AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Har nå hatt en runde med pergo, og det funka som bare det.. helt til jeg mistet.. I følge gynekologen min så hadde jeg en biokjemisk abort.. Jeg blødde masse, inkl mange klumper i uke 5/6 - hun var litt usikker. Så går det flere måneder før jeg får blødning igjen. Gynekologen sier i mellomtiden at det er bare å prøve, men av en eller annen grunn får jeg en følelse av at vi bør vente med å prøve til jeg har hatt en vanlig mensturasjon. Den har enda ikke kommet. Det som derimot kom var en blødning fra helvete, som slo meg ut i over en uke. Jeg har aldri blødd så mye i hele mitt liv, og jeg har aldri blødd så store klumper før heller.. Smertene var også helt ubeskrivelige. Dette sier gynekologen at er helt normalt. Hun sier også at jeg fortsatt har blodrester i livmora, men at dette vil komme ut ved neste mensturasjon (dette sa hun etter første blødning også, når jeg mistet). Hun var også enig i at jeg burde la kroppen hvile litt før jeg tar neste pergo-kur. Til slutt sa hun at det ikke ser ut som jeg produserer egg.. Hun kan ikke se noe på ultralyd.. Noen som har opplevd noe lignende? Eller har meninger om dette? Er utrolig frustrerende, jeg aner jo ikke når kroppen min skal bli "normal" igjen. Skjønner ikke så mye av det heller, alle gir meg liksom bare beskjed om at det ikke skal være mensforstyrrelser med pergo, og at alt skulle kommet ut ved første blødning. Vet ikke om jeg skal stole på gynekologen eller bytte eller noe som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå