AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Da var jeg gressenke igjen, og for å få tiden til å gå litt fortere har jeg bestemt meg for å gjøre hver kveld om til kosekveld :gjeiper: Har hamstret masse god mat, tatt frem pledd og skal tenne stearinglys. Det eneste jeg mangler nå er noe gøy å se på tv. Kan noen anbefale meg noen kjekke filmer eller tv serier? Er ute etter lettebeint underholdning, men ikke noe skummelt, hehe. Liker veldig godt Twilight filmene, Drop Dead Diva og Mean Girls. Noen som vet om noe gøy?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Du får kjøpe deg skoeksen til "Sex and the city" Ellers liker jeg Greys anatomy og "House" Vet ikke helt hva du har sett i fra før heller jeg?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Californiacation Litt på kanten humor og bare helt rå. Jeg får iallfall meg en god latter.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg liker veldig godt Frustrete Fruer, Privat Praksis, Grey's, Mitt Hemmelige Tenåringsliv, Charmed, The war at home osv.. Bare å laste ned sesonger, eller kjøpe da:) Alt etter som. KOS DEG
Naturlig Mor Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 House, Sopranos og Twin Peaks er topp 3 hos meg Plassene kan variere, men de seriene er faste innslag!
Lillypie Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 criminal minds, bones, Csi, royal pains, vampire diaries, true blood, heroes, prison break=)
VirreVapp Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Liker du Twilight, liker du helt sikkert Vampire Diaries
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Vil anbefale 24 og Lost. Begge seriene er nå ferdig og alle sesongene finnes nå på dvd. 24 sesong 8 kommer 3.11.10 på norsk sone 2 og jeg gleder meg som en unge.
cilipili Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Arrested Development! Såååå enig! Ellers liker jeg Criminal Minds, The Wire, The Sopranos, Six Feet Under, The Office US, Modern Family og Boardwalk Empire.
carmenta Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 True Blood, Spartacus: Blood and Sand, The Vampire Diaries, V, Legend of the Seeker, Prison Break, Rome og Two and a Half Men er serier jeg liker veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå