AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Et vennepar av oss har nettopp flyttet sammen i leilighet. De trenger det meste, da de har bodd hjemme hos sine forelde ei stund. De er i 20-30 årene. (ingen barn) Jeg kjenner ikke henne så godt, så vet ikke hvilken stil hun har. Han har en rocka type som liker musikk og sport. (fotball for det meste, tror jeg) Jeg vil kjøpe en gave som er til begge. Ikke typisk dameting. Jeg har tenkt på gavekort. Er det dumt å kjøpe gavekort i innflytningsgave? Alkohol er utelukket da bare en av de drikker. Sjokolade er noe begge liker, men er det en bra unnflyttningsgave? Lys, pynteputer og håndduker etc er jeg redd bare hun blir gla for.. Jeg tenkte kanskje noe på Elkøp et el annet kanskje hadde vært en god idé? Jeg trenger HJELP!!! Har lest noe rundt på forumet her, men finner liksom ikke den fine gode unike gaven! Jeg vil jo være litt kreativ også... Er det noen av de ildsjelene her inne som har noen gode forlsag?
Gjest Spinell Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Standard innflyttingsgave er vel en plante, men det finnes andre muligheter også. Jeg ville gått for noe til kjøkkenet, tror jeg. Litt avhengig av hvor mye du skal legge i gaven, er det mange muligheter, for eksempel: Termokanne Presskanne + en god kaffe Salatslynge Morter Salatbestikk En god kniv Stavmikser Ildfast form
Idril_M Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg ville gått for en klassisk kokebok. Sølvskjeen, for eksempel, er full av gode og enkle oppskrifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå