Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg en film/tv serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg gressenke igjen, og for å få tiden til å gå litt fortere har jeg bestemt meg for å gjøre hver kveld om til kosekveld :gjeiper: Har hamstret masse god mat, tatt frem pledd og skal tenne stearinglys. Det eneste jeg mangler nå er noe gøy å se på tv.

Kan noen anbefale meg noen kjekke filmer eller tv serier? Er ute etter lettebeint underholdning, men ikke noe skummelt, hehe. Liker veldig godt Twilight filmene, Drop Dead Diva og Mean Girls. Noen som vet om noe gøy? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe deg skoeksen til "Sex and the city" :) Ellers liker jeg Greys anatomy og "House"

Vet ikke helt hva du har sett i fra før heller jeg?

Skrevet

Californiacation :)

Litt på kanten humor og bare helt rå. Jeg får iallfall meg en god latter.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Frustrete Fruer, Privat Praksis, Grey's, Mitt Hemmelige Tenåringsliv, Charmed, The war at home osv..

Bare å laste ned sesonger, eller kjøpe da:) Alt etter som.

KOS DEG :)

Skrevet

House, Sopranos og Twin Peaks er topp 3 hos meg :) Plassene kan variere, men de seriene er faste innslag!

Skrevet

criminal minds, bones, Csi, royal pains, vampire diaries, true blood, heroes, prison break=)

Skrevet

Liker du Twilight, liker du helt sikkert Vampire Diaries :)

Skrevet

Vil anbefale 24 og Lost. Begge seriene er nå ferdig og alle sesongene finnes nå på dvd. 24 sesong 8 kommer 3.11.10 på norsk sone 2 og jeg gleder meg som en unge.

Skrevet

Arrested Development!

Såååå enig!

Ellers liker jeg Criminal Minds, The Wire, The Sopranos, Six Feet Under, The Office US, Modern Family og Boardwalk Empire.

Skrevet

True Blood, Spartacus: Blood and Sand, The Vampire Diaries, V, Legend of the Seeker, Prison Break, Rome og Two and a Half Men er serier jeg liker veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...