut på å si imot i alle retninger, uansett hva personen over sier. Trenger ikke å være sant i det hele tatt. Et svar og et spørsmål i hvert innlegg altså.

"Er du med på denne leken eller liker du rett og slett ikke sånne teite "ordleker"? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, men bare for å kunne si hvor teite jeg synes slike ordleker er :jepp:

Jeg skal gifte meg i en bløtkakekjole med 80 meter slep og halvannen meter høy tiara. Tror du alle gjestene kommer til å beundre det vakre antrekket mitt?

Skrevet

Nei, men jeg tror faktisk at ganske mange kommer til å benytte seg av gratis transport opp kirkegulvet. Pass på å feste slepet skikkelig der, hehe.... ;)

Bryllup er noe skikkelige teite greier! :jepp:

Skrevet

Sånn snakker bare ugifte!

Bryllup er den dagen vi kvinner skal være prinsesser. Mannen er bare med fordi vi ikke kan gifte oss med oss selv.

Skrevet

Jeg vil påstå at jeg kan gifte meg med meg selv om det er det jeg vil. En privat seremoni i heimen, og ingen kan da nekte meg det. :)

Jeg liker å gjøre ting på litt andre måter enn de vanlige. Jeg liker folk som våger å gå mot strømmen, og gir blaffen i hva naboen måtte mene om saken. Trenger vi flere motstrømssvømmere her i verden?

Skrevet

Neida, det gjør vi ikke! Det er alt for mange som ikke følger strømmen som det er allerede. Hvordan skulle det gått om alle ville følge sitt eget hode, og ikke lot seg lede av dem som går foran med sine lederbjeller på?

Skrevet (endret)

her er det da ingen med bjeller på, vi går våre egene veier hver dag

Endret av Wonders
Skrevet

Det er akkurat hva lederne vil at vi skal tro; "kom som du er,- og bli som oss"! Jeg tror det ligger en skjult agenda bak moteindustrien. Skal vi alle egentlig ledes i samme retning, som lemen i flokk, til det kommer et ifo og henter oss på kanten av stupet. Har du tenkt på det eller? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...