Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som driver å tar nakenbilder av seg selv for så å klippe inn andres hode, i hovedsaklig kjendiser som hun selv har for seg selv så vidt jeg vet.

Men er ikke dette ganske tragisk å gjøre og ikke minst ondskapsfult?

Er dette noe som er vanlig å gjøre og hva er egentlig poenget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som driver å tar nakenbilder av seg selv for så å klippe inn andres hode, i hovedsaklig kjendiser som hun selv har for seg selv så vidt jeg vet.

Det er nok et kunstprosjekt.

Jeg kjenner en kunstner som klippet inn sitt eget hode på kjempemange berømte gruppebilder. Jeg tror han var sammen med både Hitler, Stalin og Mao.

Skrevet

Hun tar nakenbilder av seg selv og klipper inn hoder av kjendiser og disse bildene holder hun for seg selv? Var det det du mente?

Skrevet

Hvorfor er det ondskapsfullt? :klø:

Skrevet

Hun tar nakenbilder av seg selv og klipper inn hoder av kjendiser og disse bildene holder hun for seg selv? Var det det du mente?

Ja. Det er i hvertfall det hun selv sier. Hun har vist noen til meg og de ser helt ekte ut. Men hun har også sagt at hun har tatt andre folk også, venner hun synes er pen og slikt.

Hvorfor er det ondskapsfullt? :klø:

Hadde du likt om andre gjorde dette med et bilde av deg? Det hadde ikke jeg. Og bildene ser så ekte ut at det er lett å la seg lure, spesielt hvis man ikke har sett personen før eller noe. Og de mest kjente er det også litt lettere å kanskje skjønne er fake, men med "tina" bort i veien her er det nok litt vanskeligere.

Og jeg vet egentlig ikke hvor trygt det er å ha noe på epå-en, men liksom tenk om en hacker kom seg inn og stjal bildene og la det ut på internett?

Vet ikke om jeg kanskje overreagerer, men det er helt nytt for meg at folk gjør slikt. Har jo hørt om slike fakebilder, men blir liksom litt anderledes når en nær venn holder på med slikt som man kjenner godt. For hun virker jo helt vanlig, snill og greie ellers. For jeg trodde rett og slett det kun var fjortisgutter som holdt på med slikt. Kanskje det jeg vil kalle skoletapere egentlig. Men der må jeg nok ha tatt kraftig feil.

Skrevet

Hvor gammel er denne jenta??Er dere voksne??Tviler bildene ser noe særlig ekte ut..Det skal mye til for å greie.

Skrevet

Hun er 21. Jeg vet ikke hvordan hun gjør det, bortsatt fra hun bruker photoshop tror jeg, men de ser ganske så realistiske ut jo. Klart det sikkert kan være småting som ikke stemmer om man ser nermere på det, men vil tro man kan fort bli lurt med første øyekast. Spesielt når man bruker en helt vanlig person man ikke vet noe om. Nå har ikke jeg mye peiling på data heller så kan jo være derfor og da. Jeg vet egentlig ikke.

Men synes dere virkelig det er greit å holde på slikt? Og hva er det egentlig som kan ligge bak?

Skrevet

Hun er 21. Jeg vet ikke hvordan hun gjør det, bortsatt fra hun bruker photoshop tror jeg, men de ser ganske så realistiske ut jo. Klart det sikkert kan være småting som ikke stemmer om man ser nermere på det, men vil tro man kan fort bli lurt med første øyekast. Spesielt når man bruker en helt vanlig person man ikke vet noe om. Nå har ikke jeg mye peiling på data heller så kan jo være derfor og da. Jeg vet egentlig ikke.

Men synes dere virkelig det er greit å holde på slikt? Og hva er det egentlig som kan ligge bak?

Jeg er enig med deg om at det er ganske merkelig. Jeg var selv dreven på photoshop fra jeg var 20, men jeg hadde aldri gjort det der!

synes ikke det er greit at hun bruker hodene til veninnene sine på sin egen kropp..En grunn til at man TAR nakenbilder er vel for å få kommentarer. Det skulle faktisk ikke forundre meg om hun har nettvenner hun sender de til. :filer:

Kan du ikke bare si til henne at hun ikke skal bruke bilder av deg til det sære hobbyprosjektet sitt da?

Og at om hun sprer bildene så KAN hun faktisk bli anmeldt. Jeg hadde personlig også blitt ganske pissed, men man kan jo ikke konrtollere hva andre velger å gjøre med bildene ens..EVT kan du jo la være å ha mange bilder av deg selv tilgjengelig på nett, slik at hun ihvertfall ikke får så mye å jobbe utifra.

Du kan feks begrense henne fra å få tilgang til dine FB bilder.

Skrevet

Jeg har sagt at hun ikke må gjøre slikt med meg. Hun sa bare jaja, så virket egentlig mer som at det gikk inn det ene og ut det andre øret bare.

Men nå har jeg heldvis ikke bilder av meg på internett og hun har ingen av meg så har egentlig ikke noe å bekymre meg for. Men tenker av likevel på andre. Kjendiser er jo offentlige personer, men det er jo egentlig det samme om man tar kjendiser eller venner, er det ikke? Kjendiser er jo og mennesker, med følelser, et privatlig og jeg selv vil jo tro at de fleste ikke hadde likt det.

Skrevet

Jeg har sagt at hun ikke må gjøre slikt med meg. Hun sa bare jaja, så virket egentlig mer som at det gikk inn det ene og ut det andre øret bare.

Men nå har jeg heldvis ikke bilder av meg på internett og hun har ingen av meg så har egentlig ikke noe å bekymre meg for. Men tenker av likevel på andre. Kjendiser er jo offentlige personer, men det er jo egentlig det samme om man tar kjendiser eller venner, er det ikke? Kjendiser er jo og mennesker, med følelser, et privatlig og jeg selv vil jo tro at de fleste ikke hadde likt det.

Når man blir kjendis så blir det nok en selvfølge å vente at folk tuller med bildene deres. Sånn er det nok bare å være kjendis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...