Swirly Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Ser ut til at det blir en første date denne uken! Vi har møttes et par ganger på fest, og skrevet noen meldinger. Vi skal finne på noe denne uka, men har ikke bestemt tid ennå. Det kribler i magen, og er veldig spent! Jeg tenker det er lurt å ha noe å snakke om i bakhånda, i tilfelle det skulle oppstå en litt pinlig stillhet, og her trenger jeg noen tips! Noen som har noen gode råd?
jente86 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 OOh..spanande..jeg skal på date med en jeg møtte i fylla..vet ikkeno om han..så jeg har samme problem..hva skal dere gjøre?
Swirly Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg vet ikke hva vi skal gjøre ennå. Vi har bare en litt løs avtale om å treffes. Jeg tenker at jeg vil styre unna kino, for det er så veldig date-date, synes jeg. Kanskje bare være hjemme, se en film, ta en kaffe eller noe? Hva har dere tenkt å gjøre da?
jente86 Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 oo...kosli=) vi skal ta noen øl bare..da løsner nok samtalen seg etterhvert.. er litt nervøs på hva jeg skal snakke om..fant du ut noe? kanskje snakke om musikk?? flaut..han er SÅ kjekk.. :rødme:
Swirly Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Øl er lurt, hehe. Kanskje det blir det på oss også! Vi har snakket en del om musikk allerede, men blir vel litt mer om det. Hihi, man blir jo litt flau, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå