Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. kom over noe som heter sparesmart.no.

Jeg har opprettet konto der, og vurderer nå å sette alle sparepengene mine inn der, da de har mye bedre rente enn jeg har i egen bank. Men jeg er litt skeptisk. Tenk om jeg aldri ser noe mer til pengene mine? Noen som bruker denne banken/nettstedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om det engang ..

Skrevet

Jeg har aldri hørt om det engang ..

det hadde ikke jeg heller.. men står at det er en del av terra kortbank.. Og terra har jeg jo hørt om da men...

Skrevet

hei. kom over noe som heter sparesmart.no.

Jeg har opprettet konto der, og vurderer nå å sette alle sparepengene mine inn der, da de har mye bedre rente enn jeg har i egen bank. Men jeg er litt skeptisk. Tenk om jeg aldri ser noe mer til pengene mine? Noen som bruker denne banken/nettstedet?

Ingen grunn til å være skeptisk. Det stilles svært strenge krav fra Kredittilsynet for å få konsesjon til å drive bankvirksomhet i Norge. Alle norske banker er dessuten medlem av Bankenes Sikringsfond.

Skrevet

Ingen grunn til å være skeptisk. Det stilles svært strenge krav fra Kredittilsynet for å få konsesjon til å drive bankvirksomhet i Norge. Alle norske banker er dessuten medlem av Bankenes Sikringsfond.

så bra! dette er ingen vanlig bank så vidt jeg forstod. kun en bank hvor man kan spare penger. man får ikke noe brukskonto og visakort, bare et kontonr man kan spare penger på... samme regler?

Skrevet

Samme regler. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...