Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Synest julestyret begynner altfor tidlig! la oss nyte høsten først, så får vi begynne med jula maks 6 uker før høytiden! Marsipanen og julepynten er jo allerede på plass i butikkene. Hjelp! Men så må jeg bare innrømme at jeg falt pladask for en nisse fra SIA her m dagen og nå ligger den innerst i skapet og venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 www.giossjulatilbake.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eneste måten å overleve vinteren på er å bruke masse tid på jula!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eneste måten å overleve vinteren på er å bruke masse tid på jula!!!!! Helt enig! Jeg sliter så mye med vinteren at det eneste jeg virkelig liker med den er jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Enig med deg, Tex! Koselig at det ikke bare jeg som er julegal her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eneste måten å overleve vinteren på er å bruke masse tid på jula!!!!! Enig jeg er en av de som begynner å glede meg til jul tidlig og synes det er kjempe koselig når juletingene og julemarsipanen kommer i butikkene! Gleder meg skikkelig til jul,jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis man skal lage pynt og gaver til jul, kan man jo ikke begynne i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. oktober 2003 #8 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er glad i julen, men først vil jeg nyte høsten, ble jo snytt for den i fjor :cry:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. oktober 2003 #9 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jul i butikkene synes jeg ikke vi trenger enda (altså julemarsipan på rema) men skal man LAGE juleting, da trenger man litt tid, så i hobbybutikker etc synes jeg det er greit. Og her inne, her planlegger vi, gleder oss, diskuterer vaner, får ideer og baer koser oss. DET synes jeg er veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. oktober 2003 #10 Del Skrevet 11. oktober 2003 Litt julemarsipan gjør ingenting, men at Oslo City er julepyntet midt i oktober syns jeg er litt drøyt..... Men jeg har kjøpt mange julegaver allerede og pinnekjøttet er bestilt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. oktober 2003 #11 Del Skrevet 11. oktober 2003 Pinnekjøttet mitt også er "bestilt". Dvs, mine foreldre (det er der vi skal feire jul) kjøpten lam i går. For de salter og tørker selv! Og ja, jeg har "reservert kjellerstua" for meg og min samboer i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. oktober 2003 #12 Del Skrevet 11. oktober 2003 Synest julestyret begynner altfor tidlig! la oss nyte høsten først' date=' så får vi begynne med jula maks 6 uker før høytiden! Marsipanen og julepynten er jo allerede på plass i butikkene. Hjelp! Men så må jeg bare innrømme at jeg falt pladask for en nisse fra SIA her m dagen og nå ligger den innerst i skapet og venter![/quote'] Det er ikke jul fordi om man begynner å forberede den. Jeg har alltid tatt full nedvask og fyllt fryseren om høsten, men selv om jeg begynner tidlig, henges ikke julegardinene opp før bittelille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 ALTFOR TIDLIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 16. oktober 2003 #14 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jul??? :o HÆ??? ALLEREDE??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #15 Del Skrevet 17. oktober 2003 Neste uke kommer snøen. Den som da må pipe om at det er jul for tidlig kan pipe i et annet forum. Her inne skal det nemlig bare være kos og julehygge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2003 #16 Del Skrevet 17. oktober 2003 .. i dag var det bare så grått - kaldt og uffent - at jeg har tyvstartet littegrann på julen - men en liten julemarsipanpølse... den var god den ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #17 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Jeg spiste en hel pakke i forrige uke.... Dvs jeg delte med ungene mine da....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå