Gjest Gjest Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har litt problemer med å bruke kondom. For meg dette en ereksjonsdreper, noe som fører til at penisen min blir halvslapp... Av den grunn har jeg til og med opplevd å miste kondomet inni dama... Uten kondom har jeg ikke slike problemer... Hva skal jeg gjøre med problemet? Skal jeg si det til dama når jeg treffer ei ny dame? Skal jeg satse på at det går bra og bruke kondom og at jeg da eventuelt mister kondomen i dama? Eller skal jeg foreslå uten kondom Er jo ikke akkurat kult å snakke om dette til ei ny dame før sex....
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Åssen er runkevanene dine? Har du dødsgrep? Isåfall kan dette medvirke sterkt til ereksjonssvikt når man har sex med andre. Nervene er vant med å få kraftig stimuli på en annen måte enn å bare tre pikken inn i vagina.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ikke særlig morsomt problem kan jeg tenke meg! :S Jeg er da dame, eller ung dame;) Jeg ville syntes det var helt greit om du fortalte meg om disse problemene først. Ikke midt oppi en het økt før det blir hetere, da ville jeg nok kanskje mistet lysten litt. Men sagt det først:) Skjønner at dette er et problem for deg, men om du sier fra først ved jo dama om det, og blir ikke skuffet midt under økten liksom:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå