Gå til innhold

utro mot kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg møtte eksen min på fest i helga, hadde ikke sett han etter det ble slutt for ca et halvt år siden, han hadde ny dame og hun var også der. jeg hadde egentlig ikke tenkt på han etter det ble slutt, men når jeg så han så innså jeg hvor mye jeg savnet han og at jeg ikke var kommet over han.

når den nye kjæresten hans gikk på do feks, eller andre ting, gikk det ikke lange tiden før han satt ved siden av meg og flørtet åpenlyst. jeg gjorde jo ikke noe for å forhindre det i et lite håp om at han kansje savnet meg også og ville ha meg tilbake. etter en stund tok han meg med ned på rommet og vi hadde sex. han sa jeg ikke skulle si noe til kjæresten hans, som lå og sov mesteparten av kvelden.. jeg har jo ikke noe imot henne, jeg kjenner henne ikke, men siden jeg føler hun "tok han fra meg" så brydde jeg meg ærligtalt ikke om henne og tenkte bare på eksen min.

han sa til meg hele tiden hvor mye bedre jeg var enn henne, at han heller ville ha meg enn henne, men han var redd hva hun ville gjøre viss han gjorde det slutt.. er klar over at dette kansje bare var noe han sa for å få meg til sengs, men jeg tok det til meg fordi jeg fortsatt hadde følelser for han.

så jeg bare lurer på hva jeg bør gjøre? si det til henne og risikere at han mister henne og ikke vil ha noe med meg å gjøre? eller bare holde det hemmelig for å skåne henne? jeg vil jo egentlig ha han tilbake og han sier tydelig at han vil det samme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg møtte eksen min på fest i helga, hadde ikke sett han etter det ble slutt for ca et halvt år siden, han hadde ny dame og hun var også der. jeg hadde egentlig ikke tenkt på han etter det ble slutt, men når jeg så han så innså jeg hvor mye jeg savnet han og at jeg ikke var kommet over han.

når den nye kjæresten hans gikk på do feks, eller andre ting, gikk det ikke lange tiden før han satt ved siden av meg og flørtet åpenlyst. jeg gjorde jo ikke noe for å forhindre det i et lite håp om at han kansje savnet meg også og ville ha meg tilbake. etter en stund tok han meg med ned på rommet og vi hadde sex. han sa jeg ikke skulle si noe til kjæresten hans, som lå og sov mesteparten av kvelden.. jeg har jo ikke noe imot henne, jeg kjenner henne ikke, men siden jeg føler hun "tok han fra meg" så brydde jeg meg ærligtalt ikke om henne og tenkte bare på eksen min.

han sa til meg hele tiden hvor mye bedre jeg var enn henne, at han heller ville ha meg enn henne, men han var redd hva hun ville gjøre viss han gjorde det slutt.. er klar over at dette kansje bare var noe han sa for å få meg til sengs, men jeg tok det til meg fordi jeg fortsatt hadde følelser for han.

så jeg bare lurer på hva jeg bør gjøre? si det til henne og risikere at han mister henne og ikke vil ha noe med meg å gjøre? eller bare holde det hemmelig for å skåne henne? jeg vil jo egentlig ha han tilbake og han sier tydelig at han vil det samme...

Skåne henne? Eneste du vil skåne er dit eget ego!!

Skrevet

Virker som han er full av elendige unnskyldninger og aldri har tenkt å dumpe den nye kjæresten sin.

Han høres ut som en eks av meg, som faller pladask hver gang han ser meg igjen.. fullstendig overfladisk og vil bare ha i pose og sekk, problemet er ikke at han er så svak for meg men at han er svak, punktum.

Synes uansett ikke du skal fortelle kjæresten hans det. Spesielt ikke siden det virker som motivet ditt er å få han tilbake. Vil han virkelig ha deg tilbake så ber du han fortelle henne det selv.

Skrevet

signerer innlegg over. Synes synd på den nye dama has som har en sånn tulling til kjæreste, jeg hadde heller aldri i værden hatt meg med en eks som var i et nytt forhold.

Skrevet

Vil du virkelig ha en fyr som er utro mot kjæresten sin mens hun er i samme hus?

Tenker han sikkert har vært utro mot deg også med diverse damer han har syntes var sexy og deilige mens dere var sammen. Den oppførselen du ser nå, er nok dessverre noe de gjør med flere, ikke bare med deg. Så la kjærestens hans ha han så lenge. Hun finner nom ut av det på neste fest eller på den deretter at han har seg med andre. Det er nok ikke bare deg.

Hadde du forresten ingen mistanker selv da dere var sammen? Han kan jo ikke ha forandret seg så mye på bare noen mnd.

Skrevet

Greit nokk som folk flest sier, "det man ikke vet har man ikke vondt av" men.. Utroskap er ikke noe noen burde holde skjult. Som regel finner alltid noen det ut til slutt, bedre å få vite sannheten først enn etter en stund. Hvis du forstår. Men uansett synes jeg at du skal bare drite i han. Ærligtalt, hvis han er utro mot henne med deg.. Hvordan kan du vite da at han ikke hadde gjort det samme med deg hvis du blei sammen med han igjen? Gutter.. man vet aldri hva de er opp til. Avogtil tenker de serriøst med feil hode.

Men hør etter.. Bare la han gå. Move on, have fun! Men ikke øydelegg får andre..

Tenk på hun andre jenta.. Ikke bare tenk på deg selv, det er litt egoistisk av deg for å være helt ærlig. Men skjønner også at det kan være vanskeilig å la være, siden du enda har føleser får han men .. Må man så må man. Bare glem han å finn en annen, ikke ødelegg mere..

Skrevet

Uff, sorry at jeg sier det men; Dumme kvinnfolk!

Hvis han villa hatt deg tilbake ville vel det første han hadde gjort være å slå opp med kjæresten sin vel? og han hadde vel ikke vært så redd for at du skal si han har vært utro mot henne da? Han ville bare ha seg et knull.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

TS - hvis det stemmer at du er så passiv som du beskriver i innlegget ditt så venter jeg bare på et nytt innlegg fra deg om en ukes tid hvor du sannsynligvis vil fortelle oss hvilken drittsekk han eks'en din er. Fordi du trodde han hadde fått følelser for deg igjen, det ble skapt noen forventninger som ikke er innfridd, ikke tok han kontakt igjen og du trodde at dere hadde noe på gang her. Du vil sannsynligvis også fortelle oss hva du, i ditt hode, har konstruert i forhold til hva han tenker/burde ha tenkt. Så stemmer ikke dette og dermed får du en haug med sympatierklæringer her inne som nører opp under dine utbrudd om hvilken kynisk, egoistisk, jævlig og uspiselig player han er.

Det du skal gjøre er å ta tak i ditt eget liv, slutte å tilpasse deg hva du tror andre mener du bør gjøre eller ikke gjøre. Så kan heller den eks'en komme luskende dersom han trigges av at du plutselig er uoppnåelig, men du skal selv styre dine handlinger og valg. Hadde flere tatt det ansvaret ville antall "drittsekken sviktet meg" "hjelp-vil han ha meg tilbake?" "jeg savner eks'en selv om det var jeg som avsluttet forholdet" - innlegg blitt mer enn halvert.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

huff, si det til henne. Er best for alle.

Du kan gjerne si hele sannheten av hva du føler, å hva han sier. Ikke la han komme i forkjøpet. Både du og han trenger en liten kjeft egentlig. Å hun slipper en gutt som ikke er bra for henne. Hun fortjener ikke han, hun fortjener bedre.

Skrevet

Si det til henne og si det til deg selv! Tenkt logisk, han vil bare ha det han ikke kan få. Viss dere blir sammen igjen er det du som sitter på fest når han ligger med noen andre i ett annet rom...

Skrevet

Virker som han er full av elendige unnskyldninger og aldri har tenkt å dumpe den nye kjæresten sin.

Han høres ut som en eks av meg, som faller pladask hver gang han ser meg igjen.. fullstendig overfladisk og vil bare ha i pose og sekk, problemet er ikke at han er så svak for meg men at han er svak, punktum.

Synes uansett ikke du skal fortelle kjæresten hans det. Spesielt ikke siden det virker som motivet ditt er å få han tilbake. Vil han virkelig ha deg tilbake så ber du han fortelle henne det selv.

:Nikke: Enig!

Skrevet

Nå vet du hvertfall at han er i stand til å være utro, hvis du skulle blitt sammen med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...