Duracella Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 (endret) Forvirra, og alene om forvirringen.. kan ikke snakke hull i hodet på samboer heller, som i alle fall ikke forstår seg på slikt :-P Slutta på pillen (Cerazette) 20. juli, fikk mens 1 uke senere, EL 2 uker deretter (ca), og mens igjen 11 dager etter det. So far, so good, liksom.. 2 uker etter det igjen, så kjente jeg litt knip nedentil. OK, EL dette da, tenkte jeg (sjekket ikke om det var slim), så vi i vei.. Nå, 23. september, når jeg egentlig ventet mens igjen, så kommer det mye blankt slim ut en gang jeg var på do. EL!? OK, da er den vel sein da. (vet egentlig ikke helt hva som er vanlig eller uvanlig med meg, men har hatt mensen 1 gang i mnd så lenge jeg gikk på pillen i alle fall (ikke cerazette såklart, men yasmin jeg gikk på før). Plutselig her en dag var det hvitt slim også.. FORVIRRA! Har hatt mensmurringer og knip siden den dag det kom mye slim, men ennå ingen mens, 5 DPO Alright.. det var mitt jeg lurer på om jeg er gravid-innlegg. Håper noen ennå synes det er greit å svare på disse ;-) Endret 27. september 2010 av Duracella
hegejenta30 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 er du i tvil - så ta en test da vel! Det er det eneste som kan gi deg noe sikkert svar... Anbefaler de digitale fra Clearblue. Ved å ta en test får du iallfall svar mener jeg - desverre ingen her som kan fortelle deg enten ja eller nei... Jeg var også usikker før jeg testet - var igrunn overbevist om at kroppen hadde hengt seg opp (noe som kan hende) - men neida... spiren satt og jeg var ca 6 uker på vei da jeg testet positivt. Lykke til iallfall!
Duracella Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 er du i tvil - så ta en test da vel! Det er det eneste som kan gi deg noe sikkert svar... Anbefaler de digitale fra Clearblue. Ved å ta en test får du iallfall svar mener jeg - desverre ingen her som kan fortelle deg enten ja eller nei... Jeg var også usikker før jeg testet - var igrunn overbevist om at kroppen hadde hengt seg opp (noe som kan hende) - men neida... spiren satt og jeg var ca 6 uker på vei da jeg testet positivt. Lykke til iallfall! Takk for svar Ja, du har såklart rett i at det er bare å ta en test. Venter på clear blue (vanlig) fra billige-tester.no.. Egentlig litt dumt formulert i førsteinnlegget mitt. Skulle heller spurt om det jeg nevnte KAN være gravititetstegn
hegejenta30 Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Det kan det helt klart være. Jeg hadde mensmurringer både i magen og korsryggen og ømme bryst. Det som avgjorde at jeg tok en graviditetstest var smertene i korsryggen. De pleier jeg ikke ha til vanlig når jeg venter på mensen. Blir spennende å se hva testen sier da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå