Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste alltid Detnye før men jeg synes det har tapt seg ganske mye..Det er sjelden og mer som aldri at jeg finner artikler som omhandler livet der lengre. Det fokuserer mer på mote og livet til kjendisene.

Jeg er 28 år og synes det er intr. å lese artikler om mennesker.Samtidig så kan det godt være litt mote og sminketips men ikke at bladet bærer mest preg av det. Kultur og reise er også morsomt. Og kanskje litt interiør også.

Hvilket blad kan du anbefale som inneholder slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det meste av blader på jobb, men de jeg leser (i motsetning til å bla gjennom) er Kamille og Henne. Prøv et av dem. Kamille kanskje :)

Jeg er 29, forresten, og liker det samme som du vil ha i bladene :)

Skrevet

Jeg får det meste av blader på jobb, men de jeg leser (i motsetning til å bla gjennom) er Kamille og Henne. Prøv et av dem. Kamille kanskje :)

Jeg er 29, forresten, og liker det samme som du vil ha i bladene :)

Tenkte litt på Kamille ja..men er det ikke litt sånn mammarolleorientert også? Eller er det bare noe jeg inbiller meg?

Skrevet

Kamille og woman tror jeg passer for deg :)

Skrevet

Synes å huske også at kamille er et blad med veldig få sider..?

Skrevet

Jeg liker Allers best, det inneholder det du nevner og ikke for mye glossy reklame og endeløse motesider og dilldall.

Skrevet

Synes ikke Kamille er spesielt tynt, mye tykkere enn KK, og mer innhold enn både Elle og Det Nye.

Henvender seg kanskje til kvinner 30-40 (mammaer), men jeg er singel og barnløs og liker det godt også. Noen artikler er om barn og mammarolle, men spennende reiseartikler, mote du faktisk kan bruke, bra redaktør... Rett og slett et bra blad! Prøv å kjøp et blad og se hva du synes :)

Allers synes jeg kanskje henvender seg til litt eldre, det er mamma sitt favorittblad så tar det med til henne... Men enig i at det er det beste av "damebladene".

Skrevet

Allers synes jeg kanskje henvender seg til litt eldre, det er mamma sitt favorittblad så tar det med til henne... Men enig i at det er det beste av "damebladene".

Allers var mer "kjerringblad" før, men har forandret seg ganske mye de siste årene :) Men det kommer jo selvfølgelig an på hva man liker å lese om generelt, ikke bare alder.

Skrevet

For all del: ikke kjøp Det Nye. Helt forjævlig dårlig blad. Var knall før, men nå handler det kun om mote.

Nå reklamerer dem her også. Helt desperate. Spark heller redaktøren i bladet og få inn et kjerringemne som tenker på annet enn hvor tynn a ser ut og hvilke catwalkklær hu kan få gratis!

Skrevet

Leste alltid Detnye før men jeg synes det har tapt seg ganske mye..Det er sjelden og mer som aldri at jeg finner artikler som omhandler livet der lengre. Det fokuserer mer på mote og livet til kjendisene.

Jeg er 28 år og synes det er intr. å lese artikler om mennesker.Samtidig så kan det godt være litt mote og sminketips men ikke at bladet bærer mest preg av det. Kultur og reise er også morsomt. Og kanskje litt interiør også.

Hvilket blad kan du anbefale som inneholder slike ting?

Kan du lese engelsk? I såfall er det mange blader med det innholdet du ønsker deg :)

Skrevet

Kamille og woman tror jeg passer for deg :)

Woman er ikke noe bedre enn Det nye, skikkelig "fjortis" spør du meg. Enig i at Kamille er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...