Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva sier dere til dette. Det må jo ha skjedd noe virkelig galt her. Håper ingen andre trenger å oppleve noe slikt igjen! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2241014 _________________ Hope1212[ Dette Innlegg er endret av: Hope den 2002-02-26 10:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 D er til å få mareritt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 hva vi kvinner lider for litt skjønnehet!!!! Skjønnhet som ikke kommer innenfra.....jeg må si at jeg skjønner meg ikke på slikt jeg. Mulig jeg er dum. Men jeg tror "det annet kjønn" liker oss bedre hvis vi er naturlige og ekte - og ikke perfekte. Det er hvertfall min erfaring. Hilsen meg som er syk og sengeliggende idag. (men iflg. min sykepleier-søster så er det en stor sjanse for å overleve!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Forferdelig uheldig denne kvinnen! Det står ingenting om hvordan de greide å reparere skaden, eller om de greide det! Hun hadde jo brannskader, så hvordan ser hun ut nå??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Det står vel heller ikke noe om at dette var en "skjønnhetsoperasjon" ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 Uff, ikke særlig hyggelig, nei!!! Stakkars dame... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 20. mars 2002 #7 Del Skrevet 20. mars 2002 AuuuUUUuuu! - M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå