Lyra Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk plutselig beskjed om at jeg måtte bytte passord på hotmailen, noe jeg gjorde, og mener jeg husker hva jeg byttet til. Nå gjør jeg tydeligvis det, for jeg kommer ikke inn, hverken på msn eller hotmailkontoen. Saken er den at hver gang jeg trykker på at jeg har glemt passordet, så får jeg beskjed om at instruksjoner blir sendt til mailen!! Hva hjelper det da, når jeg har glemt passordet? Kan føye til at jeg har prøvd å logge på for mange ganger, og derfor må skrive inn sånne tall og bokstaver for å komme videre. Skal jo få opp et alternativ om å svare på hemmelig spørsmål, men det kommer ikke, kommer kun tilbake til samme siden, og så er vi igang igjen... Noen som kan hjelpe meg??
Lise_ Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg var gjennom den prosessen for et par uker siden, og det var et hel*etes mas.... Første du må gjøre er å opprette en ny mail-konto et sted med mindre du har en annen fra før. Så må du inn på hjelpesidene til Windows Live teamet, og der finner du et skjema du må svare på for å få tilbakestilt passordet. Derfor må du opprette ny mail-konto for at de kan kunne hjelpe deg derfra. (Eller fra den kontoen du evt har) Skjemaet består av spm som: -postnummer og enkle ting -navn på listen av mail-kontakter -emner på epost du har sendt og mottatt -og personer du har på msn, samt epost addresser
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg var gjennom den prosessen for et par uker siden, og det var et hel*etes mas.... Første du må gjøre er å opprette en ny mail-konto et sted med mindre du har en annen fra før. Så må du inn på hjelpesidene til Windows Live teamet, og der finner du et skjema du må svare på for å få tilbakestilt passordet. Derfor må du opprette ny mail-konto for at de kan kunne hjelpe deg derfra. (Eller fra den kontoen du evt har) Skjemaet består av spm som: -postnummer og enkle ting -navn på listen av mail-kontakter -emner på epost du har sendt og mottatt -og personer du har på msn, samt epost addresser Tok det lang tid? Går gjennom samme greiene nå etter kontoen har blitt hacket.
Lise_ Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Tok det lang tid? Går gjennom samme greiene nå etter kontoen har blitt hacket. jeg begynte en mandag, men fylte ikke ut skjemaet skikkelig, så derfor gjorde jeg det på nytt onsdag, og da var det i orden fredag. Fyll ut så mye som mulig. Helst mer
Lise_ Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Og så er det lurt å legge til en alternativ epost adr, slik at visst det skjer igjen kan du få passordet på den andre epost`n
Lyra Skrevet 28. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2010 Jeg sendte inn et sånt skjema i går, skulle få svar innen 24 timer sto det i mailen jeg fikk... Jah, det skjedde jo...
Lise_ Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 2 dager var intet unntak her hvertfall
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 http://www.itavisen.no/852233/hotmail-kaoset-et-%ABsikkerhetstiltak%BB Om dere ikke har fått det med dere. Så de har nok tusenvis av slike søknader og behandle, derav litt lengre tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå